PDA

View Full Version : Edwards gitaren



Soulflyhigh
23 maart 2007, 18:40
Ik zag laatst op internet een paar edwards gitaren. Zagen er goed uit de hardware was ook allemaal dik in orde. Ik heb begrepen dat het een dochtermerk van ESP is. Ik vraag me af of iemand ervaring met deze gitaren heeft en weet waar ik ze kan bestellen/kopen.

Alvast bedankt

E-J
23 maart 2007, 19:12
Ik ben ook helemaal gek van een Edwards Les Paul Goldtop met P90 elementen :D

De kwaliteit blijkt zéér goed te zijn, vergelijkbaar met Gibson Les Paul Standards. Tenminste dat heb ik op andere fora gehoord (Harmony Central). Ze zijn over het algemeen wat lichter dan de Gibsons. Je kunt ze alleen uit Japan halen...

grayfink
23 maart 2007, 20:39
Orpheo slaat ze na een tijdje doormidden omdat het brandhout is. Eerst was hij er vreemd genoeg lyrisch over.:confused:

Tupelo
23 maart 2007, 20:56
Was een bevlieging denk ik.
Wellicht zin om te surfen op dat ogenblik.

Ibanez RuleZ
23 maart 2007, 23:49
ben benieuwd hoe dat met zijn gitaar zat, blijft een schimmig verhaal.ik heb dr ook alleen maar goede verhalen voor de rest over gehoord, maar ja, de fotos van orpheo staan nog steeds op mn netvlies en zijn dr ingebrand...

harrald

cas121
24 maart 2007, 01:22
Je moet ook eens kijken naar Navigator guitars, is ook van esp. Onbetaalbare gitaren, en vooral echt prachtige Les Pauls, volgens sommigen nog een stuk beter dan de gibson custom shop...


http://www.espguitars.co.jp/navigator/images/nlp580ltd.jpg