PDA

View Full Version : Trivium in de Melkweg en 013



Tankman
29 maart 2007, 20:25
Ik ga op 1 mei in de Melkweg en op 2 mei in 013 naar Trivium kijken met Annihilator en Sanctity als support acts. Ik kan echt niet wachten. Trivium is zo'n geweldige band. Gaat er nog iemand anders erheen?

Gitaro
29 maart 2007, 20:37
Annihilator zou ik nog wel willen zien, maar met Trivium en die andere mallcore act waarvan de naam me even ontschiet erbij hoeft het voor mij niet meer. Annihilator moet die meuk headlinen.

Tankman
29 maart 2007, 21:24
Uh....Trivium en Sancity zijn geen Metalcore....Helemaal niet. Het zijn Thrashmetal bands...

Brammibal
29 maart 2007, 21:37
Trivium valt live nogal tegen in mijn ervaring. Ik heb ze nu 3 keer gezien, en die zanger kan gewoon nei zingen. Hij zingt live overal hetzelfde melodietje en kan niet brullen of zingen.
Verder verneukt ie zin sweepsolos live ook nogal.

Tankman
29 maart 2007, 21:39
Hm....Ik heb ze 1 keer live gezien, en vond ze best wel goed. Ik zal na 1 en 2 mei wel even een review plaatsen. Ik zal letten op wat je hebt opgenoemd. :cooler:

Reel Big Fish
29 maart 2007, 21:44
Ik ga 29 april in Brussel, ben benieuwd. Ik hoop dat Trivium veel van Ascendancy speelt en Annihilator veel van Never neverland, dat zijn toch mijn favoriete albums :)

Tankman
29 maart 2007, 22:01
Meh....Ik vind The Crusade van Trivium toch veel beter, maar ik wil wel dat ze Pull harder, Gunshot, Like Light to Flies spelen. En dan nog Entrance of the Conflagration zeker. En ik hoop dat ze hun 7-snarigen deruit halen en wat daarmee doen.

hendrix_appendix
29 maart 2007, 22:36
Maar hopelijk zijn jullie het wel met me eens dat Matt de Ascendency (en de nummers daarvoor) songs gewoon moeten screamen ipv het op de nieuwe manier te verneuken, ik vind de nieuwe nummers van the Crusade ook tof maar de oude nummers met thrashzang klinken zo voor geen meter vind ik. Dus ik weet niet zeker of ik er wel heen ga.

Tankman
29 maart 2007, 22:39
Ik ben het bijna helemaal met je eens. Sommige nummers zoals Like LIght to Flies klinkt wel goed met die thrash zang. Mijn band speelt het ook zo, een beetje melodische thrash zang, en het klinkt geweldig. Maar een nummer als Gunshot to the head klinkt helemaal niet zonder grunts.

hendrix_appendix
29 maart 2007, 23:17
Nou die idd zeker niet!

Reel Big Fish
29 maart 2007, 23:21
Inderdaad. Matt moet gewoon blijven grunten, daar is hij goed in en dan klinken de cleane stukjes zang ook meteen beter. Ik ben erg benieuwd, kaartjes zijn al binnen overigens. :)

Bins
30 maart 2007, 00:26
Dudes... Zn stem is fucked.. Hij kan niet meer schreeuwen.

Ik vind Ember to inferno en ascendancy (sp?) goeie platen, maar die nieuwe shit gaat echt nergens over.

Ze waren in de melkweg met 3 inches of blood wel goed trouwens.

Tankman
30 maart 2007, 00:34
Heb je wel naar die nieuwe shit geluisterd? Het is hun beste werk tot nu toe.

jorrit
30 maart 2007, 14:14
pff dat laatste metallica wannabe gezever? vond het zo jammer dat ze met die cd aan kwamen, had zo een van mn favo bands kunnen worden..


en trivium trash metal? doe niet zo raar man...

Reel Big Fish
30 maart 2007, 14:21
Dudes... Zn stem is fucked.. Hij kan niet meer schreeuwen.

Ik vind Ember to inferno en ascendancy (sp?) goeie platen, maar die nieuwe shit gaat echt nergens over.

Ze waren in de melkweg met 3 inches of blood wel goed trouwens.
Jupjup. Voor diegene die het niet weten, dat hele concert is op www.fabchannel.com te zien. Enjoy!

Bins
30 maart 2007, 14:46
Heb je wel naar die nieuwe shit geluisterd? Het is hun beste werk tot nu toe.

Nee joh.. Ik geef altijd gewoon maar lukraak een mening zonder te luisteren...

Ember to Inferno is echt een wereldplaat. Die daarna was ok, maar net iets te "gladjes", en die nieuwe klinkt nergens meer naar.. imo natuurlijk.

happynjitram
31 maart 2007, 00:41
Ik ga naar het concert in 013. Vind het niet zo erg dat hij niet meer schreeuwt. Beter voor zijn stem ook. Vond the crusade ook het beste album, muzikaal veel volwassener.

edit: en het is zeker wel thrash!

Tankman
31 maart 2007, 00:50
Ik ga naar het concert in 013. Vind het niet zo erg dat hij niet meer schreeuwt. Beter voor zijn stem ook. Vond the crusade ook het beste album, muzikaal veel volwassener.

edit: en het is zeker wel thrash!

Ah gelukkig. Ik dacht dat ik er alleen voor stond. Het is idd veel volwassener. Niet alleen muzikaal maar luister eens naar de teksten. Het gaat steeds weer over vrij diepgaande, waargebeurde verhalen.

happynjitram
31 maart 2007, 01:00
Ik vond alleen de teksten af en toe geforceerd. Net of er nodig een verhaal verteld moest worden, waardoor de tekst niet meer in dienst stond van de muziek.

Veel mensen bashen Trivium omdat ze teveel op metallica zouden lijken met the crusade. Daar geef ik ze helemaal gelijk in. Maar als in plaats van Trivium, Metallica the crusade had uitgebracht als nieuw album, had iedereen metallica de hemel in geprezen.

Het laaste nummer(the crusade) vind ik het allervetst.

Tankman
31 maart 2007, 01:10
Ik vond de lyrics juist heel erg goed in elkaar gezet.

Ik vind het helemaal neit erg dat ze teveel op Metallica lijken ofzo. Het is iig beter dan die crap op MTV tegenwoordig.

The Crusade (nummer) is idd gaaf. Ik zou zweren dat het Dream Theater was bij een van die solo. Echt typische John Petrucci licks.

Reel Big Fish
1 april 2007, 11:54
... is een van Matt zn grootste influences... John Petrucci. Zo verwonderlijk is dat niet.

Waarom The Crusade slechter is dan de andere albums: het is allemaal on tour geschreven en dat merk je! Vooral aan de gitaarsolo's. Het is geen kwestie meer van melodie in het spel houden, nee. Bijna alle solo's zijn ego trips van beide Matt en Corey, zo van, kijk eens hoeveel technieken ik kan en hoe snel kan ik spelen.... dat is erg jammer. Grootste voorbeeld is denk ik wel de eerste solo van Detonation... is gewoon zó jammer, zo afgeraffeld lijkt het wel.

Kijk bijvoorbeeld eens naar Ascendancy. ALLE nummers op die plaat hebben wel iets waarvan je zegt: wow, vet! Zélfs Dying in your arms heeft iets herkenbaars en bewaart tenminste in de solo melodie! Al die dingen zijn goed doorgedacht en de opbouw van de nummers vind ik bij Ascendancy ook 100 keer meer klasse hebben dan alles van The Crusade bij elkaar.

Ik vind The Crusade opzich wel kick, maar het is gewoon in alle opzichten NIET beter dan Ascendancy. Ember to Inferno is nog bespreekbaar, hoewel ik zelfs dáár nog eerder naar luister dan naar The Crusade. Ik heb alle 3 de albums wél gekocht en ik vind Trivium echt een goeie band, maar The Crusade had beter geweest als ze eens begonnen hun ego-trippende solo's wat meer melodie te geven. Erg jammer, erg erg erg jammer.

Desondanks heb ik heel veel zin in 29 april :D

Strangegun
1 april 2007, 13:12
Denk je dat het snel gaat met de kaartjes? want ik ben van plan om ze nog is te zien ook al vielen ze me een beetje tegen in het voorprogamma van ironmaiden.

Tankman
2 april 2007, 00:31
Ik denk dat je op mag schieten.

happynjitram
2 april 2007, 17:08
Ik vond ze in het voorprogramma van iron maiden beter als in het voorprogramma van metallica :P

BartS
2 april 2007, 17:12
Annihilator zou de hoofdact moeten zijn, niet andersom.

Trivium. :stop:

happynjitram
2 april 2007, 20:32
argumenten??

anibal
2 april 2007, 21:34
Ik ga op 1 mei in de Melkweg en op 2 mei in 013 naar Trivium kijken met Annihilator en Sanctity als support acts. Ik kan echt niet wachten. Trivium is zo'n geweldige band. Gaat er nog iemand anders erheen?

Ik ga Annihilator kijken en daarna gelijk naar huis.. nog een Trivium optreden kan ik nooit meer aan.

Trivium zou de support act voor Annihilator moeten zijn.. in wat voor wereld leven we tegenwoordig :-(

Tho
2 april 2007, 21:52
Ik ga Annihilator kijken en daarna gelijk naar huis.. nog een Trivium optreden kan ik nooit meer aan.

Trivium zou de support act voor Annihilator moeten zijn.. in wat voor wereld leven we tegenwoordig :-(

Helemaal mee eens! Ik snap er ook geen reet van dat het niet andersom is! Annihilator is bij de oude thrashers/metalheads nog steeds het betere werk. Ik heb Trivium gezien in het voorprogramma van Metallica. Ik ben blij dat ik ze gezien heb, omdat ze nu zo groot zijn, maar ik hoef ze niet nog een keer te zien.

happynjitram
2 april 2007, 22:07
In het voorprogramma van metallica was het geluid gewoon verschrikkelijk slecht. En ik vind dan ook niet dat je ze daar op af mag schrijven. Denk je echt dat kirk een trivium tshirt had aangedaan als trivium altijd zo klinkt?

anibal
2 april 2007, 22:19
In het voorprogramma van metallica was het geluid gewoon verschrikkelijk slecht. En ik vind dan ook niet dat je ze daar op af mag schrijven. Denk je echt dat kirk een trivium tshirt had aangedaan als trivium altijd zo klinkt?

Je denk toch niet dat Kirk een fan van Trivium is, toch ? of denk je dat echt wel ? dan ben je erg naif.

We gaan geen band hier op het forum afzeiken maar.. het is wel erg triest om een Annihilator te zien openen voor een stelletjes puber-sterren.

Maar tja iedereen zijn ding.. De USA Marketing kan iedereen laten geloven dit de volgende Metallica wordt.. daar moeten we maar in geloven ;-)

Hailz TO TRIVIUM !! hehehe

Reel Big Fish
2 april 2007, 23:22
Naja, van alle nieuwe bands op het moment HADDEN ze het meeste potentie, tot ze met The Crusade kwamen...

Annihilator stelt trouwens na Alice in Hell en Never, Neverland ook niet erg veel meer voor. Het is steeds hetzelfde, daarom hoop ik zo erg dat ze niet teveel van die nieuwe zooi spelen.

We kunnen sowieso op deze tour verwachten dat ze het nummer "Kicked" van hun nieuwe cd spelen, aangezien Corey van Trivium daar de gast gitarist is. Dat nummer is wel te pruimen trouwens!

anibal
2 april 2007, 23:25
Annihilator stelt trouwens na Alice in Hell en Never, Neverland ook niet erg veel meer voor. Het is steeds hetzelfde, daarom hoop ik zo erg dat ze niet teveel van die nieuwe zooi spelen.


Je heb ballen om zo iets te zeggen.. nogmaals iedereen zijn ding ;-)

Reel Big Fish
2 april 2007, 23:30
Je heb ballen om zo iets te zeggen.. nogmaals iedereen zijn ding ;-)
Ik weet het hehe, maarja, sinds dat ze die zanger van de eerste aantal platen hebben gedumpt en wat meer de core kant op zijn gegaan, vind ik het 13 in een dozijn. Impressive blijft het zeker, Jeff Waters is de shit! :D

hendrix2
2 april 2007, 23:50
Ik ga Annihilator kijken en daarna gelijk naar huis.. nog een Trivium optreden kan ik nooit meer aan.

Trivium zou de support act voor Annihilator moeten zijn.. in wat voor wereld leven we tegenwoordig :-(

Ik heb ooit (echt waar!!!) Slayer weten openen voor Slipknot...
Daar kan ik de dag van vandaag nog steeds niet bij... echt een achterlijke zet van de organisatoren.
Ga ik lekker om slayer te zien, dacht dat ze hoofdact waren... kom ik toe, heb ik het eerste nummer al deels gemist omdat ze vOOr slipknot spelen...

anibal
3 april 2007, 00:02
Ik heb ooit (echt waar!!!) Slayer weten openen voor Slipknot...
Daar kan ik de dag van vandaag nog steeds niet bij... echt een achterlijke zet van de organisatoren.
Ga ik lekker om slayer te zien, dacht dat ze hoofdact waren... kom ik toe, heb ik het eerste nummer al deels gemist omdat ze vOOr slipknot spelen...

hehe.. dat is ook een goede.. Ik weet nog een par jaar geleden zag je alle 15 jarige met een Slipknot t-shirt op een festival. Ik moet zeggen doe maar Trivium ipv Slipknot ;-) dan maar...

Gitaro
3 april 2007, 01:12
+1 voor alles wat anibal heeft gezegd :p

En ja, het is jammer maar waar, Kirk is een groot Trivium fan. Lars en James noemden eerder in een interview een Slipknot album als hun favoriet van 2006/2005. Die luisteren tegenwoordig dus ook alleen maar naar wat ze door de grote platenmaatschappijen door hun strot gedouwd krijgen.

Als je nog maar ZO weinig met muziek te maken hebt dat je niet eens verder komt dan de jaarlijkse Roadrunner bagger, hou dan maar op met muziek en ga werk zoeken bij Walmart! Schande!


Uh....Trivium en Sancity zijn geen Metalcore....Helemaal niet. Het zijn Thrashmetal bands...

Sorry gozer, het is dat ze er zelf zo'n punt van maken ("boehoe, we zijn thrash, eerlijk waar!"), anders kon ik ze nog met rust laten. Maar het lukt me nou eenmaal niet, ze maken het me te moeilijk! Al die mallcore bands van tegenwoordig denken maar dat ze thrash zijn. Ik zou zeggen, zet eens een Exumer of oude Annihilator plaat op ofzo. Dát is thrash. Testament. Slayer. Dat jij er in trapt zegt wel hoe sterk de marketing erachter is.

Ik heb voor de rest niets tegen metalcore, maar die bands moeten gewoon niet janken. Het zijn daadwerkelijk de posers van de zware muziekwereld. Tyfus Matt Heafy met z'n lelijke oorbellen en emo riempjes...

Voor de rest ben ik het met RBF eens over Annihilator. Maargoed, hetzelfde heb je met Metallica en Slayer. Allemaal hebben ze legendarische albums gemaakt. Nu doen ze dat niet meer, maar daar reken ik hun "legacy" niet op af.

En ik vind de "cleane" vocals van Trivium een grote verbetering, ik heb een paar live filmpjes van Entrance of the Conflagration gezien waar ie een paar stukjes echt killer doet. Live komt het misschien wat beter tot z'n recht (niet dat je het in de mix ooit zal horen). Alles is beter dan dat hardcore gekrijs. Leer dan maar grunten.

THRASH (http://youtube.com/watch?v=ZWMugncGo00)

john5
3 april 2007, 08:59
ik moet toch zeggen dat trivium niet in het hokje metalcore of trash te plaatsen is. ik denk eerder dat het een combinatie van die 2 is.
en metalcore is toch heel anders dan wat trivium speelt. trivium neigt meer naar heavy metal/trash dan metalcore.
luister maar eens naar Killswitch Engage. heel anders dan trivium.
en nou wil ik niet lullig doen...maar der zijn er hier bij, die zitten trivium af te zeiken o.i.d, maar hun hebben 3 succesvolle cd's uit gebracht.
dat wil ik van alle gitaarnetters hier nog wel eens meemaken. dat ze al een aantal wereldtournee's hebben gedaan.

misschien ben ik bevooroordeeld, maar ik vind trivium een superband. zowel live als op cd.
heb ze laatst nog als voorprogramma van Iron Maiden gezien, en ze speelden echt goed.

en betreft de cleane zang of ''grunts'', matt doet het op zijn eigen manier,,,waarom altijd de mainstream volgen?

anibal
3 april 2007, 12:01
Voor de trash metal fans onder ons

http://en.wikipedia.org/wiki/Thrash_metal

anibal
3 april 2007, 12:35
en nou wil ik niet lullig doen...maar der zijn er hier bij, die zitten trivium af te zeiken o.i.d, maar hun hebben 3 succesvolle cd's uit gebracht.
dat wil ik van alle gitaarnetters hier nog wel eens meemaken. dat ze al een aantal wereldtournee's hebben gedaan.


Denk je dat iedere metal gitarist alleen metal wil maken voor de COOL of zo?
Hebben we ze af zitten zeiken ? we zeiden alleen "jammer dat een band als Annihilator voor zo een band moet openen" (dit is een mening)

Even voor de duidelijkheid heb ik waardering voor een heel andere soort gitarist(en) of Trivium 3 succesvolle albums heeft en de wereld rond tour, doet me verder niet zo veel. Was je vergeten dat top 40 muziek ook niet de beste muziek is die bestaat ? die artiesten die doen ook heel erg goed. Je commentaar respecteer ik maar is wel een beetje ongepast, en toon weinig affiniteit met muziek kennis.

Tankman
3 april 2007, 12:52
Je denk toch niet dat Kirk een fan van Trivium is, toch ? of denk je dat echt wel ? dan ben je erg naif.

We gaan geen band hier op het forum afzeiken maar.. het is wel erg triest om een Annihilator te zien openen voor een stelletjes puber-sterren.

Maar tja iedereen zijn ding.. De USA Marketing kan iedereen laten geloven dit de volgende Metallica wordt.. daar moeten we maar in geloven ;-)

Hailz TO TRIVIUM !! hehehe
Kirk heeft dan wel vaker in een interview gezegd dat Trivium een van zijn lievelings bands is op het moment..

anibal
3 april 2007, 14:27
Kirk heeft dan wel vaker in een interview gezegd dat Trivium een van zijn lievelings bands is op het moment..

ok, nou ja die Kirk he.. die is niet alleen een fantasieloos gitarist.. Heeft ook geen smaak ;-)

happynjitram
3 april 2007, 15:02
Ik vind jouw posts een beetje belachelijk anibal. Natuurlijk mag je je mening geven, en natuurlijk mag je het vervelend vinden dat Annihilator voor trivium speelt ipv andersom. Maar Annihilator heeft er zelf voor gekozen. Ze vinden trivium blijkbaar wel zo ontzettend goed. En ze gaan met trivium the road op om ook de oudere thrashers bekend te maken met deze nieuwe helden.

En ja, Kirk vind trivium helemaal geweldig. eerst wil je het niet geloven, en als het toch waar blijkt te zijn ga je deze geweldige gitarist maar gewoon afzeiken.

Blijkbaar vinden heel wat beroemde artiesten Trivium net zo vet als wij dat vinden. Dit betekent niet dat we geen verstand van muziek hebben, maar dat jij gewoon respect moet hebben voor iemand anders zijn mening.....

john5
3 april 2007, 15:17
ik sluit me volledig aan bij happynjitram.

en natuurlijk draait het allemaal om marketing. waarom denk je dat 'n band als di-rect zo goed scoort in nederland.
er lopen hier in nederland genoeg andere bands rond die tig keer beter zijn(mijn mening)

Moet wel zeggen dat trivium sommige stukken letterlijk van metallica ript...maar so what, trivium gaat verder waar metallica 15 jaar geleden gestopt is...
al ben ik al 10 jaar fan van metallica, trivium vind ik letterlijk geweldig.

maar ieder zijn mening natuurlijk. @ anibal, het maakt mij niets uit wat jij van mijn mening vindt :cooler:

anibal
3 april 2007, 15:18
Ik vind jouw posts een beetje belachelijk anibal. Natuurlijk mag je je mening geven, en natuurlijk mag je het vervelend vinden dat Annihilator voor trivium speelt ipv andersom. Maar Annihilator heeft er zelf voor gekozen. Ze vinden trivium blijkbaar wel zo ontzettend goed. En ze gaan met trivium the road op om ook de oudere thrashers bekend te maken met deze nieuwe helden.

En ja, Kirk vind trivium helemaal geweldig. eerst wil je het niet geloven, en als het toch waar blijkt te zijn ga je deze geweldige gitarist maar gewoon afzeiken.

Blijkbaar vinden heel wat beroemde artiesten Trivium net zo vet als wij dat vinden. Dit betekent niet dat we geen verstand van muziek hebben, maar dat jij gewoon respect moet hebben voor iemand anders zijn mening.....

hehehe de eerst geďrriteerde Trivium fan, volgens mij moet je goed opletten op de SMILE’s en alles met een korreltje nemen jongen, nogmaals ;-)

lees mijn andere commentaren voordat jij gaat zeggen dat ik geen respect heb voor iemand anders zijn mening, nogmaals ;-)

anibal
3 april 2007, 15:23
ik sluit me volledig aan bij happynjitram.

en natuurlijk draait het allemaal om marketing. waarom denk je dat 'n band als di-rect zo goed scoort in nederland.
er lopen hier in nederland genoeg andere bands rond die tig keer beter zijn(mijn mening)

Moet wel zeggen dat trivium sommige stukken letterlijk van metallica ript...maar so what, trivium gaat verder waar metallica 15 jaar geleden gestopt is...
al ben ik al 10 jaar fan van metallica, trivium vind ik letterlijk geweldig.

maar ieder zijn mening natuurlijk. @ anibal, het maakt mij niets uit wat jij van mijn mening vindt :cooler:

Ik vind al cool genoeg dat jullie van metal houden, en ze zijn goed in wat ze doen, alleen ik ben er niet kapot van (sorry jongens) het kan toch ? zo gaat het in muziekland.. idd lopen hier in Nederland veel betere bands.. jammer ze niet de kans krijgen maar dat is een heel andere verhaal..

john5 ik geef wel om je mening hoor.

Strangegun
3 april 2007, 15:25
Ik snap echt niet wat veel hier tegen slipknot hebben... denk omdat ze de rest maar volgen ;) maar toen ze met slayer samen speelde waren er toch genoeg slayer fans die lekker mee zaten te doen. Joey jordison is een geweldige drummer dan heb je corey taylor er nog bij die super live zingt en natuurlijk is slipknot altijd leuk om naar te kijken ;) blijft nogaltijd een van mijn favoriete bands.

john5
3 april 2007, 15:25
john5 ik geef wel om je mening hoor.


dat is dan toch heel aardig van je :satisfie:

john5
3 april 2007, 15:29
Ik snap echt niet wat veel hier tegen slipknot hebben... denk omdat ze de rest maar volgen ;) maar toen ze met slayer samen speelde waren er toch genoeg slayer fans die lekker mee zaten te doen. Joey jordison is een geweldige drummer dan heb je corey taylor er nog bij die super live zingt en natuurlijk is slipknot altijd leuk om naar te kijken ;) blijft nogaltijd een van mijn favoriete bands.


slipknot is zeker niet on aardig. ik ben een keer speciaal naar america gevlogen om ze daar te zien.
ik denk alleen dat de wat oudere metalmannen opzien tegen deze muur van geluid. en eerlijk is eerlijk, als je de cd's luisterd, staan daar soms ook wat mindere songs op. maar dat is natuurlijk bij elke band/artist.
maar slipknot is heel anders dan trivium of annihilator

anibal
3 april 2007, 15:33
Ik snap echt niet wat veel hier tegen slipknot hebben... denk omdat ze de rest maar volgen ;) maar toen ze met slayer samen speelde waren er toch genoeg slayer fans die lekker mee zaten te doen. Joey jordison is een geweldige drummer dan heb je corey taylor er nog bij die super live zingt en natuurlijk is slipknot altijd leuk om naar te kijken ;) blijft nogaltijd een van mijn favoriete bands.


Probleem met Slipknot denk is ten eerste de maskers.. en de show van ze.. in het begin was leuk maar daarna werd deze erg irritant. De drummer en gitaristen zijn erg goed (vet zelf), jammer dat ze via deze band bekendheid hebben gemaakt..

Heb zelf Slipknot in de Melkweg een keer gezien, en vond ze erg vet.. Daarna een keer op een festival en na 2 nummers vond ik hun optreden niks meer aan. Probleem met deze bands is soms dat ze verbonden zijn aan een tijdperk.. tijd gelden was alles nu metal nu is alles metalcore.. morgen is alles weer wat anders, dit maakt het erg moeilijk voor bands als slipknot

john5
3 april 2007, 15:44
vergeet de emo niet...

overigens las ik op een of ander forum dat trivium ook em zou zijn...

happynjitram
3 april 2007, 16:07
hehehe de eerst geďrriteerde Trivium fan, volgens mij moet je goed opletten op de SMILE’s en alles met een korreltje nemen jongen, nogmaals ;-)

lees mijn andere commentaren voordat jij gaat zeggen dat ik geen respect heb voor iemand anders zijn mening, nogmaals ;-)

Ik ben niet geirriteerd Anibal. Ik vind gewoon de manier waarop jij je mening brengt niet leuk. Natuurlijk mag je trivium een pisband vinden, daar ken ik er wel meer van. En ik vind het leuk om er over te discusseren.

Ik vind het gewoon een beetje belachelijk om dan opeens kirk te gaan afzeiken, ookal is het een grapje. En leek het net of je op ons neerkeek in de vorige posts. Als dit niet het geval was, mijn excuses.


Ik ben geen die-hard trivium fan...bij lange na niet. Ik heb maar 1 cd orgineel van trivium, waar ik wel alle cd's van iron maiden, manowar en metallica heb.

Maar ik heb groot respect voor wat ze doen, natuurlijk zijn ze te gehyped. Maar ik luisterde hun muziek al voor die tijd. en ga met veel plezier naar hun optreden kijken met Annihilator in het voorprogramma! wordt een heel leuk avondje thrash met wat leuk gitaarwerk. En daar hou ik van!

Reel Big Fish
3 april 2007, 16:18
Naja, ik heb wel alle cd's van Trivium, maar maakt mij dat een die-hard fan? Het meest draai ik Ascendancy, het minste The Crusade. Heb er eigenlijk spijt van dat ik die gekocht heb, maar Trivium is toch een van mn favo bands, dus ik wil ze wel steunen, door hun cd's gewoon te kopen....

Strangegun
3 april 2007, 18:42
De nieuwe cd van slipknot zat toch anders een heel andere draai aan meer ''volwassen'' om het zo eve te noemen. Want mijn vader vond die zelfs geweldig ;) :P

Tho
3 april 2007, 19:13
In het voorprogramma van metallica was het geluid gewoon verschrikkelijk slecht. En ik vind dan ook niet dat je ze daar op af mag schrijven. Denk je echt dat kirk een trivium tshirt had aangedaan als trivium altijd zo klinkt?

gast, lees in godsnaam mijn post nog een keer voordat je zegt dat ik ze op de geluidskwaliteit heb afgeschreven. Er staat niet eens iets wat er op lijkt

happynjitram
3 april 2007, 19:29
gast, lees in godsnaam mijn post nog een keer voordat je zegt dat ik ze op de geluidskwaliteit heb afgeschreven. Er staat niet eens iets wat er op lijkt

Gast, reageer eens normaal, ik dacht dat je het over de kwaliteit van het geluid had. Beetje geirriteerd vandaag?

anibal
3 april 2007, 20:01
Gast, reageer eens normaal, ik dacht dat je het over de kwaliteit van het geluid had. Beetje geirriteerd vandaag?


hehehe lol ! iedereen raakt geďrriteerd van het woord trivium vandaag ;-)
(dit was een grapje he !!!)

happynjitram
3 april 2007, 21:39
:)

10 tekens..

Tho
3 april 2007, 22:41
Ik heb niets tegen die gasten hoor. In ieder geval veel respect, want ze flikken het wel, maar even zonder dollen..



het zijn wel Dime-groupies eerste klas

Kim Wilson
4 april 2007, 09:10
TRIVIUM!!! :blast:

Bloodline
4 april 2007, 09:26
Wat is dit toch een gezijk jongens :D !
Als er 15 jarige kids zijn met nieuwe zwarte slipknot shirts of trivium shirts who gives a fuck. Ook al zijn het kids die "erbij" willen horen, laat ze dat dan lekker doen. Een vindt trivium vet, Ander Anhiallator....<-.


In mijn ogen haten velen trivium omdat het nog jonge jongens zijn.
En velen daar dan jaloers op zijn.
zelfde verhaal met avenged sevenfold.

het blijft een mening..


maar god wat zijn discussies toch lekker :D !

john5
4 april 2007, 10:22
bloodline heeft gelijk...en volgens de ogen van metallica zijn het de bands die de heavy/trashmetal scene nieuw leven in moeten blazen. en dat lijkt ze(naar mijn mening) erg goed :blast:

happynjitram
4 april 2007, 11:59
Een vindt trivium vet, Ander Anhiallator....<-.

Mag ik ze ook allebij vet vinden? :satisfie:

john5
4 april 2007, 12:04
nee, mag niet ;)

john5
4 april 2007, 12:07
wat een simpele vraag allemaal niet teweeg kan brengen he:P
de topicstarter vraagt wie er nog mee naar trivium gaat, en gelijk hele discusies over trivium enzo :satisfie:

Reel Big Fish
4 april 2007, 13:17
Gelukkig zijn de zuiderburen niet zulke zeikerds (mijn topic) :p

happynjitram
4 april 2007, 14:36
Gelukkig zijn de zuiderburen niet zulke zeikerds (mijn topic) :p

Als ik jouw topic bekijk wordt het erg rustig bij dat concert :seriousf:

Strangegun
4 april 2007, 20:02
pff, een vriend van me wou is alles gaan regelen omdat ik dat normaal altijd doe.
maar we zijn nu 2 weken verder en er is nog steeds niks gebeurd :sneaky:

Daar bedoel ik mee, kaartjes,vervoer en vragen wie mee gaat =) zo moeielijk is dat toch niet..

Tankman
4 april 2007, 20:23
Wilt er iemand trouwens nog een kaarthe voor de show in de Melkweg. Iemand uit mijn groepje waarmee ik ga kan niet meer gaan. PM me eventjes als je interesse hebt. Volgens mij kost het 22,50 ofzo.

Strangegun
5 april 2007, 19:29
dinsdag gaan we de kaartjes bestellen yey :P

jorrit
5 april 2007, 21:39
In mijn ogen haten velen trivium omdat het nog jonge jongens zijn.
En velen daar dan jaloers op zijn.
zelfde verhaal met avenged sevenfold.

denk dat veel mensen iets tegen AS hebben omdat ze dr zo fucking gay emo uit zien.. (en bijna elke riff is gejat :P) is iig. mijn mening..

Tankman
5 april 2007, 21:48
dinsdag gaan we de kaartjes bestellen yey :P

Zijn er nog kaartjes over? Ik heb er iig eentje te koop staan dus. Een vriend van me kan niet meer gaan.

happynjitram
6 april 2007, 00:31
denk dat veel mensen iets tegen AS hebben omdat ze dr zo fucking gay emo uit zien.. (en bijna elke riff is gejat :P) is iig. mijn mening..

Mijn mening ook..

Strangegun
6 april 2007, 07:34
Zijn er nog kaartjes over? Ik heb er iig eentje te koop staan dus. Een vriend van me kan niet meer gaan.
er zijn der volgens mij nog genoeg want je kan nog gewoon eenbestelling maken op ticketmaster.

john5
6 april 2007, 09:17
denk dat veel mensen iets tegen AS hebben omdat ze dr zo fucking gay emo uit zien.. (en bijna elke riff is gejat :P) is iig. mijn mening..


Als je de cd opzet zie je die gasten toch niet, of het moet zijn dat jij wel een heel aparte cd-speler hebt. En ik vindt niet dat ze elke riff jatten. Maar als je naar trivium lusiterd die jatten ook veel van metallica, megadeth, slayer(in mindere mate). Neemt niet weg dat het keigoeie muziek is.

happynjitram
6 april 2007, 12:48
dan wil ik wel eens graag wat voorbeelden horen, kan me eigenlijk niet herinneren dat songs van trivium erg op die van metallica, megadeth of slayer lijken.

john5
6 april 2007, 13:23
ik ken uit mijn hoofd zo een voorbeeld noemen...intro van gunshot to the head of trepidation en on van metallica, met de tekst darkness, imprisonning me... en dan moet je letten op de drums...

Strangegun
6 april 2007, 13:43
Metallica wel slayer weet ik niet of ze daar ook wel is wat van overgenomen hebben.

Bloodline
6 april 2007, 16:21
ik ken uit mijn hoofd zo een voorbeeld noemen...intro van gunshot to the head of trepidation en on van metallica, met de tekst darkness, imprisonning me... en dan moet je letten op de drums...
Weetje wel hoeveel metal bands zo'n drum patroon hebben gebruikt.

well 88 % van alle metal bands.

Bloodline
6 april 2007, 16:26
denk dat veel mensen iets tegen AS hebben omdat ze dr zo fucking gay emo uit zien.. (en bijna elke riff is gejat :P) is iig. mijn mening..
Precies je zegt het zelf. Je kijkt alleen maar naar het uiterlijk.
Dat ze emo eruit zien tjah boeie ? ( Emo chicks zijn btw uber lekker )
Ik zal het zo stellen:

Steve Vai ziet er toch ook uit als de ghayest Mo'fo ever maar aakt toch ook goeie muziek ? Of is Joe Satriani dan een lekker ding met zijn kale hoofd.
Of is Mike Portnoy de ideale Playboy met zijn Amish look.

Ik luister eerst naar de muziek, en dan maakt me het zelfs geen fuck uit hoe ze eruit zien.

Snapje lieverd ?

xxx

happynjitram
7 april 2007, 01:37
Precies je zegt het zelf. Je kijkt alleen maar naar het uiterlijk.
Dat ze emo eruit zien tjah boeie ? ( Emo chicks zijn btw uber lekker )
Ik zal het zo stellen:

Steve Vai ziet er toch ook uit als de ghayest Mo'fo ever maar aakt toch ook goeie muziek ? Of is Joe Satriani dan een lekker ding met zijn kale hoofd.
Of is Mike Portnoy de ideale Playboy met zijn Amish look.

Ik luister eerst naar de muziek, en dan maakt me het zelfs geen fuck uit hoe ze eruit zien.

Snapje lieverd ?

xxx

Hij zegt niet dat hij het erg vind dat ze er fokking gay uitzien, maar dat andere mensen daar op afknappen. Daarbij zegt hij dat hij er niet graag naar luistert omdat er voor zijn gevoel riffs gestolen worden ;)

emochicks zijn vies BTW.... :stop: Ik moet de eerste lekkere nog tegenkomen in ieder geval :satisfie:

jorrit
7 april 2007, 09:52
Precies je zegt het zelf. Je kijkt alleen maar naar het uiterlijk.
Dat ze emo eruit zien tjah boeie ? ( Emo chicks zijn btw uber lekker )
Ik zal het zo stellen:

Steve Vai ziet er toch ook uit als de ghayest Mo'fo ever maar aakt toch ook goeie muziek ? Of is Joe Satriani dan een lekker ding met zijn kale hoofd.
Of is Mike Portnoy de ideale Playboy met zijn Amish look.

Ik luister eerst naar de muziek, en dan maakt me het zelfs geen fuck uit hoe ze eruit zien.

Snapje lieverd ?

xxx

haha, ok schat point taken.. maar toch er is iets bij die lui, wat ik niet heb bij vai of veel anderen, waar ik beetje kippenvel van krijg... beetje iets van we staan hier meer voor de vrouwen dan voor de muziek.. :D

luister ook eerst naar de muziek, maar eerlijkgezegd vind ik dat ook beetje gay ;)