PDA

View Full Version : pop achtig??



mikey-1
25 maart 2007, 22:02
kheb iets opgenomen en khad ut al eerder bij sounds geplaatst, maar kreeg maar 1 commentaar waar ik niej egt wat aan had. tis niej echt een riff maare goed. khoop dat ik hier wat meer commentaar krijg waar ik wat meer aan heb. Wat goed of slecht is waar ik aan moet werken en dat soort dingen. (by the way) . ik speel nou ongeveer 10 maanden en heb dit ongveer 3 maanden geleden opgenomen en de beat is met drumstokjes op een stoel gedaan :D ( en er zitten een paar kleine foutjes in)


http://media.putfile.com/fm-03

Scotfan
25 maart 2007, 23:02
Nou, dat klink helemaal niet slecht.

happynjitram
26 maart 2007, 13:56
klinkt erg goed, alleen laat dat getik op de stoel voortaan maar achterwege :P

Thundermane
27 maart 2007, 21:58
Klinkt helemaal niet verkeerd, het enige probleem is het iets wat ik snel zou vergeten.
Heb je vaak met majeur dingen :p
Maar klinkt behoorlijk leuk.
Ben zelf nu bezig met een metal liedje die behoorlijk evil klinkt... zodanig dat je ehm nooit vergeet :p

mikey-1
28 maart 2007, 16:37
thnx :cooler:

GunMetalBlue
29 maart 2007, 21:47
Klinkt gezellig! :hippie:

En met alle respect, die stoel maakt het af :D

Jyuuga
31 maart 2007, 11:37
Klinkt goed hoor, maar het liedje alleen al klinkt een beetje als een outro, niet dat ik het beter kan dan jou, maar misschien heb ik ook weer teveel even rats geluisterd, iig, goed gedaan en ga door, vooral als je snel met riffjes kan komen!

mikey-1
2 april 2007, 21:46
thnx, ik snap wel een beetje wat je bedoelt met outro, maare goed.

ik probeer zo snel mogelijk met een riffje te komen :)

Jyuuga
3 april 2007, 22:48
Je hoeft niet persé omdat ik het wil met een nieuw riffje komen als ik zo overkom, maar ik probeerde te zeggen dat je goede riffjes kan maken en dat als je snel met riffjes kan komen een bekende gitarist word. Denk ik ;).

mikey-1
3 april 2007, 23:16
haha, ja wie weet :p je moet altijd hoop hebben