PDA

View Full Version : Elementen veranderen?



Jay75
27 maart 2007, 19:03
Ik vind mijn Duesenberg supervet eruit zien, maar toch qua klank mis ik soms iets, dus ik wil eens kijken of ik dat met andere elementen op kan lossen.

Ik wil er graag TV-JONES pick-ups inzetten, maar is dat mogelijk?
Ik weet niet waar je allemaal rekening mee moet houden namelijk?

Dit is mijn gitaar ( website, www.duesenberg.de en dan de -->hollowbody's
-->tv starplayer, daar staan ook specificaties bij )

http://i64.photobucket.com/albums/h181/Jizzo75/hb_starplayer_detail01.jpg


http://www.tvjones.com/ is de website van de pickups.

Kan het zonder te hakken want dat wil ik absoluut niet....

DarknessAwaits
27 maart 2007, 23:02
Ik heb totaal geen ervaring met TV-Jones pickups maar ik heb wel dit net op hun site gevonden:
TV'Tron Mount

The TV'Tron uses the same size cover and baseplate as a standard humbucker, so it can be mounted into any guitar with standard humbucker pickup cavities. Since the pickup cover is completely enclosed, we use nickel/silver alloy instead of brass to retain as much clarity as possible.

Click Here to see the dimensions of the TV'Tron Mount

TV Jones pickups available in TV'Tron mount:

* TV Classic
* TV Classic Plus
* Power'Tron
* Power'Tron Plus
* Magna'Tron

Dus dat zou prima moeten lukken. Je zou overigens ook bij Seymour Duncan, DiMarzio, Bareknuckles, GFS (alhoewel dat er geloof ik al in zit bij jou) en zelfs EMG kunnen kijken. Iedereen die een standard sized humbucker element produceerd zou in aanmerking kunnen komen.

Orpheo
28 maart 2007, 00:12
je kan makkelijk er filtertrons inzetten. zelfs het klassieke formaat kan! moet je wel de ring gebruiken die erbij zit, anders past t niet.

jimihattricks
28 maart 2007, 10:06
ik heb zelf een TV Jones pickup liggen hier in TV Tron (standaard humbucker)-formaat, die gaat binnenkort in mijn strat :dance:

zo zien ze er uit:

http://www.guitarexperience.co.uk/html/images/emporium/products/thumbnails/290.jpg