PDA

View Full Version : ARION Bass Distortion



Slammers
1 april 2007, 11:36
Ik ben 3 weken geleden begonnen met elektrische gitaar spelen en nu ben ik opzoek naar een (heel) goedkoop distortion effect. Ik had er een gevonden voor 20 euro op marktplaats namelijk de 'ARION Bass Distortion'. Maar dat blijkt dus voor de basgitaar te zijn.
Nu was mijn vraag of dat effect pedaal ook goed werkt op de gewoone elektrische gitaar?

interessander
1 april 2007, 13:56
Distortion zul je zeker krijgen maar hij zal erg de nadruk leggen op de lage tonen en daardoor is het goed mogelijk dat je een beetje een dof geluid krijgt. Andere opties: in de prijsklasse rond de 20-30 euro zie je op marktplaats ook vaak ibanez soundtank pedalen, de classic metal en trash metal, de "gewone" arion distortion, en natuurlijk de behringer pedalen waarvan de nieuwprijs zelfs in deze categorie ligt.

Maar.... wat voor sound wil je? En welke apparatuur gebruik je?

Slammers
1 april 2007, 14:22
Ja ik had op Feedback ook al gezocht naar goedkope effecten en daar kwam ik de Behringer effecten ook al tegen. En ik heb op marktplaats ook een bod gedaan op de Ultra Metal.

Maar ik wil een Metal sound.

marter544
1 april 2007, 14:39
Wat voor een gitaar en versterker heb je?

Slammers
1 april 2007, 14:45
*Schaamte* Zo'n beginnerssetje van Volcano ofzo. Op de versterker staat PL-10 en op de gitaar zelf niets. Moet ergens meebeginnen :satisfie:

Dirk_Hendrik
1 april 2007, 14:46
Andere opties: in de prijsklasse rond de 20-30 euro zie je op marktplaats ook vaak ibanez soundtank pedalen, de classic metal en

+1.

Scoor jezelf een Classicmetal, Powerlead of een Modern Fusion. Alledrie zwaar underrated en voor een euro of 25 te krijgen.