PDA

View Full Version : ik weet het nimeer!!!



timmmmm
5 januari 2003, 16:54
ik had graag een nieuwe versterker gekocht,ik probeer daarom zoveel informatie op te doen, het enige probleem is dat er gewoon veel te veel is.
Daarom vraag ik aan jullie wat advies. ik speel rock/lichte metal en heb zo'n bedrag van 600-700 euro te besteden.
ik zou het liefst nieuw willen kopen natuurlijk maar ik denk dat 600-700 euro daar wat te weinig voor is.
combo of head maakt ook nix uit, aan een combo ken ik altijd nog een cab aanhangen he.

alvast bedankt

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: timmmmm op 2003-01-05 16:56 ]</font>

BLOK182
5 januari 2003, 17:05
Misschien haal je net een nieuwe Engl Thunder als je nog eventjes doorspaart, die kosten 900 euro. En anders misschien een tweedehands JCM800 combo van Marshall, das wel fijn voor rock en niezo duur, zo'n 500 euro.

piezo
5 januari 2003, 17:40
Hoewel er best wel goede transistorbakken zij zou ik altijd kiezen voor een buizenbak. Dus nog even doorsparen en Thunder o.i.d. kopen of een nog betere tweedehands. Koch Twintone of zo. Persoonlijk ben ik van mening dat Marshall COMBO'S niet het MARSHALL geluid geven dat je zou willen hebben.

RaNk
5 januari 2003, 18:19
Het ligt er ook aan op welke volumes je de versterker wilt gebruiken. Als je ook veel op laag volume een beetje fatsoenlijk geluid wilt hebben is het helemaal niet zo'n gek idee om aan een goeie transistorversterker te denken.