PDA

View Full Version : korg of boss



Pee
17 november 2001, 13:02
Wat kiezen jullie, de korg ax 1500G of de Boss GT-6? Waarom

Grooveyard21
19 november 2001, 13:38
Als ik zou moeten kiezen dan nam ik de boss, waarom? klinkt naar mijn mening beter en is tweedehands meer waard.

Voor de rest heb ik het niet op multi effecten, dus ik zou ze alle twee niet nemen.

ekkerman
19 november 2001, 17:59
kijk maar eens bij topic multie effecten of gitaar pedaaltjes ...
de gt6 is een verbeterde versie van de al fantastische gt5 dus waar wacht je nog op ???

anoniem
19 november 2001, 20:10
GT-6.. is erg goed. heel natuurlijk geluid. en veeeeeeel opties :smile:

alhambra
29 november 2001, 14:47
Heb net mijn GT-3 ingeruild tegen de korg ax1500. GT-3 had teveel mogelijkheden en parameters en kost dus redelijk wat tijd om alles onder de knie te krijgen. De korg bevalt tot nu toe(heb hem pas 3 weken) erg goed. Heb de korg gekocht omdat hij alles heeft wat ik nodig heb en niet veel meer dan dat.

ekkerman
29 november 2001, 20:19
alhambra , hier zakt toch echt m'n broek van af !!!

Gman
15 december 2001, 11:27
Bretels kopen Ekkerman. :smile:

Gman
15 december 2001, 11:35
Ik vind het wel aardig hier. De een vraagt; wat is beter, A of B?
De volgende zegt, je moet A nemen want B is niks. Dan komt er weer iemand die zegt het tegenovergestelde. Wat blijkt dan eigenlijk. Ieder kiest voor zijn eigen smaak van geluid. Ik ga er vanuit dat we hier niet allemaal de technische kennis hebben om een effekt te beoordelen op z'n technische kwaliteit. ( ik altans zeker niet) Dus blijft er over wat een apparaat voor geluid geeft.
En dan,...... Dan is het voor een ieder persoonlijk wat hij mooi vind. De een houd van erwtensoep en de ander van kippensoep. En weer een ander houd van groetensoep. Maar ik zeg bv weer; Ja, kippensoep vind ik ook lekker,...MAAR,.... en dan gaan we weer.
We kunnen dan dus naar mijn idee niet voor zeker stellen welk apparaat nu het beste is qua klank. Het enige wat je dan dus uitspreekt is je voorkeur. Jou eigen smaak van geluidskleur.

Hoe krijg ik het zo verzonnen.... :-]