PDA

View Full Version : Strapping Young Lad



Ditmar
16 november 2001, 20:49
Hee luitjes, ik ben dinsdag naar Fear Factory geweest, en daar stond een of ander dood bandje in het voorprogramma (het heet nu anders, vandaar dood) en dat heette Strapping Young Lad. EN DAT WAS ME EEN PARTIJ GOED !!!! Echt teringherrie van de bovenste plank. Ik heb gelijk de cd gehaald, en het is echt de beste band ooit. Luister er eens naar zou ik zeggen.

Noctiis
9 december 2001, 18:08
haha, Strapping young lad is al 3 jaar een van mijn favoriete groepen. Op een optreden van hun heb ik een keer mn pols gebroken in de pit :razz:

Ditmar
9 december 2001, 20:17
Yeah, gek he ???
SYL is inderdaad een van de meest gestoorde bands op deze planeet.....:grin: :grin: :grin:

Weet jij trouwens waar ik de cd City kan krijgen ???

Noctiis
10 december 2001, 11:49
eh... ik denk dat je die in nederland niet zo snel meer tegenkomt, misschien op bol.com ofzo? Anders eventjes internet afzoeken

anoniem
27 januari 2002, 20:38
Strapping is een van de beste bands hier op deze aardbol. Ik heb ze gezien op waldrock en het klonk nog vetter dan op cd.
De cd City kan je gewoon in de Large bestellen.

dirkw83
4 februari 2002, 11:30
Dat gaat zeker megahard of niet? nee, dank je, niet mijn stijl.

abollo
5 november 2002, 05:34
al eens van DEVIN TOWNSEND gehoord??? heeft al een paar solo ceedees gemaakt maar STRAPPING YOUNG LAD is ook een project van hem tegenwoordig produceerd hij ook muziek luister maar eens naar de laatste cd van SOILWORK natural born chaos is supervet als je ze niet al kent natuurlijk
komt binnenkort trouwens een nieuwe cd van strapping ...

Anders Destium
6 november 2002, 16:45
SYL is HARD en VET, ik heb Devin Townsend wel eens op een dag én met SYL en met zijn solo-fusion werk zien optreden, dat was toch wel flink bizar te noemen :grin: