PDA

View Full Version : adaptor voor Dunlop Cry Baby Wah



blademan
29 maart 2007, 11:09
ik wil mn Cry Baby van stroom voorzien dmv een adaptor (zat er niet bij toen ik hem 2e hands kocht) , en een standaard adaptor met die daisy chain achtige kabels past niet. Wat nu, heeft Dunlop eigen adaptoren, of verloop-kabeltjes? Graag hulp

B_2_the_a
29 maart 2007, 11:59
dan heb je een oud exemplaar :)

ehx heeft dezelfde aansluiting

blademan
29 maart 2007, 13:54
tja, dat wist ik al, 2e hands he! Maar het werkt, dus ....

Bl44t44p
29 maart 2007, 13:59
Even die daisy-chain-achtige-verloop-kabeltjes bijvijlen, dwz dat 'gel'spul er af halen en dan past ie wel!

drap
29 maart 2007, 14:01
dan heb je een oud exemplaar :)

ehx heeft dezelfde aansluiting

Nee hoor, hoeft geen oud exemplaar te zijn. Ik ken het probleem. De adapter zelf past wel, terwijl een plug van een daisy chain te kort lijkt te zijn. Ik loste het destijds op door de Cry Baby met een aparte adapter te voeden en de rest met een daisy chain.

peppie
29 maart 2007, 14:35
ik doe maar een gooi kan je niet gewoon een andere dc bus er op solderen?
of hem via de batterij clip voeden?

jimihattricks
29 maart 2007, 16:02
ik ken het probleem; het is gewoon een moderne adapter aansluiting die dunlop gebruikt (dus niet die k*tminijack van EH), alleen weerhoudt de isolatie om het adapterplugje je ervan de plug daadwerkelijk in het pedaal te krijgen..

ik heb gewoon een stuk van de isolatie weggesneden en daarna isolatietape erom gedaan.. toen ging het wel, weet alleen niet of het veilig is.. (?) de kabeltjes die bij mijn fuel-tank zaten passen wel gewoon op mn crybaby, dus daisy chain = history

Fuhgawz
29 maart 2007, 17:36
Yeah ik heb het ook opgelost door een stukje plastic van de plug af te snijden. Geen enkel probleem.