PDA

View Full Version : Esp LTD ec-500(ja nog een topic lol)



espex87
23 maart 2007, 19:03
Hey ik ben dus van plan vrijwel zeker een ESP ec-500 te halen maar dan wel olympic white. Ik wil niet alles zwart en we gaan ook niet met rare dingen beginnen zoals cherry kleur etc, haha...

Maar ik vroeg me dus af, weet iemand toevallig een winkel die ze dus wel op vooraad heeft in tegenstelling tot Musicstore, Musik Produktiv en weet ik niet wat nog meer. Heeft iemand toevallig een idee of ze bij Kollee Muziek de witte versie hebben liggen? Ik wil eigenlijk niet te lang wachten met een nieuwe gitaar maar ik wil wel de 07 versie ipv de 06 versie. :p

Alvast bedankt

ps nee je brengt me niet op andere gedachten tenzij er ergens een Razorback te koop is voor de zelfde~ prijs met een redelijke paint... :p

Jan-Willem
23 maart 2007, 19:12
Ěk heb een tijdje geleden een LTD MH-1000 gekocht en daar heb ik ook stand en land voor afgezocht en bij mijn weten kan je eigenlijk alleen bij de American Guitarstore in Enschede terecht. Daar hebben ze veel ESP/LTD gitaren hangen.

Maar mochten ze hem niet hebben, dan heb je kan dat je lang op je gitaar moet wachten omdat Europa voor ESP geen proriteit heeft.

espex87
23 maart 2007, 19:44
Even het leuke, als iemand een site aan raad ofzo... zou je aub willen melden of de site de collectie weergeeft? Ik zie bij die enschede'se winkel bv niet wat ik zoek maar ik vraag me af of de site hun collectie weergeeft..

cardinal
24 maart 2007, 09:53
Ěk heb een tijdje geleden een LTD MH-1000 gekocht en daar heb ik ook stand en land voor afgezocht en bij mijn weten kan je eigenlijk alleen bij de American Guitarstore in Enschede terecht. Daar hebben ze veel ESP/LTD gitaren hangen.

Maar mochten ze hem niet hebben, dan heb je kan dat je lang op je gitaar moet wachten omdat Europa voor ESP geen proriteit heeft.

Dan zou ik zeggen FUCK ESP en koop een gitaarmerk die wel interesse heeft in Europa. Jesus, hoe non klantvriendelijk kan je zijn.

Zelfde met bands (bijv. bon jovi), loopt het niet in de states dan gaan ze maar weer ons lastig vallen met die kwijlmeuk.

Dus als Esp is uitgekotst in de rest van de wereld dumpen ze die rotzooi weer bij ons.

Maar even eerlijk, een esp eclipse is wel een verdomt mooi ding.

Soulflyhigh
24 maart 2007, 10:04
Het is niet zo zeer een kwestie van niet willen. Ze kunnen de enorme vraag niet aan. En wat betreft europa we zitten hier rot qua Ltd's maar er zijn wel een stuk meer ESP's leverbaar dan in Amerika

Jimwoud
24 maart 2007, 13:23
@ TS: Ik wil(de) die ook graag hebben, maar hij komt pas half april naar NL volgens mijn dealer. de '06 uitvoering bestaat niet van die, althans dan is ie zonder binding en is dan de EC-400 dacht ik.

Ik had een Gibson LP studio alpine white, maar die was echt heel ruk. Vandaar dat ik een alternatief ging zoeken, en kwam ik ook op die LTD uit, echt heel vet ding, maar zit nu ook te twijfelen over een epiphone custom alpine white.

espex87
24 maart 2007, 15:17
Tja ik heb met een Duitse importeur gesproken(ja ik ben gek), kan sowieso geen nlse ESP importeur vinden(is die er al? <hint> als het niet zo is xD). ESP heeft wel degelijk belangens in Europa trouwens. Dat NL amper ESPs heeft ligt aan NL maar je kan ze in Duitsland zeker krijgen, Musik Produktiv heeft normaal alles op vooraad zelfs...

Anyways wachten tot mei...ik wil dus echt wel de 2007 serie.... :rockon:

Soulflyhigh
24 maart 2007, 16:33
Ik zag net in het feedback krantje dat ze daar een EC-1000 hebben. Op de site is dit de enige Ltd maar misschien in de toekomst???

Jimwoud
24 maart 2007, 16:36
dirk witte en dijkman in A'dam hebben ESP LTD. En Rock Palace in den haag heeft ook best wel veel staan, alleen staat niet op de site.

succes