PDA

View Full Version : Waar kopen jullie je tubes?



LordRiffenstein
6 januari 2003, 11:57
Ik ken wel Ruby Tubes maar waar kopen jullie de lampen voor je versterker? Iemand ervaring met bestellen in de USA bij Eurotubes of bij The Tubestore of zo?

Thanks,

Yoeri

Janneman
6 januari 2003, 13:51
Mijn buizen komen van Eurotubes, wat eigenlijk perfect ging. Binnen twee weken had ik ze thuis. Bovendien is Bob niet te beroerd om je het een en ander uit te leggen.

LordRiffenstein
6 januari 2003, 14:00
Op 2003-01-06 13:51, schreef Janneman:
Mijn buizen komen van Eurotubes, wat eigenlijk perfect ging. Binnen twee weken had ik ze thuis. Bovendien is Bob niet te beroerd om je het een en ander uit te leggen.


Heb je invoerrechten moeten betalen? Hoeveel heb je er besteld en wat waren de verzendingskosten?

Thanks,

Yoeri

Simon
6 januari 2003, 14:44
Hey,

Ik heb een Mesa 50/50 en heb mijn buizen onlangs bij de lokale muziekboer hier in Nijmegen besteld. Dit zijn dan originele Mesa buizen die besteld zijn bij de importeur van Mesa.
Als je weet welk type buis je nodig hebt, kun je ze volgens mij zo bij iedere muziek winkel bestellen.

Bas
6 januari 2003, 16:08
Ik was bij Ernst Guitar Amps in Schagen 8.nogwat kwijt voor 3 ECC83 buizen en 13.nogwat voor 4 E34L buizen.. misschien dat het iets eronder of erboven zat maar dat was het wel ongeveer. Waren trouwens JJ's.

vinni
6 januari 2003, 21:47
Bestel mijn buizen ook bij http://www.eurotubes.com

Razendsnel, goed en eerlijk.
Betaal gewoon de prijzen op zn website met de vervoerskosten. Volgens mij nog goedkoper dan hier in Nederland kopen.

Groet,
Vinni

Janneman
7 januari 2003, 02:50
Youri, you've got mail. Wat Vinni zegt klopt volgens mij ook. Weet eigenlijk alleen niet hoe het gaat met invoerrechten en dergelijke. Het is een officieel bedrijf dus het zal wel in orde zijn. :grin: