PDA

View Full Version : Hellooo



Tankman
29 maart 2007, 19:55
Hoi allemaal,

Ik sta op verschillende forums bekend als Tankman, dus hier ook. Ik heb zelf ook mijn eigen forums, over showworstelen (niet lachen). Ik ben al 7 jaar gitarist, 3 jaar bassist en 3 jaar soort van drummer, maar ik krijg niet veel kans om mijn drummen te oefenen en verbeteren. Ik speel nu in een heavy metal bandje. We spelen covers van Metallica, Trivium, Children of Bodom en Arch Enemy en schrijven eigen nummers. Zelf heb ik een PRS Tremonti SE, een Ibanez RG, een Peavey Raptor Special en een BC Rich Kerry King V, die ik een maand geleden heb gekocht, maar ik wil hem weer kwijt. (kan ik hem hier trouwens kwijt? Mag dat hier?)

Dat was het zo'n beetje. Leuke ontdekking, deze site.

Elixir
29 maart 2007, 20:12
Hallo,

Welkom hier. Leuke gitaren heb je hoor. Over het verkopen van spullen: je kan het in je handtekening zetten (Gebruiker CP -> en dan in de linker kolom "wijzig handtekening") en/of op gitaarmarkt (http://www.gitaarmarkt.nl/), want spammen in topics wordt niet zeer gewaardeerd :) .
Veel plezier hier.

Tankman
29 maart 2007, 20:17
Bedankt!!! Ik heb eerder al op gitaarmarkt een advertentie geplaatst. Hij staat ook op speurders.nl en markplaats, maar het gaat daar zooo traag.

rocker_71
30 maart 2007, 13:25
welkom tankman.
Waarom noemen ze je eigenlijk zo?

Tankman
30 maart 2007, 13:59
Ach lang verhaal. Ik ben alleen op forums zo bekend. Het begon met een grapje op tv die ik zo geweldig vond. Ik begon hem te gebruiken om een forum, en ik werd er nogal bekend mee, en het bleef gewoon hangen.

Tristan
30 maart 2007, 14:15
Ik dacht dat de Tankman ook een of ander showworstelaar was ofzo...
Maareuh, welkom in ieder geval! :D

Tankman
30 maart 2007, 14:22
Nee...het heeft te maken met de MTV Movie Awards van 2 of 3 jaar terug.

Tristan
30 maart 2007, 14:33
Ah, okee, daar kijk ik niet naar dus ik heb werkelijk geen idee...

Tankman
30 maart 2007, 14:49
Wat is trouwens het probleem met showworstelen?

Tristan
30 maart 2007, 15:29
Euh, ik denk dat jij daar een beter antwoord op kan geven dan ik, ik kijk niet naar MTV bedoelde ik, maar naar showworstelen kijk ik inderdaad ook niet dus ik heb wederom geen idee... :(
Maareuh, het zou denk ik een gat in de markt zijn, in het showworstelen moet er toch zeker wel een Tankman zijn, dat lijkt mij in ieder geval van wel... :D

rocker_71
30 maart 2007, 16:04
ff gegoogled.. tankman is ook de naam voor de man die voor de tanks ging staan in China. In 1989 tijdens studentendemonstraties. Werd destijds keihard onderdrukt. Zie ook:
http://veer.web-log.nl/veer/2006/07/herinnert_u_zic.html

Tristan
30 maart 2007, 17:51
Het rode plein incident bedoel je?
Pfoeh, dat nieuwsfeit heeft een onuitwisbare indruk op mij gemaakt, verschrikkelijk... :(

The Mess
30 maart 2007, 19:42
Welkom.
En... WAT POST JIJ ASOCIAAL VEEL :D


(Straks haal je Anders of Negative K3 Fan nog in ;):D)

Mitch_mashinguard
31 maart 2007, 00:40
tjah, er zijn ook mensen die het erom doen om zoveel mogelijk posts te halen. Op een vorig forum waar ik regelmatig zat was dat gespam zodanig irritant dat ik er uit frustratie maar ben weggegaan. Als je dit forum eenmaal kent, heb je eigenlijk gewoon schijt aan alle andere forums.

Tankman
31 maart 2007, 01:11
Nee, ik vind de discussie hier gewoon goed. Ik spam niet. Ik run zelf mijn forums, en weet wat het is om met spammers te moeten handelen. Daarom doe ik het anderen ook niet aan.

Worstelaars hebben trouwens vrij normale namen, die niet op Tankman lijken...Het heeft te maken met een Batman Begins spoof van Andy Dick.