PDA

View Full Version : bassist gezocht voor een rockband in Eindhoven



Deen1902
27 maart 2007, 17:23
Grtz volk, mijn band zoekt nog een bassist die vooral thuis is in de hardrock en metal; van Atreyu naar System of a Down naar Metallica naar Rammstein en weer terug. Gooi deze in de blender, en je krijgt ons.

De bedoeling is dat wij een paar nummertjes coveren om aan elkaar te wennen, maar we willen zelf nummers schrijven, met als genre melodieuze hardrock en metal. Daarom hebben wij een bassist nodig, die mensen pijn in hun borstbeen bezorgd als wij spelen.

Geinteresseerden, laat zo snel mogelijk wat horen. Repetitieruimte is voorhanden, en repetities iedere week op zaterdag in de namiddag tot de vroege avond.

groeten

Daan

BartBass
3 april 2010, 12:52
[QUOTE=Deen1902;1226165]Grtz volk, mijn band zoekt nog een bassist die vooral thuis is in de hardrock en metal; van Atreyu naar System of a Down naar Metallica naar Rammstein en weer terug. Gooi deze in de blender, en je krijgt ons.

De bedoeling is dat wij een paar nummertjes coveren om aan elkaar te wennen, maar we willen zelf nummers schrijven, met als genre melodieuze hardrock en metal. Daarom hebben wij een bassist nodig, die mensen pijn in hun borstbeen bezorgd als wij spelen.

Geinteresseerden, laat zo snel mogelijk wat horen. Repetitieruimte is voorhanden, en repetities iedere week op zaterdag in de namiddag tot de vroege avond.

groeten


hey, ik ben Bart, een 17 jarige gozer uit Eindhoven, ik weet niet of jullie nog steeds een bassist zoeken. maar als dat zo is... kan ik jullie mischien wel verder helpen. Ik speel nu zo'n 3 jaartjes bass, heb ervaring in 2 verschilende metalbands gehad. en podium ervaring op verschillende kleine podia. ik hou van veel metal en hard rock bands die creatief een eige sound hebben.:punk:

als jullie meer willen weten over me mail dan even naar : (Krullenkop27@hotmail.com)