PDA

View Full Version : Wat doe je in het dagelijks leven?



a darker shade of grey
21 maart 2007, 13:05
Ik zat net met open mond door de topics "Wat is je duurste gitaar" en "welke versterkers heb je" en "post je collectie" heen te bladeren en daar zag ik een hele hoop hele mooie, hele goeie en met name hele dure dingen. Nu vroeg ik mij af: wat doen jullie in het dagelijks leven om al die belachelijk dure gear te kunnen betalen?

Ik vul zelf voorlopig nog vakken, moet binnenkort gaan studeren, dus dure gear heb ik niet.

Squier4ever
21 maart 2007, 13:05
dit hoort in off-topic en er bestaat al een topic van!

slotje dus.

a darker shade of grey
21 maart 2007, 13:06
Bestaat zo'n topic al? Sorry in dat geval, ik was gewoon nieuwsgierig. En ik heb hem hier neergezet omdat hier de meeste lezers zijn :)

Squier4ever
21 maart 2007, 13:07
dat is dan jammer, hij hoort in off-topic

john5
21 maart 2007, 13:08
jah boeie...

reageer dan gewoon niet...

BLOK182
21 maart 2007, 13:08
Ben student, met schoonmaker en rozenknipper als bijbaan, muhaha!!

Squier4ever
21 maart 2007, 13:12
jah boeie...

reageer dan gewoon niet...

daar gaat het helemaal niet om.
gaat om het principe. als je iets hier wilt posten omdat er meer lezers zijn hier vind ik dat een domme reden, daarbij bestaan er zoiets als forumregels.
daar dit topic niet over elektrische gitaren gaat maar over baantjes hoort dit in off-topic. ook bestaat het topic al zoals ik eerder aangaf. dus mensen UTFS!

sinneD
21 maart 2007, 13:16
daar gaat het helemaal niet om.
gaat om het principe. als je iets hier wilt posten omdat er meer lezers zijn hier vind ik dat een domme reden, daarbij bestaan er zoiets als forumregels.
daar dit topic niet over elektrische gitaren gaat maar over baantjes hoort dit in off-topic. ook bestaat het topic al zoals ik eerder aangaf. dus mensen UTFS!
misschien, moet jij gewoon even chillen en niet zo gefocked lopen doen ...

almarvk
21 maart 2007, 13:21
Dit gaat dicht. Hiervoor hebben we Off-Topic!

Vragen? -> PM!