PDA

View Full Version : Nieuwe LP Studio of 2de-handse Standard?



artnaz
22 maart 2007, 14:58
De wereld is toch zo oneerlijk... Onze drummer gaat naar het conservatorium, en nu willen zijn ouders hem een gitaar van 1500 euro aanschaffen als tweede instrument. Terwijl ik met bloed, zweet en tranen één goede Strat kan veroorloven krijgt dat blaagje van ons zomaar een gitaar van 1500 euro! Maar goed, misschien moet ik blij voor hem zijn...:D

Hij wil per se een Les Paul. Hij twijfelt alleen of hij voor het geld een Les Paul Studio moet halen, of een tweedehandse Standard. Ik heb zelf vrij weinig ervaring met LP's, dus jullie kunnen mij/hem mooi helpen. Ikzelf zou voor een Standard gaan...

Dus wat denken jullie wat de beste keus zou zijn?

steph
22 maart 2007, 15:05
Hij zou ook nog kunnen gaan voor een standard Faded...

Wimvdb
22 maart 2007, 15:07
Of een les paul BFG

Fenndangoband
22 maart 2007, 15:10
Als het een LP moet zijn zou ik op zoek gaan naar een tweedehandse goede Standard (misschien zelfs een Classic). Er bestaan zeker goed verzorgde 2dehands LP's standard voor die prijs.

Ook zou ook eens kijken naar Duesenberg... heerlijke gitaren.

The Underdog
22 maart 2007, 15:10
Of 3 epiphones.

Kim Wilson
22 maart 2007, 15:13
Of 3 epiphones.
Als ik zoveel geld had te besteden, kocht ik er geen drie Epi's van. Wat moet je met drie dezelfde net-niet-gitaren, terwijl je één goeie kunt betalen?

Fenndangoband
22 maart 2007, 15:18
Als ik zoveel geld had te besteden, kocht ik er geen drie Epi's van. Wat moet je met drie dezelfde net-niet-gitaren, terwijl je één goeie kunt betalen?


Net-niet-gitaren??????????????????

Agent_Smith
22 maart 2007, 15:20
Ja, Standard of Classic.

hendrix_appendix
22 maart 2007, 15:20
O shit, here we go again...

Kim Wilson
22 maart 2007, 15:21