PDA

View Full Version : En hier ben ik dan!



Bassistutje
27 maart 2007, 16:41
Ok... laat ik me ff voorstellen.

Ik ben Jennifer, 14 jaar jong en ik speel 2 jaar akoetisch en 1.5 jaar basgitaar.

Ik zit nog een beetje in de puberfase, of course :P en ben dus nogal fan van Tokio Hotel (mn hele kamer is volbehangen) (en: ja het zijn echt 4 jongens -_-) en Metallica. Verder mag ik ook: Krezip, Foo Fighters, System of a Down, Motörhead, Aerosmith, Guns 'N' Roses, Red Hot Chili Peppers, en voor mijn melige buien heb ik de nummers van de musical Avenue Q.

Ik weet dat ik hier een van de weinige vrouwen ben (naja ik ben dan nog een meisje eigenlijk) en ook een van de jongsten, maar dat boeit me niet.

C-ya,

Jennife a.k.a. Bassistutje

sandra-kane
27 maart 2007, 16:47
heey,
hartelij welkom.
veel lees en schrijf plezier.
groetjes van sandra

p.s. ik ben de jongste (12) ik vind dat niet leuk!

fretboardtoash
27 maart 2007, 16:48
goeiemiddag, en och maak je om die puberfase maar niet druk ik ben al lang blij eens iemand te zien die niet helemaal gek is van *vul hier willekeurige poppunkemoband in*. welkom

sandra-kane
27 maart 2007, 16:54
heey!
ik ben geen fan van fall out boy!
dat was mijn zusje!!!!!

ik hou van:
nirvana metallica de rhcp e nnog veel meer.
maar geen emo bands!!!!!!!!!!
van sandra

p.s. bassistutje is niet voor jou bedoeld hoor.

menno182
27 maart 2007, 16:58
wie zegt dat hij op jou doelde? :)

btw. welkom bassistutje :)

fretboardtoash
27 maart 2007, 17:00
heey!
ik ben geen fan van fall out boy!
dat was mijn zusje!!!!!

ik hou van:
nirvana metallica de rhcp e nnog veel meer.
maar geen emo bands!!!!!!!!!!
van sandra

p.s. bassistutje is niet voor jou bedoeld hoor.

sorry, dat was ook niet voor jou bedoeld. de meesten van mijn leerlingen zitten in die fase, het leven is zo zwaar soms :satisfie:

edit: ^heh gelukkig niet helemaal verkeerd begrepen:p.

happynjitram
27 maart 2007, 17:49
Foo Fighters, System of a Down, Motörhead, Aerosmith, Guns 'N' Roses, Red Hot Chili Peppers en metallica luisteren, en dan nog tokio hotel kunnen verdragen

no offence trouwens 8-) (je groeit er wel over heen)

welkom!

hendrix_appendix
27 maart 2007, 20:36
Mag ik vragen wat je nu precies leuk vind aan Tokio Hotel?

Welkom trouwens!

Tho
27 maart 2007, 20:44
Welkom Jennifer.



Dit word er weer zo eentje met 54 posts.. ik VOEL het :sneaky:

hendrix_appendix
27 maart 2007, 20:46
Ik denk het ook, maar WAAROM?

Thundermane
27 maart 2007, 20:54
Lol weet je wat me nu in een keer opvalt...
er zijn eigenlijk te veel gitaristen en te weinig bassisten... er word altijd om bassisten gevraagd en gitaristen moeten zich altijd aanbieden :p

hugo123
27 maart 2007, 20:58
heey,
hartelij welkom.
veel lees en schrijf plezier.
groetjes van sandra

p.s. ik ben de jongste (12) ik vind dat niet leuk!
Nou Ik ben ook 12!



hugo

iwamoto
28 maart 2007, 01:13
dit vond ik niet grappig, heel mn vegaburger op mn laptop....tokio hotel? TOKIO HOTEL? TOKKIE HOTEL? ja sorry, maar ik ben ook heeeeel benieuwd wat je er leuk aan vind

verder welkom hier.

happynjitram
28 maart 2007, 11:54
hmmmmmmmmmmmm........jammie....
















vegaburger :)

iwamoto
28 maart 2007, 12:52
hmmmmmmmmmmmm........jammie....







vegaburger :)
het was een heel lekkere, een schnitzelvorm met mais enzo, en nu heb ik hem opgerocheld, nou, dankjewel tokio hotel....met je stink muziek

Bassistutje
5 april 2007, 13:42
Wat ik leuk vind aan Tokio Hotel? Twee dingen.

1. De muziek (en nee, het kan me geen moer schelen dat t Duits is, want m'n cijfers gaan al omhoog :p M'n laatste 2 cijfers waren een 7 voor mn luistertoets en een 9,8 voor mn proefwerk ^-^)
2. De drummer :sssh: :p


Enne, dit is mijn hele bandlist. Naja, ik zal er vast wel een paar vergeten, maar dit zijn de belangrijkste en degene die ik zo snel ff weet
____________
Tokio Hotel
Metallica
Foo Fighters
Krezip
System of a Down
Red Hot Chili Peppers
Anthrax
Aerosmith
Deep Purple
Diamond Head
Motörhead
Faith No More
Oasis
Guns 'N' Roses
Nirvana
Sex Pistols
Audioslave
Evanescence
The Who
________________

iwamoto
5 april 2007, 14:47
nou, ik ben half duits, en daardoor erger ik me een partij aan die loze nep teksten van tokio hotel

en waarom vind je hem leuk
http://www.roxxu.de/image/gustav-schaefer.jpg

als er ook dit soort muzikanten bestaan

http://img73.imageshack.us/img73/927/hpim0540ve2.jpg

voor de rest..leuk lijstje :)

glacius
5 april 2007, 15:02
welkom jennifer !

Don Capo
5 april 2007, 15:25
nou, ik ben half duits, en daardoor erger ik me een partij aan die loze nep teksten van tokio hotel

en waarom vind je hem leuk
http://www.roxxu.de/image/gustav-schaefer.jpg

als er ook dit soort muzikanten bestaan

http://img73.imageshack.us/img73/927/hpim0540ve2.jpg

voor de rest..leuk lijstje :)
MHAHAHHAHAHAHAHA


Geweldig!!! :seriousf:

hendrix_appendix
5 april 2007, 15:39
Inderdaad, ik wist het wel hoor basisturfje!

Richwoodje
5 april 2007, 16:06
dat is dus iwamoto, let maar niet op hem, hij is al in behandeling. Hij mag ook eigenlijk niet forummen, maar als zijn begeleiders even koffie of iwa's dwangbuis halen dan doet hij het stiekem toch.

Je hoeft niet bang te zijn, hij zit veilig opgeborgen achter de muren van de kliniek

Rockmo(ther)
5 april 2007, 16:11
Wie was dat ventje naast je op de meeting in A'dam???

iwamoto
5 april 2007, 18:37
Wie was dat ventje naast je op de meeting in A'dam???
proef verlof.... maar toen ik me bijna aan BB vergreep mocht ik niet meer weg

Wouter!
5 april 2007, 19:43
wanneer mag je weer op proefverlof?

iwamoto
5 april 2007, 22:03
wanneer mag je weer op proefverlof?
dat zal ik eventjes aan mijn reclasseringsambtenaar gaan vragen :p

Bassistutje
6 april 2007, 15:02
nou, ik ben half duits, en daardoor erger ik me een partij aan die loze nep teksten van tokio hotel

en waarom vind je hem leuk
http://www.roxxu.de/image/gustav-schaefer.jpg

als er ook dit soort muzikanten bestaan

http://img73.imageshack.us/img73/927/hpim0540ve2.jpg

voor de rest..leuk lijstje :)

Ten eerste: loze nepteksten? hoezo loze nepteksten?

Ten tweede: ik vind Gustav wel leuk, maar kom op: hij is ONBEREIKBAAR!!!

En ten derde: er loopt wel wat interessanters bij mij op school XP

En ten vierde, TH is echt niet mijn favoriet uit dat lijstje, hoor. Dat is Metallica :) Dat staat bij mij aan zolang als ik wakker ben en niet aan het eten/TV kijken ben.

EDIT: En nog ff ten 5e: er zijn wel leuke plaatjes van Gusti te vinden. Ik heb bijvoorbeeld:
- 207 gewone plaatjes
- 118 avatars
- 25 wallpapers
Dat zijn er in totaal dus 350

hendrix_appendix
7 april 2007, 01:13
Tokio hotel zijn gewoon echts de grootste fklikkers die ik ooit op tv heb mogen zien, ik bedoel je hebt altijd boybands met lui die nog wat kunnen en lui die zich de ogen uit de kop moeten schamen, en TH behoord tot de laatste. Ach, Metallica maakt al wel weer wat goed hoor;)

Maar ontopic-Welkom hoor!

Bassistutje
7 april 2007, 12:56
Tokio hotel zijn gewoon echts de grootste fklikkers die ik ooit op tv heb mogen zien, ik bedoel je hebt altijd boybands met lui die nog wat kunnen en lui die zich de ogen uit de kop moeten schamen, en TH behoord tot de laatste.

PARDON?! Oké, hier kan ik me dus zó kwaad om maken. Ik heb op t Krezip-forum al gezegd wat ik ervan vind, en dat doe ik dus gewoon nog ff een keertje over.
_____________________

Ik snap ook niet dat mensen TH zoveel beoordelen, alleen op t uiterlijk, of op t feit dat ze Duits zijn, dat vind ik gewoon kinderachtig. Van die mensen, die hun mening alleen maar baseren op t feit dat 'Bill een meisje is' blablabla, mensen, gebruik je HERSENS! Bill (die met dat zwarte haar) en Tom (die met de dreadlocks) zijn een eeneiige tweeling, en ik heb geleerd dat t dan hetzelfde geslacht moet hebben, dus zijn ze allebei jongens. En, nog een goeie, als Bill en meisje zou zijn, zit je dus niet zo: http://img145.imageshack.us/img145/9864/naamloosgf6.jpg (http://imageshack.us)

Oh, enne, misschien is het handig om meer dan 1 nummer te luisteren, en dan niet alleen de Duitse, maar probeer de Engelse ook uit. (Rescue me ipv Rette mich, Through the Monsoon ipv Durch den Monsun, Scream ipv Schrei en Ready Set Go ipv Übers Ende der Welt)

Jullie hoeven het niet per se leuk te vinden, hoor, maar ik wil gewoon ff wat misverstanden de wereld uit helpen EN ff mn hart luchten.

PUNT.
_____________

Jimwoud
7 april 2007, 13:11
PARDON?! Oké, hier kan ik me dus zó kwaad om maken. Ik heb op t Krezip-forum al gezegd wat ik ervan vind, en dat doe ik dus gewoon nog ff een keertje over.
_____________________

Ik snap ook niet dat mensen TH zoveel beoordelen, alleen op t uiterlijk, of op t feit dat ze Duits zijn, dat vind ik gewoon kinderachtig. Van die mensen, die hun mening alleen maar baseren op t feit dat 'Bill een meisje is' blablabla, mensen, gebruik je HERSENS! Bill (die met dat zwarte haar) en Tom (die met de dreadlocks) zijn een eeneiige tweeling, en ik heb geleerd dat t dan hetzelfde geslacht moet hebben, dus zijn ze allebei jongens. En, nog een goeie, als Bill en meisje zou zijn, zit je dus niet zo: http://img145.imageshack.us/img145/9864/naamloosgf6.jpg (http://imageshack.us)

Oh, enne, misschien is het handig om meer dan 1 nummer te luisteren, en dan niet alleen de Duitse, maar probeer de Engelse ook uit. (Rescue me ipv Rette mich, Through the Monsoon ipv Durch den Monsun, Scream ipv Schrei en Ready Set Go ipv Übers Ende der Welt)

Jullie hoeven het niet per se leuk te vinden, hoor, maar ik wil gewoon ff wat misverstanden de wereld uit helpen EN ff mn hart luchten.

PUNT.
_____________

Je kunt wel gaan onderbouwen waarom hij geen meisje is, maar ik denk dat de mensen die dat zeggen het sarcastisch bedoelen. En waarom zou je als meisje niet zo kunnen zitten???

'Hij' lijkt echt wel een wijf trouwens, net als Tatum D uit die band Korn

Kijk voor echte stoere mannen op de link hieronder

Strangegun
7 april 2007, 13:32
Weer wat geleerd dacht namelijk echt dat dat ding een meisje was. (nu weet ik eve niet meer wat het is aaaaa confused)

Tho
7 april 2007, 14:57
PARDON?! Oké, hier kan ik me dus zó kwaad om maken. Ik heb op t Krezip-forum al gezegd wat ik ervan vind, en dat doe ik dus gewoon nog ff een keertje over.
_____________________

Ik snap ook niet dat mensen TH zoveel beoordelen, alleen op t uiterlijk, of op t feit dat ze Duits zijn, dat vind ik gewoon kinderachtig. Van die mensen, die hun mening alleen maar baseren op t feit dat 'Bill een meisje is' blablabla, mensen, gebruik je HERSENS! Bill (die met dat zwarte haar) en Tom (die met de dreadlocks) zijn een eeneiige tweeling, en ik heb geleerd dat t dan hetzelfde geslacht moet hebben, dus zijn ze allebei jongens. En, nog een goeie, als Bill en meisje zou zijn, zit je dus niet zo: http://img145.imageshack.us/img145/9864/naamloosgf6.jpg (http://imageshack.us)

Oh, enne, misschien is het handig om meer dan 1 nummer te luisteren, en dan niet alleen de Duitse, maar probeer de Engelse ook uit. (Rescue me ipv Rette mich, Through the Monsoon ipv Durch den Monsun, Scream ipv Schrei en Ready Set Go ipv Übers Ende der Welt)

Jullie hoeven het niet per se leuk te vinden, hoor, maar ik wil gewoon ff wat misverstanden de wereld uit helpen EN ff mn hart luchten.

PUNT.
_____________

IS DAT EEN VENT?? :o

Ik veronderstel dat dat bandje regelmatig in de darkroom van een of andere nichtentent te vinden is :chicken:

edit: Is het misschien een Dragqueen?

iwamoto
7 april 2007, 15:32
ik wist wel dat het een ventje is, ik heb daar gewoon oog voor :p
en ik heb natuurlijk geen hekel aan duitsers, dat zou wel heel vreemd zijn
en ik heb ook hun engelse teksten gehoord, maar 1 ding zit me nog steeds dwars, ze doen allemaal wel alsof ze zelf die muziek maken, maar volgens mij word het geschreven door het management en is het gewoon Milli Vanilli werk , wie? http://en.wikipedia.org/wiki/Milli-Vanilli

wacht eens, het zijn duitsers he? Frank Farian is ook duits, i smell a conspiracy!!!!

Rinze
7 april 2007, 15:49
Jennifer,


welkom. Trek je het gezeur maar niet aan, wanneer er hier iemand van het vrouwelijk geslacht voorbijkomt moeten alle mannen hun stoere mannelijkheid bewijzen (ik niet natuurlijk). En die raken een beetje in de war door het zien van iemand die ze niet direkt naar geslacht kunnen indelen. Dan worden ze bang dat ze een beetje latent (homo) zijn, en dat kunnen we niet hebben natuurlijk! :satisfie:
Verder zijn we allemaal heel aardig :hippie:

Bassbitch
8 april 2007, 12:43
proef verlof.... maar toen ik me bijna aan BB vergreep mocht ik niet meer weg


Hahahahahaha :seriousf:

Jij durfde nauwelijks tegen me te praten man, laat staan je aan me vergrijpen! :D

iwamoto
9 april 2007, 01:14
Hahahahahaha :seriousf:

Jij durfde nauwelijks tegen me te praten man, laat staan je aan me vergrijpen! :D
ik doe vrouwen wel meer aan met mijn ogen als alleen uitkleden...terwijl je rustig je drankje dronk en met odijk kletste hoorde ik je in mn hoofd al roe....shit, de bewaking!

lifespan
11 april 2007, 22:17
...en wederom klopt mijn verhaal over nieuwe vrouwelijke members.....op de één of andere manier beinvloed dat het "pubergehalte" van een aantal Senior-members op een verschrikkelijke manier...lijkt stoer maar is eigenlijk gewoon alleen maar zielig.
Als jij TH te gek vindt dan moet je niet in die onzin van die anderen trappen, het is JOUW mening en JOUW smaak, en dat is waar het om gaat. Te vaak zie ik Senior Members sterke uitspraken doen over de muzikale voorkeur van anderen, alsof alleen die van hen goed is....yeah, right...!!

Welkom en veel plezier op dit forum en blijf lekker naar TH luisteren!!

Oef.
Pep sprak!

Bassistutje
12 april 2007, 13:00
...en wederom klopt mijn verhaal over nieuwe vrouwelijke members.....op de één of andere manier beinvloed dat het "pubergehalte" van een aantal Senior-members op een verschrikkelijke manier...lijkt stoer maar is eigenlijk gewoon alleen maar zielig.
Als jij TH te gek vindt dan moet je niet in die onzin van die anderen trappen, het is JOUW mening en JOUW smaak, en dat is waar het om gaat. Te vaak zie ik Senior Members sterke uitspraken doen over de muzikale voorkeur van anderen, alsof alleen die van hen goed is....yeah, right...!!

Welkom en veel plezier op dit forum en blijf lekker naar TH luisteren!!

Oef.
Pep sprak!

kijk, met jou kan ik praten :)

oh, enne... om toch nog ff door te zeiken (man ik word gek van mezelf). Misschien ben ik wel een beetje aan het uiterlijk van Bill gewend. En: ik heb echt respect voor die gast (mede-emo, muahaha), hij heeft echt schijt aan wat alles en iedereen over hem zegt. Hij blijft wie hij is. Man, kon ik dat ook maar. Meer schijt hebben aaan alles en iedereen. Het lukt al aardig, hehe ^^

Reel Big Fish
12 april 2007, 13:05
Kom op mensen, als zij Tokio Hotel leuk vind,... laat haar dan! Respect voor elkander hebben... ;)

rocker_71
12 april 2007, 19:40
Tjeetje... loopt dit topic nog steeds???? :stop:

iwamoto
12 april 2007, 20:16
kijk, met jou kan ik praten :)

oh, enne... om toch nog ff door te zeiken (man ik word gek van mezelf). Misschien ben ik wel een beetje aan het uiterlijk van Bill gewend. En: ik heb echt respect voor die gast (mede-emo, muahaha), hij heeft echt schijt aan wat alles en iedereen over hem zegt. Hij blijft wie hij is. Man, kon ik dat ook maar. Meer schijt hebben aaan alles en iedereen. Het lukt al aardig, hehe ^^
dat heeft niets met emo's te maken, maar met rebelse tieners, en het is niet stoer om schijt aan alles te hebben, zo toon je totaal geen respect voor je medemens, mischien heb ik daarom zo'n hekel aan emo's, van die egoistische pestventjes die denken dat de wereld "die hun niet begrijpt" alleen maar om hun draait, wat is er nou stoer aan egocentrisme basistutje?

Tho
12 april 2007, 20:50
dat heeft niets met emo's te maken, maar met rebelse tieners, en het is niet stoer om schijt aan alles te hebben, zo toon je totaal geen respect voor je medemens, mischien heb ik daarom zo'n hekel aan emo's, van die egoistische pestventjes die denken dat de wereld "die hun niet begrijpt" alleen maar om hun draait, wat is er nou stoer aan egocentrisme basistutje?

Mee eens Iwa, maar kom, EMO is een zwaar puberale stroming, en dan bedoel ik dat letterlijk. Op een gegeven moment houdt het wel op, en naarmate ze ouder worden kijken ze in de spiegel, en zeggen ze tegen zichzelf: "damn.. wat ben ik gay"
En dan zijn ze op slag geen EMO meer :D

Lennartmot
12 april 2007, 22:32
dat heeft niets met emo's te maken, maar met rebelse tieners, en het is niet stoer om schijt aan alles te hebben, zo toon je totaal geen respect voor je medemens, mischien heb ik daarom zo'n hekel aan emo's, van die egoistische pestventjes die denken dat de wereld "die hun niet begrijpt" alleen maar om hun draait, wat is er nou stoer aan egocentrisme basistutje?

Sommige mensen gaan nou eenmaal niet zo laconiek om met hun uiterlijk als jij Iwa..

Bassistutje
13 april 2007, 14:11
ik trek me heus wel wat van andere mensen aan, maar ik ben sowieso gewoon een loner. Dus wat is er mis met een emo?

Tho
13 april 2007, 18:14
Dus wat is er mis met een emo?

ik blijf het niet herhalen he :sneaky:

Yanniick
13 april 2007, 22:12
Jee, wat een discussie :sneaky:


Alsnog welkom!!

Ben zelf ook redelijk nieuw hier :P.

iwamoto
13 april 2007, 22:15
ik trek me heus wel wat van andere mensen aan, maar ik ben sowieso gewoon een loner. Dus wat is er mis met een emo?
ik ben ook een loner, ik kan ook niet om gaan met veel mensen om me heen, maar die mensen om me heen trek ik me wel wat van aan, ipv in een hoekje liggen janken om aandacht, maargoed, het is inderdaad een puberstroming, en behalve FNaRK zijn we allemaal puber geweest....maar niet van die aanstellers :D

hoofd
13 april 2007, 22:28
Hey, anders laat iedereen elkaar een beetje in elkaars waarde! Respect voor de medemens enzo.. Ik begin al dat gezeik op emo's wel een beetje zat te worden zo onderhand. Nog ff en ik ga ingrijpen. Wees dus gewaarschuwd.

FNaRK
13 april 2007, 22:44
ik word er helemaal emotioneel van



:seriousf:

Bassistutje
14 april 2007, 13:56
Idd, wat een gezeik om niks eigenlijk. Wat maakt het nou uit hoe ik ben, hoe ik eruit zie en hoe ik denk? Wat boeit het nou dat ik het liefst zwarte shirts, gympies en zwarte nagellak draag? Wat boeit het nou dat ik anders ben dan anderen? Het gaat toch om WIE ik ben? En we hebben hier toch allemaal dezelfde passie, of niet soms? NOU DAN!

gorgasm
14 april 2007, 16:24
mij boeit het vooral wat je speelt!
En hoe!

Tho
14 april 2007, 17:18
Wat boeit het nou dat ik anders ben dan anderen? Het gaat toch om WIE ik ben?

Hoofd mag ik hier nog even op reageren?

reactie; dat ben je dus niet :) Er lopen duizenden hetzelfde bij als jij. Dat heet een subcultuur.

Maar serieus, welkom, we hebben inderdaad allemaal dezelfde passie :)

lifespan
15 april 2007, 11:55
Tja, Iwa, ik kan het toch weer niet laten. Goed beschouwd is nagenoeg IEDERE MUZIKANT egocentrisch, en geloof me, hoe bekender, hoe egocentrischer ze zijn. En is dat erg?? NEE, maar laat anderen wel in hun waarde, ongeacht uiterlijk, smaak of ideeen!!

gr, Pep

Bassistutje
18 april 2007, 10:50
En zo is het maar net


Er lopen duizenden hetzelfde bij als jij. Dat heet een subcultuur.

Ja, dat is waar ;)

rocker_71
18 april 2007, 10:55
Er lopen duizenden hetzelfde bij als jij. Dat heet een subcultuur.


Ja, dat is altijd zo leuk aan metal optredens enzo. Al die gasten zijn anders dan de anderen, maar komen ze bij elkaar, dan zijn ze allemaal hetzelfde.

No offence trouwens, maar een interessant sociaal psychologisch verschijnsel.

Strangegun
18 april 2007, 12:54
ben ik het niet echt mee eens als ik naar een metal concert ga zie ik toch echt veel verschillende mensen. Stond laatst ook in de krant Dat in de metal bijna iedereen anders is....

hidde630
18 april 2007, 13:31
wauw! beste topic sinds tijden!

welkom! en niks mis met emo zijn...behalve de muziek dan, want dat trek ik ook niet. maar emo-look de gekste!

iwamoto
19 april 2007, 02:42
ik vind het wel grappig dat ik echt mijn muzikale grenzen heb, van de ene kant luister ik graag naar dingen als children of bodom, maar arch enemy vind ik dan weer herry :p dus idd, iedereen in de metal scene is anders, maargoed, ik zit denk ik niet echt vast aan een genre

Tho
19 april 2007, 18:19
Ja, dat is altijd zo leuk aan metal optredens enzo. Al die gasten zijn anders dan de anderen, maar komen ze bij elkaar, dan zijn ze allemaal hetzelfde.

No offence trouwens, maar een interessant sociaal psychologisch verschijnsel.

welnee, emoes gaan niet naar metalconcerten ;) Maar inderdaad, een heel interessant verschijnsel. Het is ook onzin als die gasten zeggen dat ze 'hun eigen stijl' hebben, of 'nergens bij horen', want uit eindelijk komen hun invloeden toch ergens vandaan, en willen ze er stiekum toch wel bij horen. Iedereen wil ergens bij horen, bewust of onbewust

Bassistutje
19 april 2007, 21:45
welnee, emoes gaan niet naar metalconcerten ;)

wat is dat nou weer voor vooroordeel!?!

Tho
19 april 2007, 22:25
wat is dat nou weer voor vooroordeel!?!

check de knipoog tutje. Maareh.. emoes houden toch niet van metal? tenminste.. ik vind ze niet echt 'metal' :satisfie:

ExRxIxC
19 april 2007, 22:54
check de knipoog tutje. Maareh.. emoes houden toch niet van metal? tenminste.. ik vind ze niet echt 'metal' :satisfie:

Gelukkig hoef je niet echt "metal" te zijn om metal te luisteren :satisfie:

iwamoto
20 april 2007, 00:14
Gelukkig hoef je niet echt "metal" te zijn om metal te luisteren :satisfie:
jawel, je moet een cu2 profiel hebben waarop je duidelijk maakt dat je echt alleen maar metal luistert en helemaal niets anders...nooit....ever......pubers

waar ik me wel aan kan ergeren zijn posers, mensen die doen alsof ze muziek vinden, om er bij te horen, ik geef vaak eerlijk toe dat ik bijv. niets van een "die moet je kennen" artiest ken, al die opgedrongen dingen altijd "ja man, ken je die niet? wel slecht!" bluergh

doen emo's daar ook aan mee?

Bassistutje
20 april 2007, 10:31
jawel, je moet een cu2 profiel hebben waarop je duidelijk maakt dat je echt alleen maar metal luistert en helemaal niets anders...nooit....ever......pubers

Een cu2-profiel? Die heb ik niet. Wel een Hyve ;)


waar ik me wel aan kan ergeren zijn posers, mensen die doen alsof ze muziek vinden, om er bij te horen

Je bent niet de enige.


doen emo's daar ook aan mee?

geen idee... ik iig niet, maar er zullen er vast wel een paar zijn