PDA

View Full Version : Steve Vai in Melkweg, 18.07.2007



Pegasus
1 april 2007, 21:57
Op woensdag 18 juli komt Steve Vai naar de Melkweg in Amsterdam. Dit in het kader van een Europese tour waarbij hij ook Arrow Rock Festival aandoet op zaterdag 30 juni. Hij doet deze tour omdat zijn laatste tour alweer twee jaar geleden is en hij anders pas over twee jaar weer de kans heeft om op tournee te gaan.

Hij neemt een nieuwe band mee. Aangezien hij het dit keer iets anders wil aanpakken neemt hij misschien een violist mee. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Tijdens deze tour zal hij waarschijnlijk ook veel stukken gaan spelen die hij nog nooit eerder live heeft gespeeld zoals "Die to Live ", "Lucky Charms" en het laatste gedeelte van de "Fire Garden Suite".

Omdat het nog wel even kan gaan duren voordat "Real Illusions Part 2," gaat uitkomen is Vai van plan om tijdens deze tour een nieuwe live cd op te nemen met allemaal nieuwe nummers, net als de cd "Alive in an Ultra World".

Dus een nieuwe tour, nieuwe band, nieuwe muziek en een nieuwe live cd van Steve Vai. :cool:

Borus van den Brand
2 april 2007, 08:07
Is de voorverkoop al begonnen?

Pegasus
2 april 2007, 22:37
Nee, op dit moment is nog niet bekend wanneer de voorverkoop start. Wel is de start van de verkoop van "EVO Premium Experience tickets (http://www.vai.com/News/evo2007/index_nl.html)" begonnen.

Mitch_mashinguard
2 april 2007, 22:43
Is er toch nog een klein nadeel van mijn al geplande reis naar Costa Rica van eind juni tot begin augustus. Wat had ik daar graag bij willen zijn....:p

Pegasus
5 april 2007, 23:01
De voorverkoop start op 18 april.

patricia
18 april 2007, 11:33
ik heb de kaartjes besteld.:rockon:

Pegasus
18 april 2007, 22:57
ik heb de kaartjes besteld.:rockon:

Tot ziens op 18 juli. Ik heb de kaarten nog niet besteld, maar dat ga ik weldra doen.

robostrat
19 april 2007, 08:05
yes!, heb de kaartjes in de pocket :D

guitardude
19 april 2007, 22:49
Ik heb ook 2 kaarten besteld, Can't Wait :D

Pegasus
23 april 2007, 22:09
Zojuist mijn kaart besteld voor de EVO Premium Experience. :)

DTmaster
29 juni 2007, 18:34
hallo


Gaan er meer mensen naartoe , en weet iemand hoelang meestal gemiddelde een concert van SV duurt.


STEVE VAI
Melkweg The Max, Amsterdam
Wo, 18/07/07 20.30 uur
Evenementcode: STE1807

Slevin
29 juni 2007, 20:04
wel zin in eigenlijk, es kijken of er iemand te strikken valt. Vast weer niet :mad:

Pegasus
29 juni 2007, 21:56
Er hier al een onderwerp (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=89981&highlight=steve+amsterdam) over.

Zijn concerten duren vaak drie uur.

Bassbitch
30 juni 2007, 17:34
Onderwerpen samengevoegd, bedankt Pegasus.

Pegasus
3 juli 2007, 00:17
Niets te danken. ;)

DTmaster
18 juli 2007, 00:36
morgen/vandaag :) is het zover

wie gaan :)

urezna
18 juli 2007, 07:46
Ik!!!!! :rockon:

ben erg benieuwd, ik heb em leren kennen met Flexable, dus alweer even geleden, en nog nooit live gezien... :sssh: dus het wordt de hoogste tijd! 8-)

Pegasus
19 juli 2007, 18:01
Wat een uitstekend concert was dat.
Het geluid vond ik erg goed. Vai heeft een nieuwe geluidsman en dat was goed te merken. Twee jaar geleden in Hardenberg was het geluid namelijk veel te hard en piepten m'n een week later nog steeds, daar heb ik nu geen last van.
Zowel tijdens de Evo experience als tijdens de aftershow party heb ik hem gesproken. Het is een aardige gast.

urezna
20 juli 2007, 09:04
ja, ik heb erg genoten!!! :-) Leuk om te zien dat hij er ook echt een show van maakt, en daar niet alleen maar staat te spelen :-)

robostrat
20 juli 2007, 09:51
ja, ik heb erg genoten!!! :-) Leuk om te zien dat hij er ook echt een show van maakt, en daar niet alleen maar staat te spelen :-)
+1 vond het een goed concert best wel gevarieerd met goede muzikanten !!
was super !

Pegasus
20 juli 2007, 09:55
Heb ik nu toch maar mooi een door Steve Vai gesigneerde RG1527RB. 8-)

guitarchris
22 juli 2007, 10:35
[QUOTE=Pegasus]Wat een uitstekend concert was dat.
Het geluid vond ik erg goed. Vai heeft een nieuwe geluidsman en dat was goed te merken. Twee jaar geleden in Hardenberg was het geluid namelijk veel te hard en piepten m'n een week later nog steeds, daar heb ik nu geen last van.
QUOTE]

Ik vond in Hardenberg alleen Eric Sardinas te hard staan, daar had ik echt last van en wou toen dat ik oordoppen mee had.. Toen vai ging spelen had ik nergens last van.. Hij stelt het geluid ook samen met geluidsman af meende ik;)