PDA

View Full Version : SOAD - Roulette tab gezocht !



.Sjaak.
24 maart 2007, 15:06
hey mense!

ik speel nu al ongeveer 2 maand akoesties gitaar en wil dit nummer heel graag leren !!

maar het probleem is dat ik geen goede tab kan vinden hier voor:( ja er zijn heel veel op internet te vinden op bijv 911tabs.com maar daar staat geen correcte bij(geloof ik) wat als ik met het nummer mee speel met de tab erbij klinkt het soms heel anders...

een beetje hulp zou geweldig zijn!!

Greetz:
Sjaak
:rockon:

.Sjaak.
28 maart 2007, 20:42
iemand? :chicken:

jonathan
28 maart 2007, 22:37
ik heb wel een goede maar die staat in guitar pro, ik kan je dat bestandje wel sturen maar ik weet niet of je dat progje hebt...

Spitfire
28 maart 2007, 23:02
Deze (http://www.ultimate-guitar.com/tabs/s/system_of_a_down/roulette_ver3_tab.htm) tab klopt perfect hoor, net zoals een stuk of 10 andere die ik tot nu toe gezien heb. Let er alleen op dat je je gitaar in C-G-C-F-A-D stemt.

happynjitram
28 maart 2007, 23:02
ik heb het orgineel hier liggen. Heb geen zin om het over te typen haha. Heb je je gitaar wel in de goede stemming staan???

Mitch_mashinguard
28 maart 2007, 23:28
ik heb wel een goede maar die staat in guitar pro, ik kan je dat bestandje wel sturen maar ik weet niet of je dat progje hebt...

je kan een guitar pro bestand ook exporteren als een PDF-bestand.

.Sjaak.
29 maart 2007, 00:41
ja ik heb guitar pro 5 gekraakt weliswaar en ja ik heb em wel goed gestemt voor het nr...
:chicken: :chicken: