PDA

View Full Version : nieuwe master track



stevie_vp
28 maart 2007, 02:37
Hey gasten! Heb ff n nummertje opgenomen..
Ben natuurlijk beniewd wat jullie ervan vinden..
Maar als er mensen meeluisteren die er verstand van hebben
zou ik graag weten hoe jullie over de mastering denken..
Heb sinds een tijdje t-racks 24 namenlijk..
hier is de link:
klik (http://www.switchbackmusic.nl/stevie118.mp3)

laters!
/
s

-=JEROEN=-
28 maart 2007, 12:54
heb je dat allemaal zelf ingespeeld?

peppie
28 maart 2007, 13:20
ondanks dat ik walg van dit soort muziek vind ik het wel goed gemasterd ik vind het niet onder doen aan de tmf poppunk clipjes.

jaspie
28 maart 2007, 14:36
nie echt mij muziek ook, maar wel erg goed opgenomen en gemasterd

Yanniick
28 maart 2007, 15:05
Klinkt best wel proffecioneel :cooler:

stevie_vp
28 maart 2007, 16:14
heb je dat allemaal zelf ingespeeld?

hey. ja heb alles zelf ingespeelt..
viool niet (vst) hehe maar dat had je al wel gehoord denkik ;)

Elixir
28 maart 2007, 16:20
het is ook niet mijn ding, maar toch mijn complimenten voor het masteren

Realeigo
28 maart 2007, 16:35
alleen de stem van de zanger bevalt me, en het klinkt hoogwaardig.
maar de muziek bevalt me minder..

Mitch_mashinguard
28 maart 2007, 16:39
alleen de stem van de zanger bevalt me, en het klinkt hoogwaardig.
maar de muziek bevalt me minder..

Precies andersom...

-=JEROEN=-
28 maart 2007, 17:18
hey. ja heb alles zelf ingespeelt..
viool niet (vst) hehe maar dat had je al wel gehoord denkik ;)
wow :o geweldig http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif

enige minpuntje, je zang klinkt wat verveeld af en toe, misschien zo bedoelt, dat weet ik niet, maar iets opgetogender mag wel van mij, iets meer pit, pep en articulatie

't lijkt af en toe ook wel een beetje alsof je sneller probeert te zingen dan je aan kan?

ben je met engels opgegroeid?

Reel Big Fish
28 maart 2007, 17:33
Klinkt goed hoor. Beetje Blink 182 achtig, lekker pop-punky enzo.. ;)

Edit: had wel een verandering in het nummer gemogen, een soort van break ofzo... het is nu 3x hetzelfde eigenlijk, dat is dan wel weer jammer. Voor de rest, goed.

stevie_vp
29 maart 2007, 02:05
wow :o geweldig http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif

enige minpuntje, je zang klinkt wat verveeld af en toe, misschien zo bedoelt, dat weet ik niet, maar iets opgetogender mag wel van mij, iets meer pit, pep en articulatie

't lijkt af en toe ook wel een beetje alsof je sneller probeert te zingen dan je aan kan?

ben je met engels opgegroeid?

hey thanks... ik ben t helemaal met je eens.. de zang is zeker niet genoeg gearticuleert en mist veel pit en energie... vooral in de coupletjes, maar het was zoiezo de 2e take ofzo en ff snel ingezongen... en had deze tekst nog nooit eerder gezongen dusja... het is ook gewoon ff een mp3tje om me band een idee van t nummer te laten krijgen....
Ben niet met engels opgegroeit maar probeer wel zoveel mogenlijk te werken aan een "echt" engles accent....



Klinkt goed hoor. Beetje Blink 182 achtig, lekker pop-punky enzo.. ;)

Edit: had wel een verandering in het nummer gemogen, een soort van break ofzo... het is nu 3x hetzelfde eigenlijk, dat is dan wel weer jammer. Voor de rest, goed.

Ook helemaal met je eens... de laatste 2 coupletjes zijn zelfs dezelfde tekst hehe... dat is omdat daar eigenlijk een bridge gaat komen en nog wat andere stukken maar die wil ik samen met de band in de oefenruimte uitwerken :)


Wel erg grappig dat jullie precies de dingen opmerken die ik nog wou veranderen..maar thanx voor alle reacties dusver!
/
s

-=JEROEN=-
29 maart 2007, 16:52
dat je zoveel moeite doet om de band een indruk van het nummer te laten krijgen, heheh ;)

stevie_vp
30 maart 2007, 01:55
dat je zoveel moeite doet om de band een indruk van het nummer te laten krijgen, heheh ;)
hehe ja ag het is zoiezo leuk om te doen natuurlijk, maar op deze manier krijg je als band denkik een veel beter beeld hoe de nummers op plaat klinken, en in hoeverre er nog aan geproduced moet worden om het professioneel te laten klinken....

Klopgeest
31 maart 2007, 18:09
qua audio klinkt het goed hoor... niet mijn stijl verder idd en geen originaliteitsprijs :)