PDA

View Full Version : Anibal zoekt serieuze band/project (gitaar)



anibal
2 april 2007, 11:16
Deze post mag verwijderd worden.

Tankman
3 april 2007, 12:50
Ik heb niet echt een gitarist nodig op het moment, maar ik ken jou werk van toen je met mijn neef in Little Garden speelde, en ik heb weleens vaker naar je tracks op myspace geluisterd. Ik zou het niet erg vinden om een workingrelationship met je te vormen, waar je ons misschien kan helpen nummers schrijven en misschien begeleid. Wij willen graag lokaal een beetje bekend worden, niet beroemd, gewoon dat mensen een beetje weten wie we zijn en weten wat ze van ons kunnen verwachten.

Dus ik zou het cool vinden als je zegt dat je een keertje langs zou willen komen en ons een beetje helpt. Ik ben trouwens ook antiliaan, en mijn bassist ook. :cooler:

anibal
3 april 2007, 14:34
Ik heb niet echt een gitarist nodig op het moment, maar ik ken jou werk van toen je met mijn neef in Little Garden speelde, en ik heb weleens vaker naar je tracks op myspace geluisterd. Ik zou het niet erg vinden om een workingrelationship met je te vormen, waar je ons misschien kan helpen nummers schrijven en misschien begeleid. Wij willen graag lokaal een beetje bekend worden, niet beroemd, gewoon dat mensen een beetje weten wie we zijn en weten wat ze van ons kunnen verwachten.

Dus ik zou het cool vinden als je zegt dat je een keertje langs zou willen komen en ons een beetje helpt. Ik ben trouwens ook antiliaan, en mijn bassist ook. :cooler:

Ben zeker bereid, neef van wie in Little Garden ben jij ? stuur je mail adres anders via een PM pratten we verder.

Topa

FNaRK
4 april 2007, 16:13
klinken erg lekker .... die MySpace nummers :rockon:

ennuh .... goede muzikale invloeden.
kunnen we geen Internet projectje opzetten .... jij stuurt de basis en ik gooi er wat 2e partijtjes onder 8-)

anibal
9 april 2007, 13:53
klinken erg lekker .... die MySpace nummers :rockon:

ennuh .... goede muzikale invloeden.
kunnen we geen Internet projectje opzetten .... jij stuurt de basis en ik gooi er wat 2e partijtjes onder 8-)

Zeker, dit heb ik in het verleden gedaan ! vind ik erg leuk.. ik hou veel om met zo veel verschillende mensen te werken.. mijn msn id is zero@nedlinux.nl
Je kan hier ook mailen.

Tias
9 april 2007, 14:24
Heej, ik zou wel meewillen doen, maar stel jij specefieke eisen aan je gitaristen/band?

misschien kan je via me profiel wat beantwoorden.

laters

Marc Oblivian
12 april 2007, 16:32
Hey Anibal,

Op zich zijn wij momenteel op zoek naar een bassist, maar:
het is ook mogelijk dat ik of de andere gitarist de bas ter hand neemt en we een gitarist erbij nemen, als dat het bandgeluid ten goede komt...
Wij spelen deathmetal, vrij snel.
Supergemotiveerd, dus dat zoeken we ook in eventuele nieuwe bandleden.
Kijk anders maar even op www.myspace.com/midiannl daar staan ook een paar nummers op.
Doelen: volgend jaar cd opnemen en ondertussen veel (blijven) giggen...
Stuur maar even een mailtje naar marcluttik@hotmail.com als je interesse hebt...

Grindrapekill
12 april 2007, 19:59
Hallo,

ik ben nog opzoek naar een goede deathmetal band, ik ben wel 18 jaar, speel 8 jaar gitaar en woon in Sneek, kheb ook wat optredens van je gezien met escadron:p
Maar ik wil echt serieus een band beginnen, mischien dat je ook mee wilt doen?
Je kan me altijd toevoegen op msn, borknagar_jv@hotmail.com

Groeten,

Jeroen.

anibal
12 april 2007, 20:01
Hey Anibal,

Op zich zijn wij momenteel op zoek naar een bassist, maar:
het is ook mogelijk dat ik of de andere gitarist de bas ter hand neemt en we een gitarist erbij nemen, als dat het bandgeluid ten goede komt...
Wij spelen deathmetal, vrij snel.
Supergemotiveerd, dus dat zoeken we ook in eventuele nieuwe bandleden.
Kijk anders maar even op www.myspace.com/midiannl daar staan ook een paar nummers op.
Doelen: volgend jaar cd opnemen en ondertussen veel (blijven) giggen...
Stuur maar even een mailtje naar marcluttik@hotmail.com als je interesse hebt...


Ik zal je straaks mailen.

anibal
12 april 2007, 20:05
Hallo,

ik ben nog opzoek naar een goede deathmetal band, ik ben wel 18 jaar, speel 8 jaar gitaar en woon in Sneek, kheb ook wat optredens van je gezien met escadron:p
Maar ik wil echt serieus een band beginnen, mischien dat je ook mee wilt doen?
Je kan me altijd toevoegen op msn, borknagar_jv@hotmail.com

Groeten,

Jeroen.

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je belangstelling, maar ik woon in Utrecht en ik vond Sneek te ver na 2,5 jaar in Escadron te hebben gespeld

succes met zoeken

Tankman
16 april 2007, 16:39
Hey dude...

Mijn band is nu dus door de drummer naar z'n klote...wil je wat beginnen op bass of gitaar?