PDA

View Full Version : Jackson kopen......



Alexi
6 januari 2003, 16:57
Ik ben echt benieuwd of iemand weet waar je in de Noord-Brabant een Jackson kan kopen???
Kheb nog niet genoeg geld, dus zal een Jackson Rhandy Rhoadsje worden van de X-serries, die's nog te betalen voor me:P
Als iemand iets weet laat het me aub horen...

Alexi
6 januari 2003, 17:12
Oh nog wat, als nou niemand een Jackson in NB zou weten, dan overweeg ik ook wel om een zwarte BC Rich Warlock te kopen uit de Platinum serries, dus zonder FLoyd Rose met 24 Jumbo Frets :razz:
Mag btw ook allebei 2e hands zijn..

Swan
6 januari 2003, 17:22
je zou naar een winkel kunnen gaan

daron_kurt
6 januari 2003, 17:50
je moet niet je keuze laten bepalen door of de winkel in de buurt is of niet denk ik...Trouwes, als je al zeker bent van je zaak, dan kun je tog bestellen bij plaatselijke gitaarboer??? Of anders zou ik de meest in de buurte winkel zoeken, desnoods in een plaats 20 kilometer verder weg...tenzij jij maar 2 kilometer wil rijden voor je gitaar....

Ic3gl0vE
6 januari 2003, 21:05
RR's zijn vet, ik heb er ook een :smile:
de gitaar die jij wilt is niet zeldzaam en elke gitaarwinkel zou 'm moeten kunnen bestellen voor jou

Swan
7 januari 2003, 00:17
ja dr zijn nu Jackson door Fender is opgekocht waarschijnlijk veel meer dealers die Jackson kunnen bestellen

Neals
7 januari 2003, 10:45
besef wel dat je met de aanschaf van een jackson dus een fender in huis haalt :grin:

Fluffy
7 januari 2003, 13:43
dus dan heb je iets heel goed in huis :smile:

Ic3gl0vE
7 januari 2003, 15:37
Op 2003-01-07 00:17, schreef Swan:
ja dr zijn nu Jackson door Fender is opgekocht waarschijnlijk veel meer dealers die Jackson kunnen bestellen


ik denk dat ze dat sowieso al konden maar Jacksons zijn niet echt populair... underground gitaren :wink:

dungekste
7 januari 2003, 15:38
Conijn Muziek in Eindhov en heeft meestal wel wat Jacksons hangen/staan. In ieder geval de laatste keer dat ik er was wel.

Alexi
7 januari 2003, 16:41
Nou, ik ben daar zaterdag nog geweest en geen Jacksons....
Verder heb ik er eigenlijk nooit 1 gezien!

Ic3gl0vE
8 januari 2003, 11:08
maar je weet toch al zeker dat je er een wilt?
Houdt wel even in gedachten dat Alexi Laiho (waarvan ik aanneem dat jij je nickname hebt) op een customshop randy rhoads speelt met 24 frets en een EMG. De gewone productiemodellen klinken dus een stuk anders.

Verder is de hals ontzettend dun en daar houdt niet iedereen van (ik wel :smile:)

SoE
8 januari 2003, 14:03
Alexi is vet, en idd, die gitaar van hem klinkt zeker wel anders, die vn hem heeft volgens mij ook wel iets van 3000 tot 4000 euro gekost, je kunt kijken op http://www.jacksonguitars.com hoeduur het is om een custom gitaar te laten maken.

Ironhead
8 januari 2003, 15:13
Voor de prijs van een goeie import hier in Nederland haal je van ebay een klasse USA Jackson. Orienteer je goed.

Ic3gl0vE
8 januari 2003, 17:24
SoE, ik heb een keer een quote laten maken wat een 'alexi RR' zou kosten en dat kwam op 3300 dollar uit, das dus zo'n 3200 euro ofzo. Inderdaad niet weinig geld! Rubenios bouwt er zelf een voor veel minder :smile:

Alexi
8 januari 2003, 20:19
Ik weet wel dat dat en custom is, namelijk de RR/LL, en dat LL staat voor Laiho?LAtvala
Hey Ruben, jou heb ik gezien bij Sinergy concert en ik meot nog steeds wat van je FTP downen:P
Maar ik bedoel dus niet die van Alexi, maar een standaard en het liefst de godkoppste, want die is ook goed genoeg, dus zal wel uit X-series worden!!

Monster
9 januari 2003, 13:11
Eeh, in september kocht een zwarte Jackson Rhoads (RX10D) in Katwijk voor 600 pleuro.
prachtig ding.
in de stand-by hangen nog een paar EX versies voor hetzelfde bedrag dacht ik. zou je effe moeten bellen.of bel naar de jackson importeur, die verwijst je wel naar een winkel.
weet alleen niet of dei importeur er nu nog in doet

Monster
9 januari 2003, 13:12
Eeh, in september kocht een zwarte Jackson Rhoads (RX10D) in Katwijk voor 600 pleuro.
prachtig ding.
in de stand-by (utrecht) hangen nog een paar EX versies voor hetzelfde bedrag dacht ik. zou je effe moeten bellen.of bel naar de jackson importeur, die verwijst je wel naar een winkel.
weet alleen niet of dei importeur er nu nog in doet

Monster
9 januari 2003, 13:12
Eeh, in september kocht een zwarte Jackson Rhoads (RX10D) in Katwijk voor 600 pleuro.
prachtig ding.
in de stand-by (utrecht) hangen nog een paar EX versies voor hetzelfde bedrag dacht ik. zou je effe moeten bellen.of bel naar de jackson importeur, die verwijst je wel naar een winkel.
weet alleen niet of dei importeur er nu nog in doet

Swan
9 januari 2003, 13:23
klopt, in Stand by hangen nog n paar goedkope RR's
ook wat USA RRs trouwens

7th heaven
9 januari 2003, 13:24
keesdee in a foort heeft een hele party jacksons

Alexi
9 januari 2003, 16:12
Nou, ik moet mijn ouders maar eens een eindje laten rijden voor gitaar:P

Alexi
10 januari 2003, 18:22
Damn, ik weet echt niet wat ik wil.
Ik denk dat ik toch maar geen JAckson koop maar een BC Rich WArlock :grin:

Anders Destium
10 januari 2003, 21:16
Swan (of iemand anders)>
Hangen er bij Standby of ergens anders in Nederland nog ergens USA Soloists, over een half jaar heb ik misschien genoeg geld namelijk (hoop ik) :wink:

Swan
10 januari 2003, 21:47
hm nee niet bij Stand By in ieder geval.
t schijnt dat Kees Dee alle pre Fender USA Jacksons heeft opgekocht dus misschien heb je daar n kans

Anders Destium
10 januari 2003, 23:00
Heeft die knakker ook Kochs staan toevallig, dan maak ik er een zorgvuldig voorbereide megaspend/afding dag van :wink:

Op een of andere manier lukt het me niet om een fatsoenlijke versterker te krijgen in plaats van de standaard-Marshall :sad: