PDA

View Full Version : Ibanez Iceman IC-150



Whiplash
19 maart 2007, 20:41
Ik kan deze gitaar voor niet al te veel geld van iemand kopen, maar ik kan er niet veel info over vinden op internet. er is genoeg te vinden over de IC300 en IC400.
heeft er iemand ervaringen met de IC-150?

Anders Destium
19 maart 2007, 21:01
Het is een goedkopere vorm ervan, volgens mij uit Korea. Hij is kleiner van formaat dan de echte (die je al hebt), en niet echt de moeite waard denk ik. Degene waar ik ooit op heb gespeeld was flink ruk.

Damage Inc.
19 maart 2007, 22:17
Het is een goedkopere vorm ervan, volgens mij uit Korea. Hij is kleiner van formaat dan de echte (die je al hebt), en niet echt de moeite waard denk ik. Degene waar ik ooit op heb gespeeld was flink ruk.

Ja, is dat niet die soort Junior-versie van kinderformaat (of net iets groter) of gewoon een "handigere" compacte versie ofzo?
Net zoals je van die Dean Baby gitaren hebt...

Ik heb zelf wel de IC300 licht aangepast, erg vette gitaar.
Heb 'm met EMGs en dikkere snaren in Drop C, als ik strax een vatsige versterker heb... nouja bedenk zelf maar :P .

Maar als die IC150 een stuk kleiner is zal die niet zo heavy zijn als de originele maten zeg maar.
Ik dacht toch dat die samen met de IC400 op de website stond, maar de Ibanez-websites zijn ook vernieuwd, dus ze zullen niet meer verkocht worden denk ik dan...


- Damage Inc.