PDA

View Full Version : Demo nieuw nummer



sregor
25 maart 2007, 18:48
Beste,

Ik ben benieuwd wat jullie hier (http://media.putfile.com/Just-some-old-news) van vinden. Let wel!!

-Het is nog zonder zang
-nog niet gemixed
-nog niet gemasterd
-nog niet volledig geknipt en geplakt dus er zitten soms pauzes tussen stukken waar dat niet hoort.

Het is gewoon wat we hebben opgenomen en alles moet dus nog worden afgesteld. Soms is de gitaar veel te hard en dan weer de piano, maar daar moet je dus ff doorheen luisteren. Lat het me maar horen.

Verder Gitaar: PRS CE24 (kanaal2)
Gretch Nashville (clean)

Versterker: MultitoneII 50W +4x12 kast van Koch

glennshred
25 maart 2007, 19:50
Leuk nummer, veel variatie..

loving it!!!

anibal
25 maart 2007, 21:13
Beste,

Ik ben benieuwd wat jullie hier (http://media.putfile.com/Just-some-old-news) van vinden. Let wel!!

-Het is nog zonder zang
-nog niet gemixed
-nog niet gemasterd
-nog niet volledig geknipt en geplakt dus er zitten soms pauzes tussen stukken waar dat niet hoort.

Het is gewoon wat we hebben opgenomen en alles moet dus nog worden afgesteld. Soms is de gitaar veel te hard en dan weer de piano, maar daar moet je dus ff doorheen luisteren. Lat het me maar horen.

Verder Gitaar: PRS CE24 (kanaal2)
Gretch Nashville (clean)

Versterker: MultitoneII 50W +4x12 kast van Koch

Beetje Mogwai/Galexico lekker nummer.. vind de trumpet niks.. maar dat is juist wel wat mens niet verwacht, dus misschien is even wennen.

sregor
26 maart 2007, 22:34
wat vind je precies niet goed aan de trompet als ik vragen mag. Zijn het de blazers in het algemeen (het is trompet bugel en trombone). Of alleen de trompet gewoon kut of hou je er gewoon niet zo van?

thnx voor de reactie verders

Martien
26 maart 2007, 23:09
Ik vind de blazers persoonlijk geweldig!

ontzettend relaxed, past er geweldig bij!

-=JEROEN=-
27 maart 2007, 13:18
dat doe je expres heh, ons laten smachten naar de rest :listen:

hendrix2
27 maart 2007, 13:32
Schitterend!
Een van de beste dingen die ik ooit op gitaarnet gehoord heb.
Erg leuk met die blazers bij!

Top prestatie!

Reel Big Fish
27 maart 2007, 13:45
Op het begin moet ik aan de band Brand New denken.... en das niet erg want dat is een van mn favoriete bands.

Lijp stuk met die blazers! Erg cool :). Het stuk daarna duurt wel een beetje lang, maar ik denk dat de zang dit wel zal overbruggen. Ik ben daar trouwens wel benieuwd naar, hoe je de zang over het nummer laat gaan.

Over het algemeen gewoon erg goed dit hoor. Ga zo door!

sregor
27 maart 2007, 17:50
thnx,

Ik ben idd ook erg huiverig voor de zang. Ik ga die zelf doen, maar ik ben bang dat ik het alleen maar kan verpesten (gelukkig hebben we in de studio alles om de zang op te vijzelen:-))

@Jeroen: idd al kunnen we zelf ook amper wachten op het eindresultaat.

Als het af is zal ik het zeker ook weer posten en hopen dat jullie dan nog steeds zo enthousiast zijn!

Wat vinden jullie trouwens van mijn gitaarsound? Ik kan het her en der nog iets bijschaven, omdat het met 3 mics is opgenomen. Alle drie klinken ze toch net anders en ik kan die ook weer door elkaar mixen. Zelf ben ik eigenlijk wel tevreden, maar ik ben toch benieuwd. MZZL,

Sregor

Iceman
27 maart 2007, 21:34
Zoals je zelf zegt, geen zang, niet gemixt, ik kan er nog geen oordeel over vellen.

Wel de YouTube clip gezien.
Goede zang!! Mooi stemgeluid, geen gezonde-hollandse-jongen stem.

sregor
29 maart 2007, 17:07
iemand anders nog op of aanmerkingen over dat waar iets zinnigs over te zeggen valt met betrekking tot dit nummer dan (....anders krijgen we dat weer...)

sregor
31 maart 2007, 22:33
bedankt iedereen alvast en

@ELCapitain bedankt voor je reactie op de vorige 2 nummers, dan mag deze eigenlijk niet ontbreken, want ik vind deze zelf het tofst. Ik ben dus ook erg benieuwd wat hier je mening over is

Laters,
Rogier

El Capitain
31 maart 2007, 22:58
Vette shit zeg!

Wanneer spelen jullie weer in Utrecht? Dan kom ik wel ff kijken!!

sregor
31 maart 2007, 23:36
We spelen voorlopig nog heel even niet meer ivm opnames. die willen we eerst afronden voordat we weer echt gaan optreden + dat we nog een nieuwe pianist zoeken! Hij gaat voor 2jaar naar Manchaster en we hebben das geen pianist meer vanaf September. K.U.T dus!


Wel leuk dat je het gaaf vind bedankt. Hou anders onze site(zie sig.) in de gaten voor optredens. Laters,
Sregor