PDA

View Full Version : Nieuwe amp!



Lord Abortion
18 maart 2007, 22:02
http://img.photobucket.com/albums/v48/LordAbortion/P1180764.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v48/LordAbortion/P1180765.jpg

Randall Titan erbij!

Jimwoud
18 maart 2007, 22:05
Gaaf ding, ben benieuwd hoe die zich houd tegenover een buizen amp en hoeveel hij beter is dan bv een Randall RH100.

jw009
18 maart 2007, 22:22
Ziet er echt kut uit, een of andere solid state head ofzo.....
Zal wel buizen zijn maar toch, het oog wil ook wat. Overtuig me maar met een sounclip .... :punk:

AART
18 maart 2007, 22:24
titan is solidstate ;)

LCH
19 maart 2007, 17:47
Ziet er echt kut uit, een of andere solid state head ofzo.....
Zal wel buizen zijn maar toch, het oog wil ook wat. Overtuig me maar met een sounclip .... :punk:
Het oor wil meer ;) Voor het oog kun je overwegen een zaag te pakken en het spul doormidden te zagen, zoals in een ander topic gaande is. :D

Lord Abortion
19 maart 2007, 18:09
Het is echt wel een goede head hoor ... Qua opties en mogelijkheden is de Titan echt wel niets speciaal en is er niets speciaals aan, maar de sound is echt wel ok. Als ik nog een effectenunit in de loop steek heb ik 100% wat ik moet voor de band. Zelf ben ik echt serieus verschoten van het geluid van de amp. En voor die prijs had ik niets beter kunnen vinden.

Jimwoud
19 maart 2007, 21:34
Wat heb je betaald als ik vragen mag? Ik wil nog steeds een RH100 G2 hebben.

Lord Abortion
19 maart 2007, 21:41
450 euro betaald voor de Titan head en een Randall cabinet, maar de cabinet gaat normaal de deur uit. Dus ik vermoed dat het netto op een 200/250 euro zal komen voor de head alleen.

gerrekat
19 maart 2007, 22:31
ik heb een cyclone gehad, zonder een hoop outboard kit klonk ie kut, nooit meer een randall voor mij. met een hoop pedalen en een EQ klinkt het wel ok, maar ja da's logisch. hard gaan ze wel met een 300 watt eindtrap, en strak is het ook wel, maar wat een dun toontje.

Ik heb de mijne aan die gasten van Agresion verkocht. Sorry man ik wil je echt niet afzeiken maar ik was echt heel teleurgesteld in mijn cyclone en daar zat itt de Titan een EQ in die nog wat goedmaakte.

Ik heb er toen een Powerball voor teruggekocht, daar was ik wel dik tevreden over.

Jimwoud
19 maart 2007, 22:42
Zo ieder zn smaak.

Ik heb een Powerball en een Randall Rh100 G2 naast elkaar gehad. Ik zou voor de Randall gekozen hebben. Gewoon op basis van stand alone sound. Denk dat je in een band stukken beter wegkomt met de Powerball, maarja.

Ik vind het eigenlijk wel jammer hoor dat ik die Engls niks vind. vind het wel een stoer merk en hele mooie versterkers.

@Lord: dat is echt een hele mooie prijs, was dat die aanbieding uit Amsterdam? Veel plezier ermee iig.

skabouter
19 maart 2007, 22:59
gefelici, blij ben ik wel voor je, alleen......wat voegt dat ding in godsnaam toe aan je prachtige DRAGON!!!???

Negative K3 fan
20 maart 2007, 00:48
nu nog een extra gain stage erin modden of niet??

Lord Abortion
20 maart 2007, 06:45
@Lord: dat is echt een hele mooie prijs, was dat die aanbieding uit Amsterdam? Veel plezier ermee iig.

Dat was die aanbieding van BMI (de importeur) op Marktplaats ja.


gefelici, blij ben ik wel voor je, alleen......wat voegt dat ding in godsnaam toe aan je prachtige DRAGON!!!???

Dat voeg eigenlijk niets toe. Alleen had ik een amp nodig voor in een band, en omdat het een gedeeld repetitiehok is ben ik wat weigerachtig om de Dragon daar te zetten. En de Dragon is geen echte metalbak, dus qua sound ook niet 100% ideaal voor de band. Ik ga trouwens nog een rack bij de Dragon nemen, om er echt elke mogelijke sound uit te halen, en die setup zou veel te complex zijn om dat gewoon een beetje folkmetal mee te spelen. Niet te tillen, niet te vervoeren en vooral veel te uitgebreid.

Eigenlijk voegt de Titan niets toe aan de Dragon, want dat blijft toch mijn beste amp hoor. Maar de Titan is iets heel anders en voor die prijs waarschijnlijk de beste investering met het oog op de band.

gerrekat
20 maart 2007, 06:55
Zo ieder zn smaak.

Ik heb een Powerball en een Randall Rh100 G2 naast elkaar gehad. Ik zou voor de Randall gekozen hebben. Gewoon op basis van stand alone sound. Denk dat je in een band stukken beter wegkomt met de Powerball, maarja.

Ik vind het eigenlijk wel jammer hoor dat ik die Engls niks vind. vind het wel een stoer merk en hele mooie versterkers.

@Lord: dat is echt een hele mooie prijs, was dat die aanbieding uit Amsterdam? Veel plezier ermee iig.

LOL meen je dat nu serieus? nou ja er zullen ook mensen zijn die een marshall valvestate boven een soldano prefereren.....

Veel mensen (ik niet) vinden de Powerball juist standalone en voor recording helemaal te gek terwijl ze de sound in een band weer minder vinden. Zag zaterdag nog Cypher live in de Dynamo in Eindhoven met 2 powerballs, dikke live sound!

Ik heb die van mij ook verkocht, maar ik vond het een prachtige amp! De Randall...Tja ik zou er een mooie EQ en een boost bijkopen en hem alleen als poweramp gebruiken dan kan ie best ok klinken.

de RH series vind ik te slecht voor woorden, een valvestate 50 klinkt iig beter of een ouwe Randall RG of een Ampeg V 140 als je perse solid state wil gaan.

Lord Abortion
20 maart 2007, 07:04
De Randall...Tja ik zou er een mooie EQ en een boost bijkopen en hem alleen als poweramp gebruiken dan kan ie best ok klinken.


Het idee is om gewoon een effectenunit in de loop te steken. Dan heb ik meer mogelijkheden qua EQ en kan ik eventueel ook een kleine delay gebruiken. Ik zoek uit dei setup ook geen wereldsound, maar gewoon iets dat degelijk genoeg is voor in de band. En zeg nu zelf, voor 200/250 euro is die Titan toch geen miskoop. Ik ben er alvast tevreden van want wat ik nodig heb doet hij goed.

Jimwoud
20 maart 2007, 09:21
LOL meen je dat nu serieus? nou ja er zullen ook mensen zijn die een marshall valvestate boven een soldano prefereren.....


Ik snap dat je er zo over denkt. Komt denk ik door de strakke sound ofzo. Maar een Soldano boven alles btw. Die moet er nog maar eens komen.