PDA

View Full Version : Nieuw speelgoed!



Michael AE
1 april 2007, 10:32
Gisteren even wezen shoppen bij de lokale gitaarboer. Moest wat snaren halen, maar kan het nooit laten even rond te neuzen.

Na voor de gein even ingeplugt te hebben, was ik eigenlijk al meteen verkocht. Donderend clean, met de gain iets open een heerlijke chrunch. Het lead-kanaal heeft alle gain die ik zoek voor mijn Metalband, maar met de knoppen iets subtieler ingesteld krijg ik er ook heerlijke blues-sounds uit.

Nadeel was het prijskaartje, maar gelukkig kon ik ook inruilen. Ben naar huis geraced en heb toch maar besloten mijn Matchless Phoenix in te ruilen voor:

http://www.synergyguitars.com/Suhr-Guitars/Suhr-Amp-CAA-OD-100.jpg

Ballen te over en enorm veelzijdig. Ik ben weer blij als een kind! ;)

ieme
1 april 2007, 11:19
EDIT! JIJ VOND DE OD100 KUT!!!!

bluegate
1 april 2007, 11:27
:seriousf: HAhaha.... 1 april... ???

Volgens mij vond je het helemaal niks die OD100 en zeker niet in
vergelijking tot de Matchless.

future2future
1 april 2007, 11:27
Jongen, 5 dagen geleden vond je de OD-100 nog kut, hoe dit zo?

Tristan
1 april 2007, 11:31
Okee, dit is een grap... :D
Als het echt waar was dan had je de Matchless toch zeker wel aan mij verkocht??? :angry:

Chris Winsemius
1 april 2007, 11:51
Ha, de KIJB* amp!

:)

























* Kikker In je Bil

future2future
1 april 2007, 11:53
Ha, de KIJB* amp!


Haha zo moet je je nieuwe amp noemen!

Michael AE
1 april 2007, 12:19
Haha, ben ik toch sneller betrapt dan ik dacht!

Flauw, hoor. 1 april!

:cheerup:

Mitch
1 april 2007, 12:37
Ik was nog niet helemaal wakker en begon al te denken "huh ? CAE bij lokale gitaarboer.....wacht even....OD100.....die stijve bak ? Matchless wegdoen, huh ?"

't Is jammer dat je grap zo gauw werd doorzien, maar mij had je even tuk :D

Michael AE
1 april 2007, 12:43
Hahaha, nou, Ieme had ik ook even te pakken. Heb ik het niet voor jan met de korte achternaam gedaan.

Tristan
1 april 2007, 13:06
Verdomme zeg, ik baal wel, anders was ik gelijk naar die winkel in Hoorn gereden om de Matchless op te halen... :D

peter_heijnen
1 april 2007, 14:26
Ben naar huis geraced en heb toch maar besloten mijn Matchless Phoenix in te ruilen
Haha, goeie grap!

Ibanez RuleZ
1 april 2007, 14:48
sorry michael, iets te doorzichtig... was het een bad cat ofzo geweest of weet ik veel wat, dan had ik t nog ergens geloofd, maar nu? :p wel een mooie poging

harrald