PDA

View Full Version : Nieuw akoestisch nummertje



Icarus169
23 maart 2007, 15:55
Hey, heb net even een nieuw nummertje geimproviseerd.
Vond het zelf wel lekker klinken (Behalve de opname kwaliteit dan...)
Het zit erg simpel in elkaar, gewoon een rhythm waar ik overheen heb geimproviseerd. Duurd ongeveer een minuutje.

http://urahost.com/download.php?file=136433

Alles tips en commentaar zijn zeer welkom.

Mitch_mashinguard
23 maart 2007, 23:15
Jammer dat-ie maar ene minuutje duurt, ik vind dit echt vet relaxed.

Icarus169
29 maart 2007, 18:36
bedankt, dat is altijd fijn om te horen natuurlijk:)
het duurd maar een minuutje omdat ik gewoon maar iets ging improviseren, het is dus geen echt nummer maar meer een in elkaar geflanst stukje... toch vond ik het leuk klinken dus dacht ik: ik post het even!

savale
30 maart 2007, 21:42
en je link werkt al niet meer :)

Icarus169
1 april 2007, 12:51
Heb hem even opnieuw geupload, hij werkt nu weer gewoon...

-=JEROEN=-
1 april 2007, 14:25
iets te veel galm naar mijn smaak

is dit een nummer in de maak?

sregor
1 april 2007, 14:34
Lekker bezig hoor! Ik zou het uitwerken, zang partytje er over beetje drum voor refrijntje en uitbrengen die shit!


MZZL,
Sregor

Icarus169
1 april 2007, 23:19
Bedankt, maar dan moet ik eerst een betere microfoon gaan kopen, heb er al een op het oog trouwens. Dit is opgenomen met een microfoon van 15 euro...
Zat er al aan te denken om er een nummer van te maken.

Ik heb trouwens net je clip van Alone gechecked, heb je toevallig ook een studio opname ervan? Ik vind het namelijk een te chill nummer, zou het graag eens in hoge kwaliteit horen...

sregor
1 april 2007, 23:37
@icarus169:

We zijn net bezig in de studio, ik heb hier(Sounds) 3 nummers gepost van wat we tot nu toe hebben demo nieuw nummer, nieuw nummer demo II, nieuw nummer demo III. ik weet niet meer precies welke, maar een van deze drie is alone. Let wel op de opmerkingen die ik er nog heb bijgezet ivm afmixen etc.