PDA

View Full Version : Groezrock !!



Wickerman
30 maart 2007, 20:07
Wie gaat, en hoe kan ik hem/haar herkennen ? :p

Bins
30 maart 2007, 23:53
Weer erg weinig leuke bands dit jaar... Ik zou alleen ignite wel willen zien.
Ik ga dus wss niet :)

Wickerman
31 maart 2007, 10:10
'k Ken de voorzitter van Groez, die zegt gewoon letterlijk dat ze de bij-het-jongere-publiek-populaire groepen proberen te laten komen.
Mijn conclusie; veel hemo-achtigen...

Bins
31 maart 2007, 12:28
Vorig jaar ook wel...

Ik ben alleen 2 jaar (?) terug geweest. Belvedere opende, toen nog pulley, ten foot pole, Strung out volgens mij, Sick of it All... Dat zijn bands waar ik het wel voor doe :) Al die mosh-muziek kan me echt gestolen worden.

Wickerman
31 maart 2007, 20:36
De Dropkicks vorig jaar vond ik 't anders ook wel waard, zoveel sfeer, maar samen met Sick of it all en Anti-flag heb je t dan ook gehad...

hendrix_appendix
2 april 2007, 11:25
Gelukkig houd ik ook van al die kut-emo bandjes en van HATEBREED (altijd al eens live willen zien) naar alle waarschijnlijkheid ga ik wel. Te herkennen aan een blauwe pino-outfit.

Lennartmot
5 april 2007, 13:32
'k Ken de voorzitter van Groez, die zegt gewoon letterlijk dat ze de bij-het-jongere-publiek-populaire groepen proberen te laten komen.
Mijn conclusie; veel hemo-achtigen...

Het is nou eenmaal zo dat populaire bands het beter doen en al langer meegaande bands allemaal door persoonlijke redenen uit elkaargaan.. wat nou hemo..
Nou wil ik daar ook bij zeggen dat 80% van de bands allemaal voor een tweede keer op Groezrock staan, dus wat dat betreft valt het nog wel mee met die bij-populaire groepen..

hendrix_appendix
5 april 2007, 16:09
Wat is hemo? Een homo-emo? Of een hobby-emo, of een hermafrodiet-emo?

Lennartmot
5 april 2007, 20:05
Of hema maar dan verkeerd gespeld, alsof je er zelf nooit komt?

hendrix_appendix
6 april 2007, 15:49
Nur fur die Wursten.

Bl44t44p
6 april 2007, 19:16
Ik vind de line-up ook zeker niet verkeerd. Enter Shikari, Hatebreed, Ignite, Lostprophets, Rise Against... daarvoor wil ik het wel doen hoor :P

Jammer dat Enter Shikari op vrijdag staat, anders was ik waarschijnlijk zaterdag wel van de partij geweest :)

Brammibal
6 april 2007, 23:00
Waarom moewt lost prophets in jowu rijtje staan?
Dat is juist de reden om groezrock te mijden!

Bl44t44p
6 april 2007, 23:04
Het is toch mijn rijtje? Niet de jouwe?

Brammibal
6 april 2007, 23:06
Agjah, sorry. Ik bemoei me voortaan allen nog amar met mijn eigen rijtjes dan.

Lennartmot
12 april 2007, 22:25
MeWithoutYou is in de plaats gekomen voor Thursday.. Jammer dat Thursday niet komt, maar wel een toffe vervanger! (Jammer dat ik die dit jaar al gezien heb)

hendrix_appendix
12 april 2007, 22:35
Oei idd jammer, hoewel MWY wel echte veteranenstatus hebben kan de muziek me maar matig boeien.

Lennartmot
12 april 2007, 22:45
Oei idd jammer, hoewel MWY wel echte veteranenstatus hebben kan de muziek me maar matig boeien.

Uhhh, veteranenstatus?? Zes jaar na het eerste album? Dat ze een niet gehypte band zijn betekent niet meteen dat ze veteranen zijn, laat dat maar over aan de stones en de beatles..

hendrix_appendix
13 april 2007, 09:15
Jij haalt er bands van een heel andere orde bij. Ik heb het over een specifiek genre. Appels en peren weetjewel.

Lennartmot
13 april 2007, 17:41
Ja bands met een veteranstatus.. Dus niet MWY!

hendrix_appendix
30 april 2007, 13:11
En jongens, ik ben geweest. Wat vondn we ervan?

-Vette bands: best veel, uitschieters waren Aiden en Hatebreed
-Tegenvallers: Moah ze;f niet echt gezien.
-Sfeer: Prima, geweldige campingsfeer!

StereoX
1 mei 2007, 11:20
ben alleen zaterdag geweest. volop lekker weer alleen echt teveel stof. loop nu nog halve zandbakken uit te blaffen. Band van de dag: Ignite. Grootste tegenvaller: Terror. maar dat kwam vooral door het te beroerde geluid. maar daar had iedereen last van in die tent dus dat kan je ze niet echt kwalijk nemen.

Gielz
2 mei 2007, 15:30
ben alleen zaterdag geweest. volop lekker weer alleen echt teveel stof. loop nu nog halve zandbakken uit te blaffen. Band van de dag: Ignite. Grootste tegenvaller: Terror. maar dat kwam vooral door het te beroerde geluid. maar daar had iedereen last van in die tent dus dat kan je ze niet echt kwalijk nemen.

geluid was heel de dag op het eastpak core stage bagger, alleen ignite wist der nog wat duidelijks uit te krijgen, ondanks het geluid vondt ik terror en hatebreed nog geweldig goed

imlikeajungle
5 mei 2007, 11:56
Vorig jaar was Aiden ook al zo cool, die zanger is geflipt... Met dat manische lachje...