PDA

View Full Version : Lordi



Wickerman
30 maart 2007, 20:00
't Klinkt een beetje stom, maar hoe zouden jullie Lordi's kansen inschatten als ze niet hadden meegedaan aan Eurovisie-you-know-fucking-what...

Volgens mij hebben ze daar hun jonge reputatie een beetje mee verneukt en hadden ze 't zonder die wedstijd wel kunnen maken.

happynjitram
31 maart 2007, 00:51
nee, zeker weten niet. Misschien in Scandinavië, maar niet verder dan dat.

Mitch_mashinguard
1 april 2007, 00:46
Nee, die hadden het inderdaad niet gemaakt. Met zo'n wannabe-grunt stem, alsof er 3 kilo bildstars in zijn luchtpijp is blijven hangen, en kleding die kleine kinderen van 3 nog aan het lachen maken schop je het niet ver. Bovendien had "Lordi" nog in het slechte bandnamen topic gepost moeten worden: Wat een ***naam zeg.. LINDA (even uit respect voor Jezus)

Gitaro
1 april 2007, 03:15
Nah, ik denk het niet. Voor hun stage-act hebben we GWAR al, voor de muziek wellicht honderden anderen bands. Ik vind het allemaal een beetje 13-in-een-dozijn. Los van de muziek zijn ze goed in wat ze doen. Ik vind het inderdaad echt zo'n bandje wat het alleen in het thuisland (en in dit geval in de omgeving) goed doet.

Ik ken een paar mensen die helemaal meegingen in de lordi hype, zijn ook naar een concert geweest en liepen toentertijd de hele dag "LORDIIIII" te krijsen... best vervelend :P. Nu hoor je ze natuurlijk niet meer over Lordi. De albums kunnen ook de verkoop in, want ze blijken het toch net niet te zijn, etcetera