PDA

View Full Version : Oeps over 't hoofd gezien, toch nog rap even doen!



BB-G
19 maart 2007, 14:59
Hallo iedereen,


Ik ben BB-G en ben afkomstig van Aarschot, Vlaams-Brabant, België.

Ik luister naar de meeste muziekstijlen, maar 't liefst van al naar de goeie stevige rock/ hardrock.

Ik speel sinds begin oktober klassieke gitaar (hoofdbezigheid) en ben dadelijk gaan mengen met elektrische gitaar, ik ben hier wel redelijk fanatiek ingevlogen.

m'n gear:
- Almansa 434 Spruce
- Fender Folk (overblijfseltje van m'n schoonbroer)
- Line6 Variax 500 (GAS aanval bij't zoeken naar een 700 voor een kameraad, maar zeker zeer tevreden over)
- Richwood RE-129 (zwart, gekregen van de vriendin, heb de pickups veranderd in SD Pearly Gates nek; SD Custom Custom bridge)
- Ibanez SA260FM (gekocht als cadeau voor m'n schoonbroer die terug wou gaan spelen dus zal een van de maanden van eigenaar wisselen)
- Marshall JCM600 (model 602 - Ik heb deze mits opleg geruild tegen een Rland Cube 60 die 'k bij in't beginnerspakket had gekregen van m'n vriendin)
- Roland Cube 15 (de Marshall was toch te onhandig om steeds mee te sleuren naar lessen)
- Crate B20XL ('k hoop dat ie ooit eens gerepareerd geraakt, heeft nog maar 5 minuten gewerkt)
- Line6 POD XT Live (eens dat je een variax hebt, dan is dit de prefecte aanvulling zodoende....)
- Line6 Toneport UX2 (Ik gebruik dit voornamelijk om te oefenen en te horen waar er plaats is voor verbetering, ik zeg je: er is veel plaats voor verbetering :D)


Als iemand vragen heeft: vuur maar af, als 't niet te persoonlijk/privé is, dan antwoord 'k wel.

Harry
20 maart 2007, 09:24
alsnog welkom!

bicky
20 maart 2007, 10:59
IS die Richwood Les Paul goed?

Dat zal wel lekker scheuren door die JCM600?

hendrix_appendix
21 maart 2007, 21:55
Aarschot? Zei je nou Aarschot?



Blahaaaaa wat een giller!!!


(ja sorry, soms entertain ik mezelf als ik me eenzaam voel, toch welkom trouwens)

rocker_71
22 maart 2007, 16:23
Aarschot? Zei je nou Aarschot?



Blahaaaaa wat een giller!!!


(ja sorry, soms entertain ik mezelf als ik me eenzaam voel, toch welkom trouwens)

LMAO.
Welkom anyway en relaxed zo'n JCM 600.

BB-G
22 maart 2007, 17:06
IS die Richwood Les Paul goed?

Dat zal wel lekker scheuren door die JCM600?


Als m'n recordingtools eindelijk binnengekomen zijn (de toneport ux2) dan laat 'k je wel eens een paar samples horen, ik vind ze echt een heel degelijke gitaar en 'k heb al meerdere personen dat horen zeggen van m'n RW.



En ja, die scheurt lekker door die JCM 600

BB-G
22 maart 2007, 17:09
Aarschot? Zei je nou Aarschot?



Blahaaaaa wat een giller!!!


(ja sorry, soms entertain ik mezelf als ik me eenzaam voel, toch welkom trouwens)

Inderdaad, Aarschot. Het is trouwens een vergroeïng van de woorden arend en schot. Komt dus van een heel ander origine dan dat de meeste denken.