PDA

View Full Version : Aloha!



Papermache
29 maart 2007, 19:32
Hoi allen..
Ik zag dit topic en voelde me toen toch een beetje "verplicht" me ook voor te stellen. :satisfie:
Ik ben Karin aka Papermache. Ik ben 24 en kom uit Breda, waar ik werk als verpleegkundige. Ik speel nu een jaar of drie akoestische gitaar en pingel ook af en toe op m'n elektrische. M'n favoriete artiesten en muzikale invloeden zijn; Damien Rice, Patti Smith, Duke Special, Juliette & the Licks, The Doors, Fiona Apple, Jeff Buckley, Nick Drake e.v.a. :dance:
Ik heb me geregistreerd omdat ik me geen raad wist met een gitaar.. zie mijn andere topic! 8-)

Groetjes!

sandra-kane
29 maart 2007, 22:24
hallo,
welkom hier.
veel lees en schrijf plezier.
van sandra

rocker_71
30 maart 2007, 13:23
welokm.. enne gewoon door blijven oefenen, dan kom je er wel.

Desnoods op les en af en toe een topic startten hiero. :B

Papermache
30 maart 2007, 19:53
Ik weet me wel raad met gitaren :seriousf:, alleen niet met eentje die ik voor een paar tientjes had gekocht.. ik kon niks van het merk vinden etc. Gelukkig is het mysterie opgelost.. het is een kutgitaar.. :sssh:

Pais
30 maart 2007, 20:10
Welkom of het forum!

Zelfs speel ik nog niet zo lang maar merk wel direct wat een kutgitaar is en wat niet. Ik denk dat rocker_71 daarom dacht dat je beginner bent :)

Veel plesier op het forum hier! (de laatste tijd steeds meer vrouwen lijkt het wel! :) )

hugo123
30 maart 2007, 20:36
Veel plezier hier!



hugo

'66 special
31 maart 2007, 11:12
Ik weet me wel raad met gitaren :seriousf:, alleen niet met eentje die ik voor een paar tientjes had gekocht.. ik kon niks van het merk vinden etc. Gelukkig is het mysterie opgelost.. het is een kutgitaar.. :sssh:
Welkom! Wel vreemd, alle slechte gitaren die ik heb gehad waren klotengitaren....