PDA

View Full Version : Amp-Dokter Zuidlimburg



Chroxy
19 maart 2007, 12:34
Ik heb sinds een tijdje een probleem met mn Rivera Chubster 40; per ongeluk zelf gedaan, stom dus!

Ik wilde hem 'midi maken' dmv de footswitchkabel door te knippen en te verbinden aan losse monojacks waardoor een midiswitcher alles deed switchen. Dit ded ik (in het begin) door simpelweg mogelijkheden uit te proberen en te kijken of hij switchte.

Na een paar keer 'sprong' dr iets; de versterker blijft nu altijd op het distortiongedeelte staan (kan wel gewoon switchen tussen crunch/lead).. wanneer ik dan naar clean switch gaat het lampje branden (van clean), maar blijft het lampje van distortion ook branden en komt er nauwelijks geluid uit het cleankanaal..

Nu heb ik geen idee wat dit is en zou ik hem graag laten maken.. maar waar? Enige gitaar winkel bij mij in de buurt is Daan Smith, waar ik nu niet enorm veel vertrouwen in heb..

Chris Winsemius
19 maart 2007, 12:47
hbamp of iets dergelijks (ff googelen waarschijnlijk) zou redelijk in jouw buurt moeten zitten, succes!

peter_heijnen
19 maart 2007, 13:37
....Daan Smith....
Ik ben 25 geleden "geëmigreerd" naar de randstad. Toen heetten ze nog gewoon Daan Smit. Noemen ze zich nou echt "Smith"?

tempo3
19 maart 2007, 13:38
Ook wel Henk Bergrath genoemd..:)

Chroxy
19 maart 2007, 13:40
haha, neej typfoutje van mij.. Het is inderdaad Daan Smit..

En bedankt Chris; de site heb ik gevonden. Alleen ligt deze enorm plat! Waar ligt HBamps ongeveer?

Chris Winsemius
19 maart 2007, 14:04
Hoi Chroxy

Email me ff, heb net z'n emailadres gevonden.
Ergens in zuid Limburg naar mijn weten...

johantipker
19 maart 2007, 14:34
Hoi Chroxy

Email me ff, heb net z'n emailadres gevonden.
Ergens in zuid Limburg naar mijn weten...


..of je moet zelf een service beginnen op locatie...

.....de RIJDENDE AMPDOCTOR....

.... komt naar je toe deze zomerrrrr!!!

(vette voorrijkosten) :D

Mr.Jay
19 maart 2007, 22:28
Henk Bergrath zit in Urmond als ik mij niet vergis

JaY

Ron Houben
20 maart 2007, 09:12
De beste versterkerreparateur die ik ken in het Zuiden is Rien Teunis van Walkers Musical Supplies in Brunssum. Staat gewoon in het telefoonboek.

kwante
20 maart 2007, 11:10
Yuuw,

Wel in Belgisch Limburg, maar een kei van een ampdoctor

Sonicart in Lommel
http://www.sonicart.be/

Groet
Kwante

e!
20 maart 2007, 12:59
Yves Pexsters, ook België, vlakbij Maastricht, en onder deze naam bekend op dit forum.

Rien Teunis is verder een goeie amp doctor idd, maar ook een eh... nou ja... nogal typisch figuur.. be prepared.

fhensen
21 maart 2007, 09:04
Walker Music Supplies in Brunssum. De enige echte amp dokter waar ik veelvuldig gebruik van maak.