PDA

View Full Version : ftp's zoeken



Giss
21 maart 2007, 21:52
hey mensen, ik ben totaal nie thuis in computerdingen , maar ik hoorde da je films en dergelijke kan downloaden van ftp's, lijkt me een stuk hendiger als met kazaa en dergelijke programmas, het probleem is alleen hoe vind je die sites? want met google kom ik er nie uit als ik ftp intyp. en dan snap ik nie want die moeten er duizenden zijn. maar ik ken nie ze nie vinden, hoe kan dat?

MarkS
22 maart 2007, 00:34
Laat ik het zo zeggen:

Als je al niet handig bent met computers en ook niet weet waar te zoeken: spaar je de moeite.
Doe recht aan de artiesten en de makers* en koop of huur gewoon de film.
Bij recente films gewoon een maandje of 3 wachten en dan belanden zo ook voor een schijtprijsje bij de Free Record Shop in de grabbelbak.
Minder omslachtig dan Internet afspeuren, 3 dagen downloaden, eventuele videoconversie, dvd-tje branden, inlaytje opzoeken en uitprinten.

* en nu a.u.b. geen overloze discussies beginnen over de marges van de maatschappijen jongens.

The_syphon
22 maart 2007, 23:14
FTP is illegaal en bestaan vaan uit communities waarvoor je uitgenodigd moet worden.

RjC_77
23 maart 2007, 09:55
Bedoel je niet newsgroups?

Da's in principe niet illegaal. Je kunt ook legale zaken downloaden hoor...
Stond een flink stuk over in een van de laatste Computer Ideeën (idees...?).

En wat de persoon hierboven al zei: Als je al moeite hebt met simpele computerdingen kun je dit beter aan anderen overlaten....

almarvk
23 maart 2007, 10:54
Een FTP is niet illegaal hoor. Downloaden is ook gewoon legaal. Het is alleen illegaal om het actief te verspreiden.