PDA

View Full Version : Purple Haze



Cizzie
18 maart 2007, 19:35
Yo..

Hier weer een covertje van mij!

Ik heb zelf een beetje een solo soort van geïmproviseerd, het niks bijzonders.. maja.
Er zitten een paar slordige foutjes in en ik werk heel hard aan m'n bends maar ik hoop dat het toch een beetje leuk is om naar te kijken/luisteren :) Vertel me alsjeblieft wat je er van vindt!


http://www.youtube.com/watch?v=51x44WU6XLU

mdb
18 maart 2007, 20:12
Klinkt echt wel lekker hoor, lekker soundje! Zoals je zelf al zei die bends kunnen nog wat beter :).

Waar heb je die backing track/tab vandaan?

Cizzie
18 maart 2007, 20:53
Heel erg bedankt :D!
De backingtrack heb ik van www.guitarbt.com, een hele goede site!

X-Rated
18 maart 2007, 21:38
U rock ;) ........

repelsteeltje
18 maart 2007, 22:15
KLinkt goed cizz u rockt inderdaad en goeie tip die site kan ik ook wat mee :gitarist:

Hempo
20 maart 2007, 13:19
Hmm. Wel geinig zo met backing.

Je moet idd wat aan die bends doen, zijn niet echt zuiver.

Ik vind het trouwens wat onzinnig om hele solo's van Jimi Hendrix uit het hoofd te leren.

Mitch_mashinguard
20 maart 2007, 23:10
jammer dat een backing track zo'n solotje altijd beter laat klinken dan het in werkelijkheid is. Zoals al gezegd is, zijn je bends veel te onzuiver en dat stoort het meest. Je ritme zit af en toe niet lekker en er zitten veel foute noten in (ik neem aan dat je dat bedoelt met (slordige foutjes). Bovendien zijn de overgangen tussen noten en akkoorden soms niet vloeiend, wat ook wel stoort. Leuk dat je zo fanatiek bezig bent, maar dit vind ik niet heel erg geslaagd (Lees: Ik heb je beter gezien)

-=JEROEN=-
21 maart 2007, 02:00
pfff, wat een gezeur, ik wou dat ik zo kon spelen

goe gedaan wijffie :hippie:



ps. koop een betere webcam ;)

mikeyaxeman
21 maart 2007, 03:38
Goed gespeeld Cizzie!
Ik vind het knap van je dat je zo al speelt in de 2 jaar geloof ik dat je bezig bent.
Je wordt echt goed, wat zeg ik? dat ben je al! :satisfie: