PDA

View Full Version : ENGL kuttrafo's?



Powerchordschuiver
20 maart 2007, 21:39
Lees net in een ander door mijzelf gestart topic dat ENGL's waardeloze trafo's zouden hebben.
Hoe zit dat nou?
Zit al een tijdje zwaar te gassen op een Invader en dan lees je zoiets...
Zou me tegenvallen als dat waar is.
Of is het gewoon allemaal gelul

AART
20 maart 2007, 21:43
Ik weet het niet. De poster komt nogal over als een radicaal.
Daarnaast is Van Weelden niet tevreden als het niet het allerallerbeste door jomanda ingestraalde spul is. Op zich niet slecht, maar dat betekend niet dat ENGL slecht is.

Daarnaast hoor ik eigeenlijk verdomde weinig over kapotte ENGL's, en zeker gevallen wara ht ook nog aan de trafo ligt...

Fumi SG
20 maart 2007, 22:57
Man, maak je druk! Als dat ding goed klinkt is er toch helemaal níks aan de hand?!

Thom TK
20 maart 2007, 23:53
Ik hoor idd ook zeer weinig over kapotte Engl's (en waar het ook nog eens aan de trafo lag).
Als je veel info wilt over Engl heeft Lordriffenstein daar wel een mooi forum voor.
www.lordriffenstein.com geloof ik, daar staat wel een link.

Kaboemba
21 maart 2007, 20:05
Ik weet het niet. De poster komt nogal over als een radicaal.
Daarnaast is Van Weelden niet tevreden als het niet het allerallerbeste door jomanda ingestraalde spul is. Op zich niet slecht, maar dat betekend niet dat ENGL slecht is.

Daarnaast hoor ik eigeenlijk verdomde weinig over kapotte ENGL's, en zeker gevallen wara ht ook nog aan de trafo ligt...

Van weelden vindt idd al snel iets slecht. Dat is niet slecht maar kan wel erg vervelend overkomen.

Squier4ever
21 maart 2007, 20:33
niet dom bedoeld hoor, maar hoeveel topics ga je nog over ENGL openen?

cardinal
21 maart 2007, 20:42
hehehe.


Ik lees trouwens wel regelmatig over problemen met engls op deze site.

artnaz
21 maart 2007, 21:05
hehehe.


Ik lees trouwens wel regelmatig over problemen met engls op deze site.Oh? Zoals wat?

Powerchordschuiver
21 maart 2007, 21:08
Ja, vertel eens?

Bruvtilov
21 maart 2007, 21:22
Naar mijn mening laten die techs zich altijd laatdunkend uit over alles wat ze niet zelf gebouwd/ gemodificeerd hebben. Deden ze dat niet dan zouden zichzelf in de vingers snijden, toch?

skabouter
21 maart 2007, 21:37
Ik hoor idd ook zeer weinig over kapotte Engl's (en waar het ook nog eens aan de trafo lag). volgens mij heb ik dat in het geval van de powerball welles gehoord.....meerdere malen

AART
21 maart 2007, 22:24
Naar mijn mening laten die techs zich altijd laatdunkend uit over alles wat ze niet zelf gebouwd/ gemodificeerd hebben. Deden ze dat niet dan zouden zichzelf in de vingers snijden, toch?

Nouja, van weelden was wel heel erg te spreken over mesa trafo's.

Mijn eerste Mark IV had een gemolesteerde powertrafo en hij vroeg zich wel even af hoe de molesteerder dat voor elkaar gekregen had want die trafo's zijn erg groot voor wat ze moeten doen.

marc_o
21 maart 2007, 23:12
Heb dik 10 jaar Engl bespeeld en met mijn eerste (1e lichting Savage 120, nog met KT88's) heb ik echt helemaal NOOIT een probleem gehad in dik 6 jaar, en met mijn 2 Sovereigns heb ik éénmaal een probleem gehad met de footswitch en een keer een tikkend geluid wat te maken had met een buis, maar dat is en blijft een lamp, dus dat kan altijd, en bij iedere versterker gebeuren...

BLOK182
22 maart 2007, 09:32
Ik heb in 2 jaar intensief met een Powerball rondslepen ook nooit problemen gehad!

Powerchordschuiver
22 maart 2007, 12:29
niet dom bedoeld hoor, maar hoeveel topics ga je nog over ENGL openen?

De teller staat nu op drie, dus nog 663 te gaan...



"Als je wilt horen hoe Satan klaarkomt met de bruutste oerbrul ooit, beluister dan de track 'Goat Perversion' van Impaled Nazarene!!"