PDA

View Full Version : ervaring met srv strat



guitarfreakrobert
22 maart 2007, 22:11
hey ik wilde graag weten of er iemand ervaring heeft met een srv strathad namelijk wat geld bij elkaar gespaart en had er dus zo een gezien op internet maar er is nergens een winkel in mijn buurt waar ik kan gaan kijken had dus begrepen dat er een extra dikke hals op zit maar ik heb er geen verstand van speel zelf een mex fendermet een vlgens mij een dunne hals heb wel eens op een gibson model les paul gespeeld moet ik het daar mee vergelijken de hals dus

vast bedankt rob :gitarist:

Azaruc
22 maart 2007, 22:25
Ik heb zelf geen ervaring met de SRV strat, maar als ik jou was zou ik voortaan wat leestekens gebruiken. Dat maakt het geheel wat leesbaarder.. :)

Orgasmocaster
22 maart 2007, 22:36
De SRV neck heeft een a-symetries profiel, net als de EVH necks.
De enkele keren dat ik dr op heb gespeeld voelde het wel comfortabel..

The_syphon
22 maart 2007, 23:09
Ik heb al van een paar mensen gehoord dat de SRV-strat een commerciele stunt is waarbij de kwaliteit te wensen overlaat en onderdoet van de gewone american standards. Qua looks mag ie er overigens wel wezen!

G.G.
23 maart 2007, 08:54
hey ik wilde graag weten of er iemand ervaring heeft met een srv strathad namelijk wat geld bij elkaar gespaart en had er dus zo een gezien op internet maar er is nergens een winkel in mijn buurt waar ik kan gaan kijken had dus begrepen dat er een extra dikke hals op zit maar ik heb er geen verstand van speel zelf een mex fendermet een vlgens mij een dunne hals heb wel eens op een gibson model les paul gespeeld moet ik het daar mee vergelijken de hals dus

vast bedankt rob :gitarist: