PDA

View Full Version : kan iemand me vertellen wat dit is :S



Strangegun
1 april 2007, 23:17
Onder welk genre kan je dit in hemelsnaam vinden is dit hardcore met metal samen gevoegd ??
Ik zeg niet dat het kut is maar vind het echt raare muziek.
hier is ie dan http://www.youtube.com/watch?v=pBpJGofk6CY

Edit, ik word er helemaal gestoord van :P en dan heb ik het nog niet is over die clip.

Tho
1 april 2007, 23:34
Ik vind het een beetje onder hardcore vallen, en dan bedoel ik die shit als thunderdome en zo. Mix het met een beetje prodigy en hatebreed en je hebt dit.

Vreselijk trouwens :stop:

Rinze
2 april 2007, 09:09
Ik vind het wel lekker...

AutoStatic
2 april 2007, 10:03
Atari Teenage Riot? Alec Empire?

Rinze
2 april 2007, 10:19
Met nog een beetje Ministry en Slipknot erdoor... soort stamppotje dus.

Kim Wilson
2 april 2007, 10:24
Onder welk genre kan je dit in hemelsnaam vinden is dit hardcore met metal samen gevoegd ??
Ik zeg niet dat het kut is maar vind het echt raare muziek.
hier is ie dan http://www.youtube.com/watch?v=pBpJGofk6CY

Edit, ik word er helemaal gestoord van :P en dan heb ik het nog niet is over die clip.
Moet alles in een hokje worden gestopt? Het maakt toch niet uit hoe het heet?

Rinze
2 april 2007, 10:44
Moet alles in een hokje worden gestopt? Het maakt toch niet uit hoe het heet?

Het moet niet maar mag wel.

Strangegun
2 april 2007, 15:41
Als je belangstelling hebt in verschilldende muziek soorten en je graag de naam van een muziek soort wil weten.. is daar toch niks mis mee ?

Wickerman
13 april 2007, 16:37
Pfft, zo stijlen... Ik vind dat een groep de stijl speelt dat de groep zegt. Als dit hardcore overkomt, maar de groep zegt dat ze metal spelen is het gewoon metal... Als ze zeggen dat ze serieuze jazz-muzikanten zijn mag je beginnen discussiėren :p Ik bedoel maar; tegenwoordig is lijn tussen al die stijlen zo dun...

Sidesmile
15 april 2007, 14:57
doet me wat denken aan The Berzeker.

Wickerman
15 april 2007, 17:04
Een van de eerste zinnen: 'Listening to this is a total waste of time...' En daar kan ik ze volkomen gelijk in geven...