PDA

View Full Version : Adobe Audition + backing



LuukieRayVaughan
26 maart 2007, 12:57
Als ik een backingtrack afspeel en erover wil soleren en dat opnemen dan neemt adobe audition ook de backingtrack op waardoor je mijn gitaar nauwelijks meer hoord...
Ik heb van alles geprobeerd dacht eerst dat het aan mijn geluidskaart lag dus nieuwe gekocht maarja ik voel me dan ook niet echt thuis achter mijn computer :D

Reel Big Fish
26 maart 2007, 13:08
Heb je in Audition de volumes van de verschillende sporen al eens proberen te veranderen? Kan daar naast, naast dat rode knopje waarmee je een spoor 'armed for recording'. Daar staat een V met een 0. Klik daarop en hou vast, draai en zet de volumes hoger/lager.

Veel succes

LuukieRayVaughan
26 maart 2007, 13:11
Daar heb ik al wat mee gekloot maar ik moet gewoon ergens kunnen afzetten dat adobe audition alle muziek opneemt. Hij moet alleen de line-in opnemen en niet de backing tracks of bijv. een msn berichtje die dan net komt.

Reel Big Fish
26 maart 2007, 13:24
Aaaah oke. Kijk in je menubalk van windows. Daar staan als het goed is 2 speakers. Zoniet, zoek de software van je geluid,.. bij mij is dat Realtek HD Audio Manager. Daar moet je ergens de functie 'Studio Mix' uitzetten. Dan moet hij het doen.

Veel succes

LuukieRayVaughan
26 maart 2007, 14:15
Ik heb shockwave player en geen mogelijkheid om Studio Mix uittezetten..
Nogmaals ik weet niet veel van computers.. Misschien is het wel iets heel stoms wat ik ben vergeten..

intGod
26 maart 2007, 15:10
Ligt aan je geluidskaart. Het is idd iets met Stereo Mix wat je uit moet zetten. Dat staat onder "recording". Dus eerst je windows mixer openen, dan opties/eigenschappen en dan "recording" en dan iets vinden wat op stereo mix of studio mix lijkt en dat uitzetten.

LuukieRayVaughan
26 maart 2007, 16:06
Zelfs als ik door alles uitzet dan neemt adobe audition nog steeds al het geluid op. Zelfs als ik geen mic. snoer erin doet neemt adobe audition nog steeds geluid op van de backingtrack.. ik snap er niks van, met mijn vorige pc nooit dit soort problemen gehad..

Reel Big Fish
26 maart 2007, 16:10
Het lijkt me dat je Stereo-mix ergens aan hebt staan en in een heel lullig menu uit kunt zetten. Heb echter geen ervaring met het programma dat je gebruikt... zoek anders even door, kijk goed en probeer anders google even. Als dat niet werkt, wacht dan even af wat de andere forummers te zeggen hebben.

joris
26 maart 2007, 16:50
heb ik ooit gehad. Klooien en je komt er!

LuukieRayVaughan
26 maart 2007, 21:43
Kga binnenkort maar een vriend raadplegen die er hopelijk een beetje uitkomt :D Thx voor jullie hulp iig !

Swan
27 maart 2007, 21:53
Ik heb van alles geprobeerd dacht eerst dat het aan mijn geluidskaart lag dus nieuwe gekocht


wtf?
n klein beetje moeite had je n hoop geld kunnen besparen...