PDA

View Full Version : Vintage veenendaal?



Aron Maiden
19 maart 2007, 11:54
Zaterdag weer!,
wie gaat?

fretboardtoash
19 maart 2007, 11:56
geen kans, zit in barcelona dan. is dat in de lampegiet? wat komt r allemaal langs dan?

niekb
19 maart 2007, 12:05
zeker van de partij....alleen kijken kijken, niet kopen...
ben ik bang:confused:

heavy-metal-thunder
19 maart 2007, 12:13
wellicht ga'k er heen. Een maat van me zit al een paar jaar aan mijn oren te zagen om eens te gaan. Is het eigenlijk wat de moeite? Ik vrees dat het zal zijn zoals op elke beurs: wat jaren 60 strat, géén Les Paul 59 en voor de rest: veel te duur.

Aron Maiden
19 maart 2007, 12:17
ja oke!, maar ik ben nog nooit geweest, en het lijkt me wel vet!,
en verkopen ze ook elementen ofzo?

hebben ze eigelijk een site ofzo?,
ik kan namelijk niets vinden.

AutoStatic
19 maart 2007, 12:40
http://www.vintageveenendaal.eu/
of http://www.guitarshow.nl

Het is een site uit het jaar kruik, Google kan niet zoveel met die layers. Het is wel een grappige beurs. Over het algemeen is alles flink aan de prijs maar als je mazzel hebt kun je nog wel wat leuks vinden. Ga waarschijnlijk wel weer even kijken. Losse PU's verkopen ze geloof ik ook wel. Ook pedaaltjes en versterkers.

Dirkdewaard
19 maart 2007, 13:09
Ik denk dat ik wel even ga kijken, ben nog nooit bij een Vintage Beurs geweest.

cas121
19 maart 2007, 14:22
Ik kom ook even kijken denk ik. Ik neem in elk geval geen geld mee want voor je het weet is het weer zover...

Agent_Smith
19 maart 2007, 15:11
Ik denk dat ik wel even ga kijken, ben nog nooit bij een Vintage Beurs geweest.

Sure! Dat kan ik me dus niet echt voorstellen, Dirk :D

Dirkdewaard
19 maart 2007, 17:52
Weet je wat grappig is? Het is nog waar ook! :)

Agent_Smith
19 maart 2007, 18:00
Weet je wat grappig is? Het is nog waar ook! :)

:D okee dan!
Maar ik ga af en toe eens. Maar echt geweldig is het niet hoor. Vroeger was het vele malen leuker. Maar goed, als je in de buurt woont (ik dus niet :( ) is het zeker grappig om te kijken.

Dirkdewaard
19 maart 2007, 19:00
:D okee dan!
Maar ik ga af en toe eens. Maar echt geweldig is het niet hoor. Vroeger was het vele malen leuker. Maar goed, als je in de buurt woont (ik dus niet :( ) is het zeker grappig om te kijken.

Ja ik heb ook nooit de behoefte gehad om erheen te gaan, maarja als je van oude gitaren houd moet je toch een keer.......

Wouter^^
19 maart 2007, 19:04
Ik ga wel even kijken, ik hou niet bijzonder veel van oude gitaren ofzo, maar ik woon er zo'n 10min fietsen vanaf :D

Luke-wannabe
19 maart 2007, 20:09
Vet! ik ga zeker weer. Mn pa heeft wee een standje, dus lijkt me leuk!

vulvasonic
19 maart 2007, 20:13
Ik ben er verschillende keren geweest en iedere keer vond ik het leuk en gezellig.
Dat was toen nog wel in de Lampegiet. Ik meen dat ze inmiddels ergens anders zitten?

Het is wel een frustrerende beurs. Er staat een hoop mooi spul, maar niet te betalen. En als je dan een keer een 'koopje' ziet, heb je het geld toch niet. Je bent tenslotte niet voor niets muzikant. :D

glacius
19 maart 2007, 20:32
oh leuk ik kom ook !!

biertje doen vulv. ?

vulvasonic
19 maart 2007, 20:58
oh leuk ik kom ook !!

biertje doen vulv. ?

Ik denk niet dat ik ga. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid moet ik die dag spelen in een plaatsje vlak onder Leeuwarden. Helaas, want zo is er iedere keer iets.
De gitaarbeurs te Veenendaal is vervloekt. Ik kan niet en als ik wel kan kom ik er niet, omdat mijn auto het begeeft. En als ik er eindelijk ben krijg ik de kans van mijn leven om een echte '62 strat op de kop te tikken, maar zie ik de deal aan mijn neus voorbij gaan omdat ik te lang twijfel.......

Andere keer, graag! :)

wietse
19 maart 2007, 22:33
waar dat??!!!
en met welke band?
ik woon namelijk ook vlak onder leeuwarden, kom dan wel effe kijken denk ik, zolang ik maar weet waar en wanneer.

vulvasonic
19 maart 2007, 22:41
waar dat??!!!
en met welke band?
ik woon namelijk ook vlak onder leeuwarden, kom dan wel effe kijken denk ik, zolang ik maar weet waar en wanneer.

De Blesse (Pieterpoot) lees ik net?
Ik weet niet wat het is, maar daar moeten we spelen met De Zingende Fresia's. En dat schijnt vlak bij Leeuwarden te liggen. Meer weet ik nog niet... :)

wietse
19 maart 2007, 22:48
ach als jij een 50 km vlak onder vindt :D, ligt vlak onder wolvega.
ben er niet bekend dus heb geen idee wat voor kroeg oid ze daar hebben.

vulvasonic
20 maart 2007, 00:05
ach als jij een 50 km vlak onder vindt :D, ligt vlak onder wolvega.
ben er niet bekend dus heb geen idee wat voor kroeg oid ze daar hebben.

Hee, voor mij is dat het hoge noorden. Daar ligt alles vlak bij elkaar toch? :D
Ik had nog niet op de kaart gekeken, ik herhaal slechts wat me verteld is.... :chicken:

Pat85
20 maart 2007, 08:30
Ik ga wel even kijken, ik hou niet bijzonder veel van oude gitaren ofzo, maar ik woon er zo'n 10min fietsen vanaf :D

:)toch nog mensen hier uit de buurt op het forum...

Ik wil wel er eigenlijk al jaren heen, maar het komt er maar niet van :(

Aron Maiden
24 maart 2007, 18:09
naja jammer, ik ben niet gegaan, toch geen tijd genoeg,

wie is wel gegaan, en hoe was het??

Dirkdewaard
24 maart 2007, 18:23
Helaas, de baby was ziek.... 3 dagen ziekenhuis eerste dag thuis, een vintage beurs kreeg ik er nooit door bij de vriendin :)

glacius
24 maart 2007, 18:36
een kort verslagje van mijn dag vandaag:

http://img460.imageshack.us/img460/6992/pict1352ca2.jpg (http://imageshack.us)

een '59er

http://img117.imageshack.us/img117/8020/pict1351ze3.jpg (http://imageshack.us)

een historic collection

http://img133.imageshack.us/img133/7582/pict1353og2.jpg (http://imageshack.us)

glacius
24 maart 2007, 18:38
en nog 1

http://img442.imageshack.us/img442/9850/pict1354la0.jpg (http://imageshack.us)

Dirkdewaard
24 maart 2007, 18:50
De Les paul die je 59er noemt is geen echte 59er toch? Of ben ik moe~?

glacius
24 maart 2007, 19:30
De Les paul die je 59er noemt is geen echte 59er toch? Of ben ik moe~?

als ik dat kaartje moest geloven is het wel een echte maar het zal wel niet idd..

glacius
24 maart 2007, 19:31
deze goldtop (die gewoon zo op de grond lag) is zoooo duur :


http://img107.imageshack.us/img107/8549/pict1356eo6.jpg (http://imageshack.us)

Luke-wannabe
24 maart 2007, 21:15
Ja die was echt vet!
Maar waar is die foto van mij der bij? :p
Da's toch ook wel een hoogtepunt van je dag??

heavy-metal-thunder
24 maart 2007, 21:18
qua versterkers vond ik het wel wat flauw: 1 Plexi 68, 1 JTM 45, nog enkele JMP's, tamelijk wat Fender SF's en enkele BF's. Aardig wat jaren 60 strats (of wat er moet voor doorgaan??), maar daar loop ik gewoon voorbij. Tamelijk veel jaren 60-70 gitaren zoals EKO... Enkele tokay's die heel veel geld moesten opbrengen... Al bij al was het toch wel fijn en enkele leuke dingen gekocht:
- een piepklein "stembakje" dat met een clip op de kop van je gitaar wordt gekneld. Werkt draadloos, gewoon door de trillingen van de gitaar geeft het de exacte stemming aan. Voor 14 euro, kon ik het niet laten liggen.
- Een setje d'adario snaren bij Dirk De wit à 4 euro
- een treble boostertje bij Ed's custom... heel klein formaat, maar geeft een aardig resultaat en het laat heel veel dynamiek in je spel toe. Hard of zacht aanslaan geeft een wereld van verschil.
- maat van me heeft een jaren 70 Marshall 2*12 gekocht aan een heel nette prijs.
- de koffie was lekker.

a.c.
24 maart 2007, 22:34
Ik zag een hoop hele mooie gitaren, vooral die oude gretsches en gibson hollowbodies waren mooi.
Ik ging om een guild te scoren ter vervanging van mijn Gretsch 6120. Helaas, heel veel gretsch maar bijna geen Guild te zien......

heavy-metal-thunder
24 maart 2007, 22:47
absoluut, er waren heel veel mooie gitaren en heb er zeker van genoten. Enig minpuntje voor mezelf was dat ik eigenlijk een beetje uitkeek naar een tele, vb. een Japanse ofzo, maar die waren wel erg prijzig.

Dylan61
26 maart 2007, 09:17
Er werden weinig gitaren uitgeprobeerd, een achterhoeker, (klompen, bouwvakkers overhemd, staartje, petje), stond waanzinnig goed blues te spelen, dat alleen maakte de beurs voor mij al goed.

Langs die standhouders lopen is ook leuk maar volgende keer ga ik wat oude gitaren uitproberen.

glacius
26 maart 2007, 12:56
Ja die was echt vet!
Maar waar is die foto van mij der bij? :p
Da's toch ook wel een hoogtepunt van je dag??


niet zo arogant he ?

Luke-wannabe
26 maart 2007, 13:17
Ik zou niet durven.

heavy-metal-thunder
26 maart 2007, 14:27
Er werden weinig gitaren uitgeprobeerd, een achterhoeker, (klompen, bouwvakkers overhemd, staartje, petje), stond waanzinnig goed blues te spelen, dat alleen maakte de beurs voor mij al goed.


ja, was wel leuk, met zijn slide. Afgaande op zijn uiterlijk denk ik dat die slide ook wat alternatiefs zal geweest zijn :-)

Maar heb rosse die Engelsman bezig gehoord (stond iets van Scotty Moore op zijn stand)? Stond op de hoek van de 2de rij? Of die oudere man met maatpak die wat dikke jazzbakken uitprobeerde. Yehaah, geen sukkelaars, hoor.

Luke-wannabe
28 september 2007, 17:42
Morgen weer! Wie gaat er? Ik ben er weer :)!

prs
28 september 2007, 20:08
Ik ga er voor de eerste keer heen! Ben erg benieuwd...

Ibanez RuleZ
28 september 2007, 23:29
ik woon toch om de hoek (bijna dan) en ga zeker ff neuzen, al is het maar voor de grap.

harrald

Luke-wannabe
29 september 2007, 00:14
Als je me ziet staan, spreek me ff aan! Ik ben niet zo moeilijk te herkennen :)

http://brick10.hyves.org/109550001-109600000/109589901-109590000/109589925_5_STCY.jpeg

bass blom
29 september 2007, 00:40
Als je me ziet staan, spreek me ff aan! Ik ben niet zo moeilijk te herkennen :)



ah, jij geeft daar demo's in het schilderen van vintage gitaren? :D

Luke-wannabe
29 september 2007, 00:57
Ja! Kom je LP een speciale custom SponsBob paintjob geven :D

bass blom
29 september 2007, 01:15
Ja! Kom je LP een speciale custom SponsBob paintjob geven :D

ga je mond spoelen! dat kan toch niet :o























:D

Luke-wannabe
29 september 2007, 06:59
Niet Sponge Bob, maar SponsBob!

puntdroad
29 september 2007, 08:18
Ik vind het af en toe net een museum... niks meer,niks minder.. Het is wel een makkelijke plek om van dingen af te komen die je ooit eens op de kop heb getikt. Ik heb er ooit zo'n Watkins copycat mee naar toe genomen en die was ik zo kwijt.

Ik kan me ook nog een fender twin-reverb herinneren met een volledige bak koffie eroverheen geflikkerd. Erg treurig om te zien.

O, en af en toe een bekende nederlander is ook wel leuk. Alan de Gascoigne van Normaal, Adje Vandenberg, die gitarist van Doe Maar, die pik je dan toch even mee.

En het is ook voor mij lekker dichtbij, ik woon in Veenendaal...

spirit
29 september 2007, 08:18
Ik ben er rond een uur of 12.00, de "koopjes" zullen dan al wel weg zijn (als ze er al waren).

Borus van den Brand
29 september 2007, 08:29
Ik ben vandaag ook van de partij! We vetrekken dadelijk, zodat we er mooi op tijd zijn!

Pat85
29 september 2007, 09:51
Godver, wist ik weeeer niet dat het was vandaag, mag ik nu zo weer gaan werken....

G.G.
29 september 2007, 10:44
Godver, wist ik weeeer niet dat het was vandaag, mag ik nu zo weer gaan werken....

Je bent niet de enige die wil gaan en moet werken, ik ook helaas.....

rickert
29 september 2007, 13:17
Je bent niet de enige die wil gaan en moet werken, ik ook helaas.....

Me 2 damnit!!!

Borus van den Brand
29 september 2007, 15:25
Ik ben net terug, en heb me goed vermaakt, maar desondanks niks interessants gekocht, enkel snaren, strap locks, en een gitaarband.

Luke-wannabe
29 september 2007, 18:12
Had bijna een '65 Mustang voor 500 eu gekocht! De kop was alleen een keer gebroken en niet goed gerepareerd.. Echt jammer, speelde en klonk lekker, maar vertrouwde die neck niet.

Borus van den Brand
29 september 2007, 18:16
Had bijna een '65 Mustang voor 500 eu gekocht! De kop was alleen een keer gebroken en niet goed gerepareerd.. Echt jammer, speelde en klonk lekker, maar vertrouwde die neck niet.

Ik heb je volgens mij nog gezien toen je die Mustang aan 't bekijken was. Jij hebt toch zo'n enorm kapsel he? :soul:

prs
29 september 2007, 18:27
Had bijna een '65 Mustang voor 500 eu gekocht! De kop was alleen een keer gebroken en niet goed gerepareerd.. Echt jammer, speelde en klonk lekker, maar vertrouwde die neck niet.

Ik heb jou ook gezien vandaag! Geel shirt toch?

Verder ook Andy Tielman gezien in de stand van Purple Guitars en Manuel Hugas, meteen 's ochtends om 10.00 uur.

Luke-wannabe
29 september 2007, 19:00
@ Borus: Ja dat ben ik :D Had effe hoi gezegt!!

@ prs: Ja, ook veel haar :D Ik heb 'm ook nog gezien ja. Leuk om te zien :)

Borus van den Brand
29 september 2007, 19:07
@ Borus: Ja dat ben ik :D Had effe hoi gezegt!!

@ prs: Ja, ook veel haar :D Ik heb 'm ook nog gezien ja. Leuk om te zien :)

Ik wist het niet zeker, maar ik meende dat ik dat gezicht 'n keer op gitaarnet had zien langskomen, zo'n bos haar valt natuurlijk wel op.:D

Luke-wannabe
29 september 2007, 19:29
Haha, nou ja volgende keer weer :D

Stratman70
29 september 2007, 23:52
Als ik dan zie hoeveel zo'n trussrod covertje voor een Les paul moet opbrengen.... 30 pleuro... beetje veel hoor.


Ik vond er niet veel aan. het lijkt elk jaar minder te worden.

En leve de lampegiet. Daar was het echt wel veel leuker en volgens mij ook veel interessanter.

Borus van den Brand
30 september 2007, 11:49
Als ik dan zie hoeveel zo'n trussrod covertje voor een Les paul moet opbrengen.... 30 pleuro... beetje veel hoor.


Ik vond er niet veel aan. het lijkt elk jaar minder te worden.

En leve de lampegiet. Daar was het echt wel veel leuker en volgens mij ook veel interessanter.

De prijs scheelde per kraam behoorlijk wat. Ik heb een leren band gekocht voor 14 euro, die bij een andere kraam van 75 voor 25 euro was, zo zie je maar... En Luke Wannabe, ik zag nu pas je foto op de pagina hiervoor staan!

Luke-wannabe
30 september 2007, 22:25
Ok dan (+10):D

nielsduursma
30 september 2007, 22:30
Ok dan (+10):D

Trouwens... Ik dacht ooit eens dat ik jou zag wandelen op 't station van Gouda. (paar weken terug op een ehhh dinsdagochtend als ik me niet vergis). Maar toen keek je zo sjago dat ik twijfelde of jij 't wel was.... :satisfie: :hippie:

Luke-wannabe
6 oktober 2007, 00:25
Late reactie: Ooh nou ik zal het wel geweest zijn hoor. Soms kan ik best chagrijnig zijn. Zeker op de vroeger ochtend :sssh:!

Ash ketchum
26 maart 2008, 12:39
Wie is er aankomende zaterdag bij? Ik wil dit jaar misschien nog wat leuks op de kop tikken of anders een auto kopen.

Luke-wannabe
26 maart 2008, 12:59
Ik neem weer wat leuks mee en m'n pa heeft weer wat Höfnertjes bij zich.

hezz
26 maart 2008, 13:56
Achja! Was het al helemaal vergeten, ik ga proberen ook te komen. Alleen jammer dat OV-pas dan niet geldt.

jimihattricks
26 maart 2008, 15:19
ik ben wsl ook van de partij.. helaas moet ik helemaal uit limboland komen, en dat is een treinrit van zo'n dikke 3 uur (!) maar ik wil het combineren met een bezoek aan familie in Arnhem..

wietse
26 maart 2008, 19:47
en m'n pa heeft weer wat Höfnertjes bij zich.

doet hij ook in onderdelen?
zoek namelijk nog een daimond pickup voor een oude hofner solidbody voor een vriend van me voor een leuk prijsje.

trouwens ik ga er heen, wat spul aan lord bizarre verkopen, de el maya taxeren laten,en mischien wel iets leuks kopen.

Luke-wannabe
26 maart 2008, 23:34
doet hij ook in onderdelen?
zoek namelijk nog een daimond pickup voor een oude hofner solidbody voor een vriend van me voor een leuk prijsje.

trouwens ik ga er heen, wat spul aan lord bizarre verkopen, de el maya taxeren laten,en mischien wel iets leuks kopen.
Ja waarschijnlijk heeft ie wel zo'n pickuppie los liggen :) Kom even langs, mij herken je wel, en de 'oude' kalende man is mijn vader.

Saf
26 maart 2008, 23:49
ben benieuwd of het dan zaterdag eindelijk eens gaat lukken om in veenendaal te graken het lijkt wel of het vervloekt is elke keer komt er iets tussen. Wil er al tijden heen.

Hoe laat begint dat eigenlijk daar. EN kun je als partivuliere bezoeker ook ee ngitaar verpatsen of moet je daarvoor e enstandje huren (lijkt me wel logisch maar je weet maar nooit)

Timotio
26 maart 2008, 23:59
ben benieuwd of het dan zaterdag eindelijk eens gaat lukken om in veenendaal te graken het lijkt wel of het vervloekt is elke keer komt er iets tussen. Wil er al tijden heen.

Hoe laat begint dat eigenlijk daar. EN kun je als partivuliere bezoeker ook ee ngitaar verpatsen of moet je daarvoor e enstandje huren (lijkt me wel logisch maar je weet maar nooit)




"bezoekers worden overigens van harte uitgenodigd om hun gitaar (max. 1) mee te nemen naar de show om de (ruil)handel nog verder te stimuleren."

moet dus kunnen volgens mij :)

EDIT: weet niet zeker of het dan ook voor verkoop is, neem anders ff contact op met ze, gegevens staan wel op vintageveenendaal.eu

vulvasonic
27 maart 2008, 00:04
EN kun je als partivuliere bezoeker ook ee ngitaar verpatsen of moet je daarvoor e enstandje huren (lijkt me wel logisch maar je weet maar nooit)

sterker nog, als je een gitaar meeneemt om te verkopen krijg je korting op de entree. Je kan dan ergens in een kantine-achtige toestand gaan zitten, waar meer mensen die ene gitaar proberen te verkopen. Maar het is veel leuker om de gitaar aan je nek te hangen en gewoon, net als iedere bezoeker, je ogen goed de kost te geven.

Ik heb zo zelf ook tweemaal gedaan en ik kan je verzekeren dat je binnen de kortste keren uitvoerig met een vreemde over gitaren zit te kletsen. Het is er heel gezellig.

ALLEEN KAN IK DIT KEER WEER NIET BIJ ZIJN. voor de 12de keer op rij, nota bene!!!!!! :sneaky:

Saf
27 maart 2008, 06:56
lachen dus. word het wel extra moeilijk om te kijken wat ik dan meeneem. Denk een vroeg jaren 70 lefty musicmaster bas ofzo. kan ik hem eerst laten taxeren weet ik dan ook ongeveer de prijs.

wietse
27 maart 2008, 08:35
Hoe laat begint dat eigenlijk daar. EN kun je als partivuliere bezoeker ook ee ngitaar verpatsen of moet je daarvoor e enstandje huren (lijkt me wel logisch maar je weet maar nooit)

begint om 10 uur, dan staan er al drommen voor de deur.
geen probleem als je een gitaar daar wilt verpatsen, vooral voor mensen zoals jou en ik die vreemd spul meenemen, Yve (lord bizarre) loopt er ook rond en die koopt alles wat los en vastzit als het ongewoon is.
wat ik voor hem meeneem, oude famos, hohner buizentop en lem mengpaneel laad ik wel op de parkeerplaats over.
en als je iets duits hebt daarvoor loopt de eigenaar van musikkeller er rond en die betaalt goed.

en ik vermoed dat er bij de taxatiestand genoeg staan die gelijk vragen of hij ook te koop is.

Saf
27 maart 2008, 10:05
jammer dat je die famos aan ivan verkoopt had heb graag gehad. heb nog een orfeus (bulgaars) sg lijkt me echt iets voor hem. Vind het alleen altijd erg moeilijk om een prijs te bedenken voor zoiets. Kan mijn halve koffer bak we lvol gooien met amps e ngitaren die ik nog heb staan die eventuee lweg kunnen ha ha

wietse
27 maart 2008, 10:39
jammer dat je die famos aan ivan verkoopt had heb graag gehad. heb nog een orfeus (bulgaars) sg lijkt me echt iets voor hem. Vind het alleen altijd erg moeilijk om een prijs te bedenken voor zoiets. Kan mijn halve koffer bak we lvol gooien met amps e ngitaren die ik nog heb staan die eventuee lweg kunnen ha ha

die famos heb ik voor Yve opgehaald en voorgeschoten (hij had friesland en zeeland door elkaar gehaald, hoezo een belg :D), ik hou hem ver van m'n andere gitaren, er zit houtworm in namelijk.
gaat hem alleen om het element de rest is afval ook voor hem.
waarom gooi je je kofferbak niet vol en gaat er staan, kan je ze allemaal eerst effe taxeren laten.
prijs bepalen is altijd lastig vooral met zulk apart spul, gewoon zorgen dat je in ieder geval je geld terug hebt is natuurlijk al heel belangrijk.
vaak is er nog wel een gaatje vrij waar iemand met een paar dingen neer kan strijken, wel eerst effe bellen natuurlijk.

Wouter J
28 maart 2008, 13:59
Dus open ik een topic voor de mensen die gaan en voor later als we weer terug zijn en willen postten wat we gekocht hebben...


Dus wie gaat er?

Squier4ever
28 maart 2008, 14:04
dus ben je al de tweede of derde die er een topic over opent.

bert k
28 maart 2008, 14:25
Topics zijn samengevoegd.

Borus van den Brand
28 maart 2008, 16:13
Ik ga!

10 tekens

KeesA
28 maart 2008, 19:06
Ik heb een Martin 00-21 uit 1947 die mag weg, als ik puf heb neem ik hem mee. Hard gewerkt deze week.

hezz
28 maart 2008, 19:43
He jammer, kan toch niet meer gaan. Die reistijd is voor mij niet rendabel, moet nog werken 's avonds. Nja, ik kom eens langs wanneer ik echt op zoek ben naar een leuke gitaar.

Kun je er uberhaupt leuke gitaren vinden (oude Höfners of andere oude Europese en Amerikaanse merken) voor een prijs rond de €500-600, of zit alles qua prijs toch wel een stuk hoger?

Luke-wannabe
28 maart 2008, 19:50
He jammer, kan toch niet meer gaan. Die reistijd is voor mij niet rendabel, moet nog werken 's avonds. Nja, ik kom eens langs wanneer ik echt op zoek ben naar een leuke gitaar.

Kun je er uberhaupt leuke gitaren vinden (oude Höfners of andere oude Europese en Amerikaanse merken) voor een prijs rond de €500-600, of zit alles qua prijs toch wel een stuk hoger?
Als je oude hofners zoekt moet je eens met deze man contact opnemen: www.thehofnerhouse.nl Ouwe hofners voor een mooie prijs!

Epipaul
28 maart 2008, 21:52
En wie is de eerste die je ziet op de site?

rickert
29 maart 2008, 00:29
De dude die lekkah reclame voor z'n pa zit te maken:D

Luke-wannabe
29 maart 2008, 01:40
De dude die lekkah reclame voor z'n pa zit te maken:D
Die foto is er onder luid protest op gezet :D
Nee onzin, maar in welke zin zou ik reclame maken met m'n kop op die site? Hofners zijn gewoon vette gitaren.

rickert
29 maart 2008, 01:46
Het ging om je post, niet de foto, ouwe spammert.

Luke-wannabe
29 maart 2008, 07:10
Het ging om je post, niet de foto, ouwe spammert.
Oh sorry Rick :D

Gitaarbouwer
29 maart 2008, 07:25
Ik ga ook en heb toestemming v/d organisatie gekregen om mijn flyers van de Gitaarbouwersmeeting te verspreiden.

Dus wie weet tot straks!

Saf
29 maart 2008, 08:22
ik ga me klaar maken en dan vertrek ik zo ook, op de terug weg moet ik in ieder geval nog een famos ophalen bij mensen is weer moo ite combineren.

Ik zal wel verschillende gitaarnetters tegenkomen maar ben ontzettend slecht in het onthouden van koppen dus ik zal welniemand herkennen. en dan achteraf op eventueel foto's denken ha ja die heb ik ook nog gezien e ndie. Ach je kent het wel.

rickert
29 maart 2008, 10:19
Oh sorry Rick :D
Geeft niet hoor liefie! Veel plezier allemaal! Als je eem 62 fender tegenkomt voor 400 euro magtie voor me meegenomen worden! Of een oude goldtop ofzo.

KeesA
29 maart 2008, 10:29
Maak er nog iemand foto's? Ik moet werken..

hezz
29 maart 2008, 14:04
Als je oude hofners zoekt moet je eens met deze man contact opnemen: www.thehofnerhouse.nl Ouwe hofners voor een mooie prijs!
Ja maar die kende ik al Luke :hippie: Al vaker advertenties op marktplaats van tegengekomen, erg toffe gitaren. Ben vooral ook geïnteresseerd in een akoestische archtop.

Maar, ik doelde eigenlijk meer op de prijzen van gitaren op het Vintage Veenendaal. Of deze over het algemeen duur zijn of dat er ook genoeg te vinden is voor jongelui als mijzelf met een budget van €600?

Iig wens ik iedereen vandaag natuurlijk een toffe dag toe, laat de foto's maar komen :)

Saf
29 maart 2008, 16:44
vond het lache heb een oude italiaan en een oude bulgaar verkocht en een magic terug gekocht. Hele tijd met Wietse opgetrokken, vond ik erg gezellig. Kon je alleen niet meer vinden om te zeggen dat ik weg was.

Ik ben er bang voor dat dit weer zo'n vaststaand uitstapje gaat worden.

wietse
29 maart 2008, 17:16
vond het lache heb een oude italiaan en een oude bulgaar verkocht en een magic terug gekocht. Hele tijd met Wietse opgetrokken, vond ik erg gezellig. Kon je alleen niet meer vinden om te zeggen dat ik weg was.

Ik ben er bang voor dat dit weer zo'n vaststaand uitstapje gaat worden.

niet erg, ik stond met arjen te praten en heb nog effe over een EKO zitten dubben van die maat van hem, maar daar was ooit iets met de halspocket gebeurd zo te zien en dus maar niet gedaan.(en thuisgekomen dacht ik had ik hem nu maar wel gekocht)
weer eens met leger handen naar huis, maar niet voor niks ben blij dat lordbizarre me van spul af heeft geholpen waar ik al een eeuwigheid mee leurde.:D.

Luke-wannabe
29 maart 2008, 19:27
http://guitargeek.com/gear/img/ibanez_fz5.gif
Die heb ik gekocht :D Nice bang for the buck, 30 eu!

Luke-wannabe
29 maart 2008, 19:29
niet erg, ik stond met arjen te praten en heb nog effe over een EKO zitten dubben van die maat van hem, maar daar was ooit iets met de halspocket gebeurd zo te zien en dus maar niet gedaan.(en thuisgekomen dacht ik had ik hem nu maar wel gekocht)
weer eens met leger handen naar huis, maar niet voor niks ben blij dat lordbizarre me van spul af heeft geholpen waar ik al een eeuwigheid mee leurde.:D.
Had je gehoord dat er een Wandré voor 10.000 euro is weg gegaan?

rickert
29 maart 2008, 19:41
Wandre Wazes?

Luke-wannabe
29 maart 2008, 20:26
Wandre Wazes?
Ja da's zn verloren broer uit italie.

Jay75
29 maart 2008, 20:28
foto;s van de aankopen graag!!

wietse
29 maart 2008, 20:50
Had je gehoord dat er een Wandré voor 10.000 euro is weg gegaan?

yep, ken de verkoper zelfs goed, die was nog niet eens zo blij want eigenlijk wilde hij hem niet verkopen.
maar goed toen iemand een prijs vroeg en hij dacht laat ik gek doen en 10000 zeggen, had hij ook niet verwacht dat die belg oke zou zeggen.
en het is een man van z'n woord en natuurlijk wel erg veel geld voor een oude italiaan.
http://www.fetishguitars.com/img/wandre/trilam/musee/wandre_scar1.jpg
zoeen was het in dezelfde kleur.
een erg ongewone en zeldzame gitaar.

Wouter J
29 maart 2008, 21:01
Mijn buit.

http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/LesPaul3.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/LesPaul2.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/LesPaul1.jpg

Een Gibby Lester Studio met Dimarzio pickups voor rond de 700 neuro

Saf
29 maart 2008, 21:02
A. heeft hem verkocht?? had ik niet verwacht maar voor zo'n prijs, das zelfs voor een wandre erg net. Heerlijk vreemd model die scarabeo

edit: @ luke-wannabe heb jij die epi nog verkocht? Dan denk ik dat de nieuwe eigenaar nu al twijfels heeft. http://link.marktplaats.nl/159156220

Bart_Blueprint
29 maart 2008, 22:58
A. heeft hem verkocht?? had ik niet verwacht maar voor zo'n prijs, das zelfs voor een wandre erg net. Heerlij kvreemd model die scarabee

edit: @ luke-wannabe heb jij die epi nog verkocht? Dan denk i kdat de nieuwe eigenaar nu al twijfels heeft. http://link.marktplaats.nl/159156220

Die Advertentie is van Luke-Wannabe. Die gaat namelijk door het leven als "Leon" ;) (of heb ik nou de grap gemist en ga ik er veel te serieus op in? ;))

Saf
29 maart 2008, 23:03
oh sorry dat wist ik dus weer niet, erg dom dus van mij.

jimihattricks
30 maart 2008, 22:13
Los van wat pinup stickers en (yet another) Fender encyclopedie heb ik het geld in mijn portemonnee weten te houden..

hieronder wat foto's die ik jullie niet wil onthouden:

een mooie binnenkomer:
http://img141.imageshack.us/img141/7831/s5000651smallvd5.jpg

candy apple red turned candy apple orange:
http://aycu39.webshots.com/image/48838/2004558758178059978_fs.jpg

fender starcaster:
http://aycu37.webshots.com/image/48076/2004560914950805951_fs.jpg

jimihattricks
30 maart 2008, 22:15
gibson L3 uit 1925 (rechts):
http://aycu04.webshots.com/image/48123/2004515226530100487_fs.jpg

1964 SG (een van velen):
http://aycu32.webshots.com/image/51351/2004513146313410602_fs.jpg

de olympic twins:
http://aycu08.webshots.com/image/47447/2004522700940392389_fs.jpg

jimihattricks
30 maart 2008, 22:19
links ex-gitarist lenny kravitz, rechts... tja:
http://aycu33.webshots.com/image/49752/2004523412397899207_fs.jpg

some like it BIG:
http://aycu22.webshots.com/image/50661/2004558762440408725_fs.jpg

niet shoreline gold, maar...:
http://aycu10.webshots.com/image/49649/2004512517031876872_fs.jpg

jimihattricks
30 maart 2008, 22:22
vierling uit 1965 en 1966:
http://aycu37.webshots.com/image/51196/2004594652988936968_fs.jpg

fender custom shop:
http://aycu37.webshots.com/image/48556/2004518975521182881_fs.jpg

en de prijs voor mooiste fender-kopieen in de zaal gaat naar:
http://aycu40.webshots.com/image/50959/2005765409807709710_fs.jpg

ik heb me vermaakt!

hezz
30 maart 2008, 22:31
schön!

leuke foto's, geeft me een goed beeld van wat ik kan verwachten voor de keer dat ik wél ga!

Jay75
31 maart 2008, 00:00
Wow, coole foto reportage!

Is er binnenkort weer zoiets, in Nederland of Belgie?

Dan ga ik ook!

Luke-wannabe
31 maart 2008, 00:50
@ Wietse: Ja heftig verhaal heh!

@ Saf: Het is dus mijn advertentie ;)

Saf
31 maart 2008, 10:03
@ Luke ik had het al begrepen sorry.

jimihattricks
31 maart 2008, 10:23
Wow, coole foto reportage!

Is er binnenkort weer zoiets, in Nederland of Belgie?

Dan ga ik ook!

volgens mij vindt het spektakel nogmaals plaats in september...

Luke-wannabe
31 maart 2008, 11:04
@ Luke ik had het al begrepen sorry.
Geeft niks :)

G.G.
31 maart 2008, 11:19
volgens mij vindt het spektakel nogmaals plaats in september...

En in juni natuurlijk de http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/ Niets op vintage gebied, maar wel een hoop unieke shit op gitaargebied, en natuurlijk standjes met mooie spulletjes.

Ash ketchum
31 maart 2008, 12:40
Ik zou ook gaan, maar heb uiteindelijk toch maar een auto gekocht. Nu kan ik me eigen spullen vervoeren ipv bedelen om een taxiritje bij de drummer of bassist :rockon:

jimihattricks
31 maart 2008, 13:08
Ik zou ook gaan, maar heb uiteindelijk toch maar een auto gekocht. Nu kan ik me eigen spullen vervoeren ipv bedelen om een taxiritje bij de drummer of bassist :rockon:

moet je hem wel ff in je gearlijstje zetten natuurlijk! :)

heavy-metal-thunder
31 maart 2008, 21:09
Wow, coole foto reportage!

Is er binnenkort weer zoiets, in Nederland of Belgie?

Dan ga ik ook!

12 april e.k. in Affligem (België) is er de guitar show.

voor info: http://www.satchmo.be/

KeesA
31 maart 2008, 23:53
Is dat leuk die Beurs in Belgie?

Roel#1
1 april 2008, 06:49
Beursaanbieding, niet echt vintage maar ben er wel blij mee:

http://i243.photobucket.com/albums/ff78/Moob_Le_Kie/st40.jpg

Norman ST40 voor weinig (nou, ja...)
Wordt nog een piezo-element opgezet.

Luke-wannabe
1 april 2008, 09:28
Is dat leuk die Beurs in Belgie?
Is wel leuk, maar als je echt naar een toffe beurs wilt moet je toch wachten tot veenendaal. Er komen niets voor niets allemaal duisters, engelsen, belgen en zelfs zweden heen

jplm
1 april 2008, 19:32
volgens mij vindt het spektakel nogmaals plaats in september...

Ik kan het nog sterker vertellen; bij de ingang hingen diverse A4-tjes met in het Nederlands en Engels de datum van de volgende Veenendaal-beurs, namelijk zaterdag 4 oktober.

Groet, Jan.

guitarguru
1 april 2008, 20:44
Is wel leuk, maar als je echt naar een toffe beurs wilt moet je toch wachten tot veenendaal. Er komen niets voor niets allemaal duisters, engelsen, belgen en zelfs zweden heen


Ja, duisters genoeg!! :seriousf:

Luke-wannabe
2 april 2008, 01:16
Ja, duisters genoeg!! :seriousf:
Whaha coole typefout.

jplm
2 april 2008, 14:08
Whaha coole typefout.

Oh, was dat een typ-fout? Ik dacht dat je bedoelde dat die lui elkaar het licht in de ogen niet gunden :D.

Groet, Jan.

Luke-wannabe
2 april 2008, 14:24
Oh, was dat een typ-fout? Ik dacht dat je bedoelde dat die lui elkaar het licht in de ogen niet gunden :D.

Groet, Jan.
Nee hoor. Duisters zijn koel


Edit: Whaha doe ik het weer :seriousf: