PDA

View Full Version : Nieuw pedal Super Chili Picoso



strat58
21 maart 2007, 18:26
Hoi dankzij Murdock heb ik een Super Chili Picoso te pakken kunnen krijgen.
IK was al een tijdje op zoek naar een goede clean boost, de MXR micro amp was ook een kandidaat, maar de soundfiles op de website deden mij meer in meer naar een Super Chili Picoso overslaan. Affijn lang verhaal kort Murdock had er dus een te koop ff geboden op MP en alla ik heb hem binnen.
Hij doet precies wat ik hoopte nml clean boosten, wil hem gaan gebruiken om mijn CB meer volume te geven bij het soleren, de laaste tijd tijd deed ik dat met een Voodoo 1 maar die ging vervormen bij een bepaald volume.
Maar voor een cleane gitaarpartij is hij ook geschikt, je hoort gewoon meer gitaar, heldere en meer aanwezig. Ben benieuwd hoe hij vrijdag klinkt bij het repeteren. Murdock nog bedankt :)
Peace Strat58

Murdock
22 maart 2007, 21:31
Graag gedaan,en veel succes ermee.

strat58
24 maart 2007, 12:09
Hoi dankzij Murdock heb ik een Super Chili Picoso te pakken kunnen krijgen.
IK was al een tijdje op zoek naar een goede clean boost, de MXR micro amp was ook een kandidaat, maar de soundfiles op de website deden mij meer in meer naar een Super Chili Picoso overslaan. Affijn lang verhaal kort Murdock had er dus een te koop ff geboden op MP en alla ik heb hem binnen.
Hij doet precies wat ik hoopte nml clean boosten, wil hem gaan gebruiken om mijn CB meer volume te geven bij het soleren, de laaste tijd tijd deed ik dat met een Voodoo 1 maar die ging vervormen bij een bepaald volume.
Maar voor een cleane gitaarpartij is hij ook geschikt, je hoort gewoon meer gitaar, heldere en meer aanwezig. Ben benieuwd hoe hij vrijdag klinkt bij het repeteren. Murdock nog bedankt :)
Peace Strat58

Hoi gisteren repeteerd met Super Chili Picoso, het klonk perfect nu kon ik de solo's wel naar voren krijgen. Met de setup die ik nu heb kan ik prima uit te voeten. Setup nu Area 51 wah-Blues Pro-Blue Boy-Chrunch Box-Super Chili Picoso-Korg DT10-Ibanez DL10-Marshall Bluesbreaker. Voordeel van de SCP het is niet alleen een clean boost maar het maakt je geluid dikker en voller.
Peace Strat58

Mitch
24 maart 2007, 18:22
In mijn ervaring juist een zeer transparante clean boost die alleen het tophoog iets extra aanzet. Voor de afdeling dikker/voller heeft Catalinbread de Sagrado Poblano in het assortiment (In principe wordt het voortaan een schakelbare optie trouwens, de extra bas boost, maar da's een ander verhaal).
Wat je waarneemt aan dikker/voller is ofwel de boost van pre- of power amp die je hoort doorwerken.