PDA

View Full Version : Hier ben ik dan...



Steven Otto
31 maart 2007, 18:07
Hallo allemaal,

Ik ben Steven en speelde een jaar akoestisch en nu anderhalf jaar electrisch. Ik beleef er veel plezier aan :satisfie:
Ook luister ik graag naar muziek. met mijn groooottteeee voorkeur naar Heavy Metal, Power Metal en wat Death Metal. Mijn grote voorbeelden zijn:
HammerFall, ManowaR, Blind Guardian, EnsiFerum, Wintersun, etc. etc.
Mijn Line-up atm:
Ibanez GRG170DX
Cube 30
en nog een crap pedaal; digitech Death Metal

Ik heb rond oktober een Jackson DKMG besteld bij feedback, maar dat gaat tot nu toe niet zo lekker. Het wordt steeds uitgesteld..maarja..dit was 't wel ;)

Later!

Tho
31 maart 2007, 19:46
Welkom Steven! Verstandig dat je voor de DKMG bent gegaan. DXMG's hebben namelijk vreselijk vaag slordigheden, en zelfs hele grove fouten.

Veel plezier op het forum!

Steven Otto
31 maart 2007, 20:56
Bedankt. Het was nog wel moeilijk om te kiezen, want die DXMG speelde ook wel lekker. Als ze die DKMG in de zaak hadden, had ik em meteen gekocht. Maarja, je weet hoe dat gaat met bestellen he. Ik zie dat ik niet de enige ben, en dat feedback niet de enige is. Want bij Thomann.de worden ook alle DKMG modelen steeds uitgesteld...

Ik hoop dat het dat wachten waard zal zijn 8-)

hugo123
1 april 2007, 13:54
Welkom, veel plezier hier!



hugo

rocker_71
4 april 2007, 13:32
welkom geheten door een andere Otto (voornaam dan :))

anibal
4 april 2007, 14:30
Hallo allemaal,

Ik ben Steven en speelde een jaar akoestisch en nu anderhalf jaar electrisch. Ik beleef er veel plezier aan :satisfie:
Ook luister ik graag naar muziek. met mijn groooottteeee voorkeur naar Heavy Metal, Power Metal en wat Death Metal. Mijn grote voorbeelden zijn:
HammerFall, ManowaR, Blind Guardian, EnsiFerum, Wintersun, etc. etc.
Mijn Line-up atm:
Ibanez GRG170DX
Cube 30
en nog een crap pedaal; digitech Death Metal

Ik heb rond oktober een Jackson DKMG besteld bij feedback, maar dat gaat tot nu toe niet zo lekker. Het wordt steeds uitgesteld..maarja..dit was 't wel ;)

Later!

Welkom metal warrior !