PDA

View Full Version : newbie



SatanicSandorz
26 maart 2007, 16:59
Beste Gitaristen,

Ik had al enkele topics geplaatst, maar hier alsnog een voorstelronde.
Ik ben een Zaandammer van 23 en begin (te laat) net met elektrisch gitaar spelen. Ik ben begonnen met een Epiphone Les paul plus en ga uiteraard voor de Les Paul sound.
Verder hou ik van diverse genres als blues(rock), rock, progressive rock, death metal, terror, oldschool hiphop, classic soul.
Enkele favorieten zijn Albert King, Roy Buchanan, Vader, Pink Floyd en King Crimson.

groet,

Sandor

sandra-kane
26 maart 2007, 17:51
heey.
hartelijk welkom.
ik hooop dat je veel lees en schrijf plezier hebt.
van sandra

fretboardtoash
26 maart 2007, 18:35
nooit te laat als je eenmaal bent begonnen.
groeten

hendrix_appendix
26 maart 2007, 21:41
Terror, wat is dat? Als in Rotterdam Terror Corps?:o Of als in de hardcoreband Terror?

Welkom trouwens Satan Sander!

rocker_71
28 maart 2007, 10:21
Enkele favorieten zijn Albert King, Roy Buchanan, Vader, Pink Floyd en King Crimson.

Welkom.. welke vader bedoel je eigenlijk, abraham? :seriousf:

iwamoto
28 maart 2007, 11:44
ben je trouwens echt een satanist?

ik schijnbaar wel hoorde ik laatst uit een test:

You scored as Satanism.

Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism.

Fenndangoband
29 maart 2007, 11:48
Welkom op dit forum... leuke smaak heb je.
Alvast veel plezier hier.

Tristan
29 maart 2007, 13:02
@SatanicSandorz:
Welkom op dit forum!
Ik hoop dat je het een beetje uit kan houden met al die mafketels die hier ronddolen (mezelf inbegrepen)... :D

@iwamoto:
Wat voor test was dat? :o

SatanicSandorz
11 april 2007, 15:12
Terror, wat is dat? Als in Rotterdam Terror Corps?:o Of als in de hardcoreband Terror?

Welkom trouwens Satan Sander!

Is gerelateerd, maar nee.. RTC is mainstream hardcore techno (dutch Gabber). Terror is duistere underground extreme techno, wat meer op grindcore drumwerk lijkt qua elektronische bas. Ook populair in Duitsland en Engeland. Het blijft simplistische muziek en is eigenlijk alleen goed luisterbaar op een party.


Welkom.. welke vader bedoel je eigenlijk, abraham? :seriousf:

De Poolse Death Metal band die als de nr. 1 uit Europa wordt beschouwd door velen.


ben je trouwens echt een satanist?

ik schijnbaar wel hoorde ik laatst uit een test:

Nee ik ben geen Satanist. Het magie en rituele aspect vind ik onzin.
Ik ben een Atheïst en zou meer naar het Humanisme trekken als levensbeschouwing. Satanisme zie ik wel als een sterk symbool van verzet tegen de gesettelde religies, dus vandaar.

Was dat 1 of andere online test om jouw gedachtengang aan een geloof te koppelen?
Ik geloof wel dat de gedachtengang van de meeste Atheïsten in Nederland het meest in de buurt komt van Satanistische principes als "Ik geloof in mijzelf en laat mij geen wetten voorschrijven door een denkbeeldig oppermachtig wezen"


@SatanicSandorz:
Welkom op dit forum!
Ik hoop dat je het een beetje uit kan houden met al die mafketels die hier ronddolen (mezelf inbegrepen)... :D

@iwamoto:
Wat voor test was dat? :o

No problem, I'm a little bit crazy myself.

Tristan
11 april 2007, 18:44
Okee dan, dat is hier meestal geen probleem... :D