PDA

View Full Version : messa caliber 50 ruilen fender hot rot de luxe



guitarfreakrobert
30 maart 2007, 13:36
hey mensen hoop op jullie ervaring te rekenen mijn vraag is eigenlijk van is dit een goede ruil of zeggen jullie van niet bedankt alvast
robert :gitarist:

Dude
30 maart 2007, 13:36
dat ligt er aan van wie die hotrod is geweest ;)

guitarfreakrobert
30 maart 2007, 13:38
hi staat op stockenhof muzielwinkel in beek

Ibanez RuleZ
30 maart 2007, 14:55
zou dat zelf nooit doen... maar das mijn mening

harrald

a darker shade of grey
30 maart 2007, 15:13
hey mensen hoop op jullie ervaring te rekenen mijn vraag is eigenlijk van is dit een goede ruil of zeggen jullie van niet bedankt alvast
robert :gitarist:

Punten en komma's verduidelijken een post soms :)

Ik heb verder geen verstand van die versterker, maar volgens mij mag je er wel wat geld bijvragen, zo'n mesa dc-5 gaat voor zo'n 6-800 euro tweedehands, daar heb je bijna een nieuwe hotrod voor!

Kim Wilson
30 maart 2007, 15:18
zou dat zelf nooit doen... maar das mijn mening

harrald
Zit je nog steeds dwars hè, bij Han in de studio? :D

En toch is een Hotrod geen verkeerde amp. Gaan tweedehands rond €500. Als ze gaan, tenminste. :confused:

Tristan
30 maart 2007, 16:46
Dat zou ik echt niet doen, die Mesa klinkt zowel beter overstuurd als clean (vind ik dan)...

Einzeln
30 maart 2007, 16:50
Nee niet doen.

Ibanez RuleZ
30 maart 2007, 17:12
Zit je nog steeds dwars hè, bij Han in de studio? :D

En toch is een Hotrod geen verkeerde amp. Gaan tweedehands rond €500. Als ze gaan, tenminste. :confused:


nee hoor, totaal niet... clean klonk ie best, overstuurd vond ik dat ik wel eens beter heb geklonken, ik verzoop voor mijn gevoel; de versterkte frequentes sneden niet echt, maar dat was alleen overstuurd. clean was dat probleem minder.

van die mesa weet ik dat ie zowel clean als overstuurd goed klinkt en snijdt... dus tenzij je een fender wilt hebben, zou ik die mesa lekker houden.

Harrald

guitarfreakrobert
30 maart 2007, 18:05
ik ga hem toch maar niet ruilen,in ieder geval bedankt voor jullie meningen

Kim Wilson
30 maart 2007, 19:48
Goeie keus. De HR Dlx kan idd niet tegen de Mesa op.