PDA

View Full Version : bassist zoekt band omgeving Utrecht



maurice70
22 maart 2007, 19:11
Hallo, mijn naam is Maurice. Ik ben 36 jaar en woon in Utrecht. Met mijn 14 de verjaardag kreeg ik een basgitaar cadeau. Vanaf die tijd speel ik basgitaar en heb met bandjes gespeeld en opgetreden. Het liefst maak ik eigen muziek. De muziekstijlen waarbinnen ik mij thuis voel zijn rock/indie/folk. Ben je opzoek naar een bassist met gevoel voor groove en een goed gehoor neem de proef op de som en bel: 0646090852.

Groet Maurice

ruco
7 januari 2009, 17:23
Hoi Maurice heb je al een band gevonden, zo niet laat het even weten wij zijn een (her)beginnende band De Herintreders als het ware (drum, toetsen, gitaar en zang en zoeken nog een bassist) we willen eigen nummers en covers doen, denk aan Romantics, Fleetwood mac, Lynard Skynard, Allman Brothers etc. Groet Ruud. 06 51107461

rolstar74
6 maart 2009, 15:46
Hoi Maurice,

The Jasmins (http://www.thejasmins.com) zoeken per direct een nieuwe zingende bassist in verband met het vertrek van hun huidige zanger/bassist. regio Utrecht 1* per week repeteren. 1* per maand optreden.

The Jasmins maken vrolijke pop/rock met als insiratie bands als Midlake, Wilco, Coldplay, Novastar, Daryll Ann, John Mayer.

Bel me als je interesse hebt. 06-17836909

pasqual
6 maart 2009, 23:16
ik geef jullie weinig kans aangezien Maurice sinds 2 jaar niets meer gepost heeft sinds dit bericht. 1 post op 2 jaar.

groeten pasqual.