PDA

View Full Version : Vox Letters



dejohan
23 maart 2007, 23:59
Heeft er iemand een idee waar ik van die plastieken letters zou kunnen vinden die op een AC30 staan bij de merknaam Vox. Liefst in hetzelfde lettertype. Ik zou er iets grappis mee willen doen.

vulvasonic
24 maart 2007, 00:37
Heeft er iemand een idee waar ik van die plastieken letters zou kunnen vinden die op een AC30 staan bij de merknaam Vox. Liefst in hetzelfde lettertype. Ik zou er iets grappis mee willen doen.

Geen idee. Niet bij Vox zelf?
Ze hebben een shop waar je ook allerlei onderdelen kan krijgen.

Weet je wat, ik kijk wel even voor je. Ogenblikje graag.....

vulvasonic
24 maart 2007, 00:39
Et voila, bij Vox zelf kun je hun logo bestellen: http://www.voxamps.co.uk/support/parts.asp

Je ziet 'm meteen links bovenaan de pagina. :)

dejohan
25 maart 2007, 14:22
Hoi Vulvasonic,
Alvast keihard bedankt om dit voor me op te zoeken, maar het is niet echt helemaal wat ik zoek.

Ik zou het logo van de Vox willen veranderen zodat ik er een ander woord mee zou kunnen vormen. De gitarist van Millionaire (Belgische Band) heeft bijvoolbeerd 'Millionaire' op z'n Marshall staan, op de plaats en in hetzelfde lettertype van het oorspronkelijke Marshall logo.
En daarom heb ik dus letters nodig in hetzelfde type als het Vox Logo.

The Mess
25 maart 2007, 14:24
Ik vrees dat je die niet in het plastiek kan krijgen... dat wordt dan toch echt zelf knutselen.
Maar och, ook leuk :)

Reigor
25 maart 2007, 14:24
Ja het probleem met die lettertypes is altijd dat Vox daar de rechten over heeft. Meestal kun je deze niet krijgen, maar je zou op zogenaamde font sites kunnen kijken of er lettertypes zijn die er op lijken..

'66 special
25 maart 2007, 14:32
Is dit iets:
http://item.express.ebay.com/Custom-Cut-Steel-Letters-and-Numbers_W0QQitemZ4470921351QQihZ001QQtrZexpQQcmdZE xpressItem

Dit lettertype komt vrij dichtbij:
http://www.myfonts.com/fonts/linotype/birka/bold/

Nellyrocks
26 maart 2007, 13:50
Die mensen die van Marshall iets maken plakken die letters gewoon in een andere volgorde. Maar ik hoop dat je dat wel snapte. Van VOX kan je dan neit zo veel maken. Of je bandje moet OXV of XOV of VXO heten.

Kim Wilson
26 maart 2007, 13:53
Die mensen die van Marshall iets maken plakken die letters gewoon in een andere volgorde. Maar ik hoop dat je dat wel snapte. Van VOX kan je dan neit zo veel maken. Of je bandje moet OXV of XOV of VXO heten.
Knappe vent die met de letters van "Marshall" "Millionaire" kan maken. :D

Realeigo
26 maart 2007, 16:18
zag laatst een marshall op internet met "all arsh" er op..
Was opzich wel grappig.

Nellyrocks
26 maart 2007, 16:27
Knappe vent die met de letters van "Marshall" "Millionaire" kan maken. :D

Die kan je toch ook los kopen.
Je hebt al M.ll...a.r. Je koopt er nog een los logo bij. Twee ll-en verknip je als ii, een a draai je om als e en een n maak je van de h. En dan nog een o. Weet ik veel, typex.

sandra-kane
26 maart 2007, 18:14
haha.
maar er zijn wel site`s waar je logo`s kunt bestellen.
dan kun je ingeven welk merk letters en dan wat het voor moet stellen.
ik weet alleen die site niet meer zal nog wel ff zoeken.
of type het in bij google.
van sandra

jerome
26 maart 2007, 23:26
Er was een zaak in Amsterdam die enorm veel soorten kunststof letters verkocht en die heette "Bosman Letters"
Ik weet niet of die zaak nog bestaat...
ff googlen...