PDA

View Full Version : Mislukte deal bij max guitars



Orpheo
22 maart 2007, 22:50
godsamme wat een KLOTEzaak is dat zeg!! ik wilde daar mijn LP custom inruilen voor een PRS, hadden ze de PRS niet meer! zeg ik, guys, en wat nu als ik deze LP wil inruilen voor die LP special en die doubleneck? ja dat mocht wel! my god wat een slechte service! wil ik daarna toch een flying Vee, gaat die vent zitten zeuren 'ja niet in huis" en met een ongelooflijke dosis tegenzin belt ie de importeur, en laat ie een paar exemplaren aanslepen zodat ik kan testen.


nee guys, max guitars is een baggerzaak. NOOIT meer heen gaan!


oh ja, en ik mocht de twintone op vol volume draaien, de ruiten trilden mee, en na een half uur spelen zei rob 'waarom stop je? speel door man!'. ja ik weet, max guitars is je reinste bagger. daarom ga ik er ook zovaak en graag heen. Ik heb het verhaal gehoord van Rob naar aanleiding van het vorige topic over max guitars, en dat zet het wel in perspectief :)

maar om even de bullshit van de feiten te scheiden: ik heb nu een flying V en een LP special in huis ipv die ene custom. fuck it, ik had 3 customs in huis. beetje veel he? ;)

Murdock
22 maart 2007, 23:11
Lul me niet over Max guitars, ook al een heel drama met meegemaakt

Funkblaster
22 maart 2007, 23:13
volgens mij meent Orf het niet zo heel serieus..

maar ontopic: FOTO'S!

DarknessAwaits
22 maart 2007, 23:15
Ik zou inderdaad nog maar eens wat beter lezen.

En zonder foto's een topic over je nieuwe gitaren posten is vanzelfsprekend ongehoord.

Orpheo
22 maart 2007, 23:16
de Vee komt komende week :) de importeur is gebeld dus, en komende week komt ie, kan ik kiezen.

de LP: morgen ga ik foto's maken. ik was de hele dag weg. daarom ook nu pas t topic :)

LaurentB
22 maart 2007, 23:31
Jij runt een Gibson recycling bedrijf, begrijp ik?

Orpheo
22 maart 2007, 23:34
Jij runt een Gibson recycling bedrijf, begrijp ik?

lol. nee. het is bijna een jaar geleden dat ik mijn vorige gibson de deur uit deed ;)

LaurentB
22 maart 2007, 23:48
Ahaaa... het is bijna dertig jaar geleden dat ik een gitaar de deur uit deed, besefte ik zojuist.

Orpheo
22 maart 2007, 23:52
Ahaaa... het is bijna dertig jaar geleden dat ik een gitaar de deur uit deed, besefte ik zojuist.

ja dus.... blijkbaar ontgaat 't doel je van dit topic. Onlangs was er een topic waar iemand heel negatieve ervaringen had bij max guitars, en ik vertel dat ik dat absoluut niet heb, en ik vertel dat ik 2 nieuwe gitaren heb, en dat ik een van mn LP customs de deur uit heb gedaan. jij doet alsof dat een doodzonde is, en ik een achterlijke idioot ben dat ik een GITAAR de deur uit doe. je eerste post deed lijken alsof ik t supervaak gibsons verkoop, en je tweede doet lijken alsof ik achterlijk ben. hetgeen beiden niet het geval is.


EN NU ONTOPIC!!! lekker ouwehoeren over gitaren met p90's en goeie ervaringen met winkeliers!

Dirkdewaard
22 maart 2007, 23:56
ja dus.... blijkbaar ontgaat 't doel je van dit topic. Onlangs was er een topic waar iemand heel negatieve ervaringen had bij max guitars, en ik vertel dat ik dat absoluut niet heb, en ik vertel dat ik 2 nieuwe gitaren heb, en dat ik een van mn LP customs de deur uit heb gedaan. jij doet alsof dat een doodzonde is, en ik een achterlijke idioot ben dat ik een GITAAR de deur uit doe. je eerste post deed lijken alsof ik t supervaak gibsons verkoop, en je tweede doet lijken alsof ik achterlijk ben. hetgeen beiden niet het geval is.


EN NU ONTOPIC!!! lekker ouwehoeren over gitaren met p90's en goeie ervaringen met winkeliers!

Gefeliciteerd!

Ik zou vroeg naar bed gaan vanavond, lekker uitrusten. :)

LaurentB
22 maart 2007, 23:58
ja dus.... blijkbaar ontgaat 't doel je van dit topic. Onlangs was er een topic waar iemand heel negatieve ervaringen had bij max guitars, en ik vertel dat ik dat absoluut niet heb, en ik vertel dat ik 2 nieuwe gitaren heb, en dat ik een van mn LP customs de deur uit heb gedaan. jij doet alsof dat een doodzonde is, en ik een achterlijke idioot ben dat ik een GITAAR de deur uit doe. je eerste post deed lijken alsof ik t supervaak gibsons verkoop, en je tweede doet lijken alsof ik achterlijk ben. hetgeen beiden niet het geval is.


EN NU ONTOPIC!!! lekker ouwehoeren over gitaren met p90's en goeie ervaringen met winkeliers!

Neeneenee, sorry!! Het was helemaal niet mijn bedoeling je negatief te beoordelen! De eerste post was als onschuldig grapje bedoeld, en de tweede alleen maar om te demonstreren hoe verschillend mensen om kunnen gaan met gitaren, zonder ook maar een enkel waarde-oordeel uit te willen spreken! Ik vond je post juist wel leuk en inderdaad heel ironisch-positief over die winkel!

Orpheo
22 maart 2007, 23:59
Gefeliciteerd!

Ik zou vroeg naar bed gaan vanavond, lekker uitrusten. :)

ga ik ook zo doen. ik voel me al de hele dag n beetje grieperig...

Orpheo
23 maart 2007, 00:00
Neeneenee, sorry!! Het was helemaal niet mijn bedoeling je negatief te beoordelen! De eerste post was als onschuldig grapje bedoeld, en de tweede alleen maar om te demonstreren hoe verschillend mensen om kunnen gaan met gitaren, zonder ook maar een enkel waarde-oordeel uit te willen spreken! Ik vond je post juist wel leuk en inderdaad heel ironisch-positief over die winkel!


oh ok :chicken: sorry, ik ben de hele dag al on the edge. my bad. ik ben zelfs boos geworden op t broertje van mn vriendin :S (nja, iedereen werd vandaag boos op hem) maar ik word dat normaal NOOIT. nja ik ga maar tukken....hopelijk is morgen de koorts iets lager..

LaurentB
23 maart 2007, 00:01
oh ok :chicken: sorry, ik ben de hele dag al on the edge. my bad. ik ben zelfs boos geworden op t broertje van mn vriendin :S (nja, iedereen werd vandaag boos op hem) maar ik word dat normaal NOOIT. nja ik ga maar tukken....hopelijk is morgen de koorts iets lager..

Ok, beterschap!!

Yamhammer_71
23 maart 2007, 00:04
Heej Orph,

Alvast gefeliciteerd met je Gibson Flying V en LP Special!!

Wimvdb
23 maart 2007, 07:55
Als je die LP ooit eens wegwilt voor een sg special :lp: Contact meeeeeee

Murdock
23 maart 2007, 09:37
Zag achteraf, dat de Topic niet negatief bedoelt is, maar ik zag
op dat moment maar 2 woorden MAX Gitaar Klotezaak.

patricia
23 maart 2007, 09:57
hey orph....gefeliciteerd!

enne beterschap!

almarvk
23 maart 2007, 10:03
@Orpheo: Dit topic gaat dicht als je geen foto's plaatst!

Wimvdb
23 maart 2007, 10:25
Ben je er trouwens de nieuwe gibson melody maker tegen gekomen ?

Orpheo
23 maart 2007, 10:41
Ben je er trouwens de nieuwe gibson melody maker tegen gekomen ?

hadden ze er nog niet :)


@ mod: :seriousf: jajaja, die komen zo. moet nog even foto's maken. toen ik thuiskwam was t donker.

almarvk
23 maart 2007, 10:49
Daarvoor hebben ze een gloeilamp uitgevonden een aantal jaartjes geleden ;)

Maar het was geen grap...

rocker_71
23 maart 2007, 10:52
Ik was afgelopen dinsdag nog bij max guitar en toen was er een gozer die een (bruine) Gibson Flying V had getest en hem de volgende dag zou kopen.
Was jij dat dan???

Overigens was ik geheel geslaagd bij max itt tot feedback die zowel de big muff als de holy grail niet op voorraad hadden. Voor nix naar rotjeknor gereden. :sneaky:

Kim Wilson
23 maart 2007, 10:52
Daarvoor hebben ze een gloeilamp uitgevonden een aantal jaartjes geleden ;)

Maar het was geen grap...
Zegt degene die nog geen foto's heeft gepost van zijn nieuwe auto... :sneaky:

Orpheo
23 maart 2007, 11:03
Ik was afgelopen dinsdag nog bij max guitar en toen was er een gozer die een (bruine) Gibson Flying V had getest en hem de volgende dag zou kopen.
Was jij dat dan???

Overigens was ik geheel geslaagd bij max itt tot feedback die zowel de big muff als de holy grail niet op voorraad hadden. Voor nix naar rotjeknor gereden. :sneaky:

nop, ik kwam er pas gisteren.

@ kimW: thnx for backing me up :D

@ mod: ja ja foto's komen zo. promised.

bass blom
23 maart 2007, 11:08
hoorde ik daar iemand P90 roepen?
ghaat dees topic daarover? :P
P90's rulez :D

Orpheo
23 maart 2007, 11:12
hoorde ik daar iemand P90 roepen?
ghaat dees topic daarover? :P
P90's rulez :D

tis n special huh :p

Wimvdb
23 maart 2007, 11:14
tis n special huh


Moet jij geen foto's aan het nemen zijn :mad: :jam: :cooler: enzo

Agent_Smith
23 maart 2007, 11:21
tis n special huh :p

Dat zegt tegenwoordig niks volgens mij. Ik ben niet zo into nieuwe Gibsons, maar Gibson noemt LPs met humbuckers tegenwoordig net zo makkelijk 'special' of 'junior'. Daar ben ik het dus niet meer eens. Een special en junior horen P90s te hebben. Verzin anders een andere naam.
Maar idd: P90s regeren!!

Orpheo
23 maart 2007, 11:46
Dat zegt tegenwoordig niks volgens mij. Ik ben niet zo into nieuwe Gibsons, maar Gibson noemt LPs met humbuckers tegenwoordig net zo makkelijk 'special' of 'junior'. Daar ben ik het dus niet meer eens. Een special en junior horen P90s te hebben. Verzin anders een andere naam.
Maar idd: P90s regeren!!

agreed. maar tis een ouwe special :)

foto's genomen. ik zet ze nu op mijn fotobucket.

Yamhammer_71
23 maart 2007, 11:55
De zingende lead rock/hardrock solo's van P90's...... :hippie:

Orpheo
23 maart 2007, 12:00
http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_0806.jpg

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_0810.jpg

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_0807.jpg

Orpheo
23 maart 2007, 12:00
http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_0808.jpg

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_0813.jpg

Kim Wilson
23 maart 2007, 12:01
Mooie LP!!

Tupelo
23 maart 2007, 12:49
Zolang je geen dubbelneck hebt zal ik je nooit serieus nemen! :stop:

Harry
23 maart 2007, 12:55
hij is mooi!!!!

Chris Winsemius
23 maart 2007, 13:03
Orpheo: congrats!!!

Ben zelf ook benieuwd naar die MelodyMaker.

Orpheo
23 maart 2007, 13:16
Zolang je geen dubbelneck hebt zal ik je nooit serieus nemen! :stop:

hmm...komt nog wel :listen: eerst nog een witte LP custom, nog een warmoth en een akoest. lang leve studiefinanciering :jam:

Rormo
23 maart 2007, 13:41
ik zal dit topic maar niet als een persoonlijke aanval zien. Hoewel het natuurlijk bewust zo provocerend is als het maar kan......

Veekeren
23 maart 2007, 13:47
ik zal dit topic maar niet als een persoonlijke aanval zien. Hoewel het natuurlijk bewust zo provocerend is als het maar kan......

Ja iets minder overdreven cynisch had ook wel gekund, maar affijn...


Mooie LP! Alleen jammer van dat oranje p.u. switch knopje :D Je moet je maar ergens druk om maken natuurlijk, maar ik zou er lekker een zwarte op zetten ;)

De Beer
23 maart 2007, 13:50
@Orpheo: Dit topic gaat dicht als je geen foto's plaatst!:seriousf:

Nice!!!!
Mooie special!


enneh...mooie V. ;) mist wel een snaar.....

rickert
23 maart 2007, 14:00
Ziet er weer goed uit Orph. :sneaky:

Agent_Smith
23 maart 2007, 14:14
Congrats Orpheo! Specials zijn ubergeil! Hoe oud is-ie? Heel mooi!

Wimvdb
23 maart 2007, 14:52
Ik sta eerst op de wachtrij als je hem verkoopt !!!!!

Hoeveel most hij kosten bij MAX?

LaurentB
23 maart 2007, 14:54
http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_0813.jpg

Da's nog eens een mooie collectie!

Speulert
23 maart 2007, 15:02
Pff dr mist een snaar, slechte deal!!! opgelicht!!!!

Wimvdb
23 maart 2007, 15:30
Pff dr mist een snaar, slechte deal!!! opgelicht!!!!


Die V had orph al hoor , das zijn epiphone 7 string

Kim Wilson
23 maart 2007, 15:31
Die V had orph al hoor , das zijn epiphone 7 string
6-string inmiddels...

De Beer
23 maart 2007, 16:31
6-string inmiddels...Ik heb hem toch echt met 7 snaren afgestaan.:confused:

BTW. Orpheo...heb je hem gemod aangezien de knoppen configuratie "anders" is?

Kim Wilson
23 maart 2007, 17:49
Ik heb hem toch echt met 7 snaren afgestaan.:confused:

...
Misschien moeten we Orph even melden dat er een snaar van zijn V gestolen is...

Orpheo
23 maart 2007, 18:35
Ik heb hem toch echt met 7 snaren afgestaan.:confused:

BTW. Orpheo...heb je hem gemod aangezien de knoppen configuratie "anders" is?

klopt. mastervolume, en de output jack op de slagplaat. bevalt prima!

ja, het is idd een 6 snaar. de zevende brak van de week *weer* af. lang leve braampje...de gibson V komt volgende week. en de special gaat niet weg trouwens ;) hij is overigens 20 jaartjes oud. max guitars vroeg er ongeveeer 1200/1300 euro voor.

Luke-wannabe
23 maart 2007, 18:53
Vette gitaar Orf!

Aron Maiden
23 maart 2007, 22:45
Mooie gitaren idd,

maar je hebt je aller mooiste gitaar weg gedaan gek!

weetje hoe ongelovelijk mooi ik jou les paul custom vond,
(je hebt die naturel weg gedaan toch?, ik zag hem op mp staan)

als ik het geld had, had ik em van je gekocht!!

echt een tof ding joh!

Yamhammer_71
23 maart 2007, 23:18
Heerlijke verzameling Orph....die Les Pauls zijn toch wel geweldig, vooral die zwarte LP Custom!

_______________________________________
Nothing beats a Les Paul, SUSTAIN! :speed:

cardinal
24 maart 2007, 09:49
Da's nog eens een mooie collectie!

Maar wel weer een lelijk bankstel.

God mannen. Je kan een mooi gitaar kopen, maar hou een beetje geld over voor een bankstel (bij poppuliers verkopen ze bankstellen en gitaren, wellicht een mooie deal scoren).:cheerup:

Orpheo
24 maart 2007, 13:15
Maar wel weer een lelijk bankstel.

God mannen. Je kan een mooi gitaar kopen, maar hou een beetje geld over voor een bankstel (bij poppuliers verkopen ze bankstellen en gitaren, wellicht een mooie deal scoren).

tis mijn bank niet :chicken: :D ik had ook een andere bank gekozen :D

over die natural custom: ik vond m niet mooi, en qua sound lag ie te dicht bij de rooie. nee sterker; de rooie klonk ietsjes beter. dan is t gewoon een eenvoudige keus om 'm weg te doen :)