PDA

View Full Version : Drum programma



ben vanhoof
22 maart 2007, 22:13
hallo,
Ik ben op zoek naar een snel en gebruiksvriendelijk drumprogramma. Het is de bedoeling om hardrock/metal drums over mijn gitaarriffs te zetten en deze dan door te sturen naar de rest van de band om ze duidelijker te maken. Het moet vooral makkelijk en snel zijn, de qualiteit maakt ook wel uit maar is zeker niet belangrijker dan gebruiksvriendelijkheid.

Iemand suggesties? (BTW, prijs maakt me niet uit)

Elixir
22 maart 2007, 22:17
Zelf gebruik ik nu Toontrack EZ drummer. Als je met bijv. Guitar Pro drums kan programmeren is het makkelijk en snel.

Ic3gl0vE
22 maart 2007, 22:43
Ezdrummer is inderdaad ontzettend makkelijk, er zitten al heel veel grooves en ritmes en fills in voorgebakken die je kunt selecteren.
Je kunt het alleen niet in guitar pro laden volgens mij, omdat guitar pro niet als vst host fungeert (je hebt dus ook een vst host nodig om het programma te kunnen gebruiken).

ben vanhoof
22 maart 2007, 23:05
dan ga ik ezdrummer eens proberen

metal-V
25 maart 2007, 15:38
acoustic mixcraft (2) : de naam verbergt het geweldige drum en opneemprogramma succes!

[mod edit]
alleen legale links toegestaan.
Niet weer doen.

ben vanhoof
25 maart 2007, 15:42
daar heb ik ez, cubase en fruity al van :p Fruity valt me wat tegen, en ez kreeg ik niet geinstalleerd (stond geen .exe bestand bij blijkbaar...)

Einzeln
25 maart 2007, 16:52
Ik heb je een mailtje gestuurd.

anibal
25 maart 2007, 17:29
Ezdrummer is wat je zoekt, zoals velen hebben gepost