PDA

View Full Version : groet'n uut Ass'n



'66 special
18 maart 2007, 17:56
Was het niet van plan, maar ik heb me toch maar aangemeld.

Ben benieuw of hier liefhebbers van authentieke jaren '50 muziek aanwezig zijn (die er ook nog wat mee doen).

The Mess
18 maart 2007, 18:24
Hoeiendag derom'!

(Groetn' uut Zealand? :P)

fretboardtoash
19 maart 2007, 08:44
goeiemorgen, laatst nog n gitaar gekocht daar in de buurt en die klinkt nog steeds geweldig. groeten

Kim Wilson
19 maart 2007, 09:39
Was het niet van plan, maar ik heb me toch maar aangemeld.

Ben benieuw of hier liefhebbers van authentieke jaren '50 muziek aanwezig zijn (die er ook nog wat mee doen).
Welkom hier. :)

Is T-Bone Walker ook jaren 50? Wij spelen met onze bluesband veel jaren 50 en 60 spul.

Tho
19 maart 2007, 09:42
goeiemorgen, laatst nog n gitaar gekocht daar in de buurt en die klinkt nog steeds geweldig. groeten

okey! Dus voor gitaren kunnen we het beste naar Assen? ;)

welkom gast!

'66 special
19 maart 2007, 17:24
Bedankt voor de reactie's :)

T-Bone Walker is in 1974 overleden. Is bekend (in de VS) sinds de jaren '40 maar heeft ook in de jaren '50 hele mooie dingen opgenomen.
Zonder T-Bone geen BB King, Chuck Berry enz..

Gitaren in Assen kopen? Ik heb nu niet het idee dat het aanbod hier zo geweldig of goedkoop is. Zal er ook wel aan liggen wat voor type en prijsklasse gitaar je zoekt.

Ik heb mijn Rockingham uit Ibbenbüren gehaald (was in de aanbieding) en de elementen custom laten maken in de VS (koopje).

Voor de liefhebbers van T-Bone Walker:
http://www.youtube.com/watch?v=RzDnAQCbp9Y

hendrix_appendix
20 maart 2007, 13:23
Niet van plan je aan te melden, wat een onzin! Je aanmelding bij Gitaarnet zit bij elke gitarist in de genen man!

Welkom trouwens.

Bouke
23 maart 2007, 12:59
Ha '66 Special!

Hier wat wedergroeten uit Assen. Kunnen we mekaar kennen dan wel kannen misschien? Ik ben Bouke van Low Budget Blue Band, bluesbandje, en we spelen ook wel wat 50's bluesy dingen.

Groeten en veel plezier hier (krijg geen gitaarnet-tick, want het kost een heeele hoop tijd :D),

Bouke

Rinze
23 maart 2007, 19:40
Alles went behalve een Drent... :D

'66 special
23 maart 2007, 19:52
Mijn familie komt oorspronkelijk uit Warffum (Dijkema), ben wel geboren in Drenthe. Ik hou het er maar op dat ik noorderling ben :)

Henkie spenkie
23 maart 2007, 20:37
ASSUUUUUUUUH!!!! :rockon:


Voor gitaren kun je volgens mij beter naar het nabij gelegen plaatsje Vries, geen grote winkel, maar een heeeel goede zaak

drap
23 maart 2007, 20:37
Kutvolk is 't, al die Assenaren! Je kan d'r geen kant mee op! :D

'66 special
23 maart 2007, 21:06
Kutvolk is 't, al die Assenaren! Je kan d'r geen kant mee op! :D
Jawel hoor, elke kant behalve de goeie, PS tijdens de TT gaan we (tijdelijk) wel de goeie kant op, maar dat is om iedereen in verwarring te brengen :cooler:

grayfink
23 maart 2007, 21:18
Kutvolk is 't, al die Assenaren! Je kan d'r geen kant mee op! :D

Ik ben er zelfs met 1 getrouwd :o

drap
23 maart 2007, 21:43
Ik ben er zelfs met 1 getrouwd :o

Pff... eentje maar? Ik zit er bij maar liefst twee in de band... :o

Henkie spenkie
23 maart 2007, 23:28
Pff... eentje maar? Ik zit er bij maar liefst twee in de band... :o
yeah, en iedere week komen we naar groningen om daar een beetje aan ontwikkelingshulp te doen.. alleen bij 1 groninger werkt t nog niet zow :D

drap
23 maart 2007, 23:46
yeah, en iedere week komen we naar groningen om daar een beetje aan ontwikkelingshulp te doen.. alleen bij 1 groninger werkt t nog niet zow :D

Pffft!!! Kuch!!! Wie hebben meestal geen geld?!?!? Over ontwikkelingshulp gesproken :jam:

Rinze
24 maart 2007, 09:34
Gelukkig ben ik een Fries :cheerup: al woon ik al meer dan 25 jaar in Groningen.

Een aantal jaren zat ik hier een keer in de kroeg, naast me zaten twee van die echt jeneverdrinkers. Nou zie ik er vrij ruig uit (ben ik niet, maar ja) en heb ook klompen aan. Dus op een gegeven moment vraagt een van die lui aan mij: "Kenst wel een bietje boers praoten?" (let niet op de spelling). Toen ik antwoordde dat ik dat niet kan maar het Fries wel beheers, gingen ze meteen aan het andere eind van de bar zitten :satisfie: Mietjes!

'66 special
24 maart 2007, 09:45
Daar snap ik nou niks van. Persoonlijk heb ik helemaal geen problemen met mensen uit Friesland, vooral niet als ze van het andere geslacht en aantrekkelijk zijn (poosje verkering gehad met een meisje uit Balk).

Chris Winsemius
24 maart 2007, 13:14
Hey '66 special (member.php?u=13296)

Groet'n ut Vleut'n!

Rinze
24 maart 2007, 13:36
Daar snap ik nou niks van. Persoonlijk heb ik helemaal geen problemen met mensen uit Friesland, vooral niet als ze van het andere geslacht en aantrekkelijk zijn (poosje verkering gehad met een meisje uit Balk).

Hm, ik geloof dat ik je wat dat betreft moet teleurstellen: ik ben niet van het andere geslacht en wat betreft dat aantrekkelijk, daar hoeven we het dan niet over te hebben, neem ik aan.

'66 special
24 maart 2007, 13:48
Hm, ik geloof dat ik je wat dat betreft moet teleurstellen: ik ben niet van het andere geslacht en wat betreft dat aantrekkelijk, daar hoeven we het dan niet over te hebben, neem ik aan.

Ik heb geen moment gedacht dat jij van het andere geslacht zou zijn.

Maar ook met mannelijke Friezen heb ik tot op heden nog geen problemen ondervonden :)

Rinze
24 maart 2007, 16:04
:satisfie: Ik zal dit maar positief opvatten?

'66 special
24 maart 2007, 16:48
Dat is wel de bedoeling...