PDA

View Full Version : fall out boy



sandra-kane
18 maart 2007, 14:31
:D hoi,
ik heb een zusje en die is helemaal wild van fall out boy,
kennen jullie die????????
ze hebben cd`s die infinity on high en under the cork tree heten.
de gitarist is joe trohmen
bassist is pete wentz
de drummer heet andy hurley
en de zanger is patrick stump (hij speelt ook gitaar)

see ya sandra

fretboardtoash
18 maart 2007, 16:09
zusje... eh jah? ik ken het vraag je om n mening of wilde je dat gewoon melden :dontgeti: ?

sandra-kane
19 maart 2007, 15:54
een mening
sorry was niet duidelijk genoeg.
mijn fout

Nellyrocks
19 maart 2007, 16:27
Nietszeggende popliedjes zijn het. Eenheidsworstenrock. Zal best wel een goed bandje zijn het is wel heel shallow.

Maar, dat is mijn mening.

Rooftop
19 maart 2007, 16:29
Arctic monkeys zijn beter!!!

xXRoCkGiRlXx
19 maart 2007, 16:42
WAT???? ARCTIC MONKEY`S??? IK BEN HAAR ZUSJE EN FALL OUT BOY IS BETTER!!!!!!
FALL OUT BOY ROCKS!!! :punk: :listen:

http://img264.imageshack.us/img264/5164/fall20out20boy20large5dgd0.th.jpg (http://img264.imageshack.us/my.php?image=fall20out20boy20large5dgd0.jpg) mwuahahahahahaha!!! hihi :D

Reel Big Fish
19 maart 2007, 16:54
Fall out boy 'rockt' niet. Het is pop punk en ik vind het zielig.

Azaruc
19 maart 2007, 17:02
mwah.. This ain't a scene kan ik best wel naar luisteren, maar echt bijzonder is het IMO niet.

Nellyrocks
19 maart 2007, 17:04
Ik kan me, ondanks de beperkte lengte van dit topic, niet helemaal aan de indruk onttrekken dat deze jochies van fall out boy het vooral goed doen bij de jongere muziekliefhebbers.
Ik weet niet hoe oud het zusje is maar volgens mij is sandra-kane geboren in 1994. Dan ben je 12 of 13 en ben ik al lang blij dat je naar Fall out boy luistert ipv Christina Aquilera, skihutherrie, Jantje Smit of what ever.

Vraag aan je vader maar een paar leuke platen van vroeger. Puur ter reverentie.

Rooftop
19 maart 2007, 17:18
Ik kan me, ondanks de beperkte lengte van dit topic, niet helemaal aan de indruk onttrekken dat deze jochies van fall out boy het vooral goed doen bij de jongere muziekliefhebbers.
Ik weet niet hoe oud het zusje is maar volgens mij is sandra-kane geboren in 1994. Dan ben je 12 of 13 en ben ik al lang blij dat je naar Fall out boy luistert ipv Christina Aquilera, skihutherrie, Jantje Smit of what ever.

Vraag aan je vader maar een paar leuke platen van vroeger. Puur ter reverentie.
Ja zoals The beatles YEAH! :D
dat waren goeie tijden maar toen bestond ik niet eens:P
Maar wel geinig en goeie muziek

Tho
19 maart 2007, 18:07
Dit soort topics geven aan dat hersenloze pubers zonder enige smaak of niveau in opmars zijn

hoofd
19 maart 2007, 18:39
Houden we het een beetje netjes, mensen? Ik heb wat reacties verwijderd. Funkblaster, u heeft een PM.

Rooftop
19 maart 2007, 20:35
Fall out boy.. het klinkt wel leuk maar dit is het dan. Dat is naar mijn mening geen muziek.

Ik luisterde toen ik 12/13 was veel naar Good Charlotte en Green Day, ik dacht dat ze heel goed waren (ik was alleen maar rap-gepraat-sletjes gewent) maar toen begon ik te luisteren naar andere bands zoals: Metallica (de eerste 5 albums dan)(als je eens echt wil "rocken"), The Jimi Hendrix experience, The Beatles enz.. Misschien zijn deze bands niet voor jou maar ik raad je echt aan wat minder commercieel gerichte bands te luisteren, misschien zul je later nog terug lachen op Fall Out Boy!
Ja ik ben het helemaal met je eens Cizzie:D

Tho
19 maart 2007, 20:53
Fall out boy.. het klinkt wel leuk maar dit is het dan. Dat is naar mijn mening geen muziek.

Ik luisterde toen ik 12/13 was veel naar Good Charlotte en Green Day, ik dacht dat ze heel goed waren (ik was alleen maar rap-gepraat-sletjes gewent) maar toen begon ik te luisteren naar andere bands zoals: Metallica (de eerste 5 albums dan)(als je eens echt wil "rocken"), The Jimi Hendrix experience, The Beatles enz.. Misschien zijn deze bands niet voor jou maar ik raad je echt aan wat minder commercieel gerichte bands te luisteren, misschien zul je later nog terug lachen op Fall Out Boy!

Het is bullshit wat je zegt. Weet jij dat de Beatles een van de meest commercieële bands ooit zijn? Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar volgens mij ben je zelf ook nog erg jong. Je moet wel weten dat je nog lang niet alles hebt gezien en gehoord. Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij ben je nog niet oud genoeg om er een oordeel over te vellen, of dergelijke uitspraken te doen.

Rooftop
19 maart 2007, 20:57
Het is bullshit wat je zegt. Weet jij dat de Beatles een van de meest commercieële bands ooit zijn? Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar volgens mij ben je zelf ook nog erg jong. Je moet wel weten dat je nog lang niet alles hebt gezien en gehoord. Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij ben je nog niet oud genoeg om er een oordeel over te vellen, of dergelijke uitspraken te doen.
Over wie heb je het nu tegen mij of Cizzie of allebij?

Tho
19 maart 2007, 20:58
Over wie heb je het nu tegen mij of Cizzie of allebij?

Tegen allebei, aangezien jij zijn mening deelt

Rooftop
19 maart 2007, 21:01
Tegen allebei, aangezien jij zijn mening deelt
Weet jij dat de Beatles een van de meest commercieële bands ooit zijn?
hoe bedoel je commercieel? :lp:

Pais
19 maart 2007, 21:41
Commercieel is zo'n wazig begrip. Het lijkt wel alsof alles wat populair is geworden, ineens commercieel heet.

Tho
19 maart 2007, 21:44
Commercieel is zo'n wazig begrip. Het lijkt wel alsof alles wat populair is geworden, ineens commercieel heet.

Het is inderdaad een wazig begrip. Ik krijg altijd de indruk dat als men een band goed vind, die niet commercieël is, en als men een band slecht vind, die wel commercieël is

Rooftop
19 maart 2007, 21:46
Het is inderdaad een wazig begrip. Ik krijg altijd de indruk dat als men een band goed vind, die niet commercieël is, en als men een band slecht vind, die wel commercieël is
Maar the beatles is toch geen boyband of wel?
boybands zijn toch gemaakt door de platenmaatschapij heb ik gelezen :D

Tho
19 maart 2007, 21:53
Haar mening.

En ja ik ben nog best heel jong(15) en besef heel goed dat me nog heel wat te wachten staat enz. maar ik zeg toch niet dat de door mij genoemde bands de allerbeste anti-commerciele bands zijn? Dus om nou meteen uitingen als 'bullshit' enz te gaan gebruiken vind ik ook een beetje overdreven. Ik probeer gewoon te zeggen dat er heel wat betere bands zijn dan Fall Out Boy, bands die niet een leuk deuntje met een paar powerchords hebben gevonden en dan meteen de studio in duiken met geldlustige managers/producers en weet ik veel wat allemaal...

Ja ik kan toch ook niet weten dat je geen piemeltje hebt?
Ze kunnen niet eens anti-commercie zijn, want ze ZIJN commercieël. Hoe goed ze ook zijn :) Verder vind ik dingen als Fall Out Boy (kots, die naam al) ook verschrikkelijk hoor

Rooftop
19 maart 2007, 21:54
Ja ik kan toch ook niet weten dat je geen piemeltje hebt?
Ze kunnen niet eens anti-commercie zijn, want ze ZIJN commercieël. Hoe goed ze ook zijn :) Verder vind ik dingen als Fall Out Boy (kots, die naam al) ook verschrikkelijk hoor
Hehe het is een meisje Thomas jij zei net hij:P bij ons gesprekje dan :D

Tho
19 maart 2007, 22:04
Bedoel je nou de door mij genoemde bands?
Ik zei juist dat ze niet anti-commercieel zijn maar zeker niet zo'n product als Fall Out Boy.
Ik raadde haar aan minder commerciële muziek te gaan luisteren, niet super undergrounde bands ofzo.

:listen:

Dan heb ik je denk ik helemaal verkeerd begrepen :o

lifespan
19 maart 2007, 22:23
Wat een slap gehouwehoer allemaal.....kijk, persoonlijk kan Fall Out Boy mij ook niet bekoren, maar dat heeft dus helemaal niets te maken met het feit of hete commercieel is of niet, maar gewoon met smaak...en reken maar dat een hele zwik "non-commerciele" bands maar wat graag een vette hit zou willen scoren op het gevaar af "commercieel" genoemd te worden, omdat het wellicht ook wel eens een kik zou kunnen zijn om in grote, volle zalen te spelen, je tronie in diverse bladen tegen te komen (en dan bedoel ik dus niet onder de kop "wanted" of "vermist" of zo), je eigen muziek meerderer malen per dag op de radio te horen of je clip diverse malen op tv te zien, en natuurlijk het feit dat het ook wel eens lekker kan zijn om na jaren in de marge op te treden (ik bedoel maar, 2 uur rijden, opbouwen, slecht eten krijgen, 3 a 4 uur moeten wachten, dan een gig van pak 'm beet 1,5 uur, afbreken, 2 uur terugrijden, uitladen, en ga dan eens kijken wat je er dan financieel aan overhoud en helemaal wat voor "geweldig" uurloon je hebt!!!!) flink betaald te worden voor je optredens ook niet echt een straf is. punt. Blijft het feit dat Fall Out Boy mij niet kan bekoren, maar gezien bovenstaand mag het duidelijk zijn dat dat slechts een kwestie van (goede (gna gna)) smaak is!

Tho
19 maart 2007, 22:24
Dat is ook eigenlijk een beetje waar we het over hebben

wrc_46
19 maart 2007, 23:52
In mijn ogen is elke artiest commercieël, ze willen allemaal toch dat hun platen etc gekocht worden door andere mensen?

En wat maakt het uit of een band simpele powerchords gebruikt? De mooiste liedjes zijn niet altijd de meest gecompliceerde. Iedereen beleeft de muziek trouwens anders, ik merk dat sinds ik gitaar speel,ik heel anders tegen muziek aankijk (en beluister) dan ervoor. Maar goed, this ain't a scene vind ik ook wel een leuk nummer.

edit: ik zie niet eigenlijk dat de hierbovende staande persoon lifespan, hetzelfde impliceert ongeveer, je m'excuse.

Funkblaster
19 maart 2007, 23:57
Houden we het een beetje netjes, mensen? Ik heb wat reacties verwijderd. Funkblaster, u heeft een PM.

jij ook:)

12345678910

Pais
20 maart 2007, 00:47
In mijn ogen is elke artiest commercieël, ze willen allemaal toch dat hun platen etc gekocht worden door andere mensen?


Ik denk dat je meer naar de roots van de muziek hoort te kijken - komt de muziek voort uit de hart van een muziekant, of is het gemaakt om te produceren naar de smaak van het gros, om zoveel mogelijk te kunnen verkopen.
Maar de 1 sluit de ander niet uit, toch? :confused:

wrc_46
20 maart 2007, 01:09
Daar heb je idd een punt.

AART
20 maart 2007, 08:18
Ook als de muziek uit het hart komt is het altijd leuk als andere mensen het waarderen, leuk vinden en in andere woorden: dat je bekend wordt.

Maar Fall Out Boy is idd een typisch voorbeeld van een puber poprock bandje.

Beatles is niet mijn ding maar wel ok(ben meer vand e stones :D ).

BTW: als je echte (skate)punk en hardcore wil horen, download eens iets van de volgende bands:

Pennywise
98 Mute
Sick of it All
No fun at All
Bad Religion

Dat is echte minder geproduceerde moderne punk/hardcore.

xXRoCkGiRlXx
20 maart 2007, 08:19
dat is naar fall out boy ga, wil niet zeggen dat ik metallica niet goed vind!!!
afgelopen weekend hebben we bij me oma keii hard metallica gedraaid, samen met alle neefjes een nichtjes.
ik ben 13 en het oudste kleinkind.
dus die andere zijn ong van 5 tot en met 12!!!( en dan al metallica mooi vinden??? :o )

ik hou ook van andere muziek!!! maar bij mij komt fall out boy en billy talent erboven uit!!!

Mithrandir
20 maart 2007, 08:28
Ach, toen ik 13 was hield ik van Queen en Aerosmith...dat is ook niet alles.

Nellyrocks
20 maart 2007, 08:56
Wat een gelul allemaal. Wat boeit het nou of iets commercieel of juist niet commercieel is. Alle bands die een plaat uitbrengen zijn commerceel. Je brengt geen plaat uit om hem vervolgens weg te gooien, toch?

Een van de eerste bandjs die ik kocht was Appetite for distruction van GnR en dat was toe echt heel erg nieuw en cool. Uiteraard supercommercieel met een lekker aangemeten wij zijn rock n roll attitude maar dat zijn (waren) ze ook. Een paar jaar later kwamen UUI 1 en 2 uit en ging het gross naar GnR luisteren en was het voor de eerste addapten niet cool meer. Veel te commerceel.

Bad Religion is oook commercieel. Misschien dat ze vroeger veel meer een onverschillige houding hadden tov hun succes maar Bratt Gurwitch heeft wel een hoop geld verdiend met Epitaph en ook Gregg Griffin hoest geen zegeltjes te sparen denk ik.

Zoals ik al schreef:
Laat een meisje van 13 lekker uisteren naar Fall out Boy als ze dat leuk vind. Wees blij dat ze niet naar Jantje Smit luistert maar van gitaren houdt. Een volledig historisch besef van waar welke muziek vandaaan komt en wie er welke hit in 1965 heeft gescoord lijkt me niet echt reeel nog.

Pais
20 maart 2007, 11:35
Laat een meisje van 13 lekker uisteren naar Fall out Boy als ze dat leuk vind. Wees blij dat ze niet naar Jantje Smit luistert maar van gitaren houdt.

Nou dit vind ík dan weer gelul. Waarom zou je je in godsnaam druk maken over de smaak van een ander?

Ik heb toen ik 13 was naar Westlife geluisterd (boyband). Ben zelfs naar een concert van ze geweest en vond het super. En ik leef ook nog steeds.

iwamoto
20 maart 2007, 11:48
toen ik 13 was vond ik de backstreet boys wel cool, het enige blijvende letsel is dat ik al die liedjes mee kan zingen...

for the record, ik heb nooit plaatjes van ze gehad, ik luisterde gewoon veel naar mtv en tmf

en ik vind fall out boy een beetje....erg....ruk

Nellyrocks
20 maart 2007, 11:49
Nou dit vind ík dan weer gelul. Waarom zou je je in godsnaam druk maken over de smaak van een ander?

Ik heb toen ik 13 was naar Westlife geluisterd (boyband). Ben zelfs naar een concert van ze geweest en vond het super. En ik leef ook nog steeds.

In a matter of speaking Pias.

Neals
30 maart 2007, 21:29
Laat mij ook maar gigantisch commercieel zijn. Hoef ik nooit meer naar de typische uitgezakte jongerenwerkster te kijken ;)

Bloodline
20 april 2007, 09:35
Jongens ja helaas deze metal head ook.
Ik luister nu dagen naar fall out boy !!!
Doet me aan Michael Jackson weer denken ?


brute shit moie akkoorden

hugo123
20 april 2007, 19:00
Ach, ik ben 12 en ik vind Queen, Metallica, Meat Loaf, Led Zepplin en beatles leuk.


hugo

Lambird
5 mei 2007, 10:46
Weet je wat ik haat aan de meeste comerciele muziek ?
Dat het eendagsvliegen zijn die iedereen even heeft geluisterd en het volgend jaar niet meer kennen. Daarmee verwijs ik vooral naar vele pop en hiphop,R&B

En voor de rest is het gwn gezeik wat men hier verkoopt. De enige rede waarom mensen Metallica goed vinden en Chemical Romance niet is de smaak.
Ik vind bijvoorbeeld Green day goed en fallout boy niet, maar dan wil je me toch niet zegen dat dat iets met "comerciele brol of niet" maken heeft.
achja mijn korte mening.
mensen die niet het eens met me zijn "val me maar aan" maar spaar mij ook want ik ben ook nog redelijk best jong. :)

Wickerman
5 mei 2007, 11:05
Hmm... commerciëel hoeft niet perse slecht te zijn, Metallica is de laatste albums toch ook commerciëel ? (met dank aan Bob Rock) Als je dan Metallica beter dan anderen vindt heeft het toch alleen met de muziek te maken.

Pun
6 mei 2007, 20:46
Weet je wat ik haat aan de meeste comerciele muziek ?
Dat het eendagsvliegen zijn die iedereen even heeft geluisterd en het volgend jaar niet meer kennen. Daarmee verwijs ik vooral naar vele pop en hiphop,R&B

En voor de rest is het gwn gezeik wat men hier verkoopt. De enige rede waarom mensen Metallica goed vinden en Chemical Romance niet is de smaak.
Ik vind bijvoorbeeld Green day goed en fallout boy niet, maar dan wil je me toch niet zegen dat dat iets met "comerciele brol of niet" maken heeft.
achja mijn korte mening.
mensen die niet het eens met me zijn "val me maar aan" maar spaar mij ook want ik ben ook nog redelijk best jong. :)

Het heeft ook te maken met originaliteit. Een band als Chemical Romance is nou niet beister origineel, die herkauwen eigenlijk dingen die door andere bands al veel beter zijn gedaan.

Wat betreft Green Day, Dookie was het eerste rock & roll album dat ik ooit gekocht heb, en ik vindt het nog steeds een zeer sterke plaat. Toen dacht ik wel dat het zo'n beetje het hardste was wat ik me voor kon stellen, in middels hoor ik dat het gewoon puur simpele pop-songs zijn, maar niks mis mee. American Idiot vind ik wel weer een verschrikkelijke plaat omdat ze daar eigenlijk gewoon de bands als Good Charlotte en al die crap achterna zijn gegaan om voor dat publiek te kunnen scoren. En de nummers zijn nou ook niet echt interessant ook, eigenlijk gewoon risicoloze skyradio muziek. En dan te bedenken dat ze in 1993 of zo, Nirvana sell-outs noemden...

Strangegun
8 mei 2007, 08:00
toen ik 13 was vond ik de backstreet boys wel cool, het enige blijvende letsel is dat ik al die liedjes mee kan zingen...

for the record, ik heb nooit plaatjes van ze gehad, ik luisterde gewoon veel naar mtv en tmf

en ik vind fall out boy een beetje....erg....ruk


Nou, ik vind ze beiden ruk maar dan heb jij toch een zwaardere tijd gehad dan zij nu heeft. OMG Backstreet Boys :o

Toen ik 13 was luisterde ik naar Limp Bizkit & Rammstein En toen ik in groep 2 zat LUisterde ik naar de Bintangs. Heb ze zelfs toen na gedaan op school.

mikeyaxeman
8 mei 2007, 11:47
Sjesus gaat het al weer over dat fallout boy bah!
Ga echte muziek luisteren fallout boy is Tinarock niets meer niets minder.

iwamoto
9 mei 2007, 02:28
Nou, ik vind ze beiden ruk maar dan heb jij toch een zwaardere tijd gehad dan zij nu heeft. OMG Backstreet Boys :o

Toen ik 13 was luisterde ik naar Limp Bizkit & Rammstein En toen ik in groep 2 zat LUisterde ik naar de Bintangs. Heb ze zelfs toen na gedaan op school.
ja maar, mijn kleine luiervrind, toen IK 13 was bestonden die nog niet...alhoewel, volgens mij was ik ook nog iets jonger hoor, ffe uitrekenen, 10 tot 11, toen duurde het nog 2 jaar tot limb bizkit uberhaupt zou worden gevormd ;) en ik schaam me er ook niet voor om te zeggen dat ik het wel coole muziek vond kwa compositie, wat dat betreft vind ik ook michael jackson geweldig om naar te luisteren :)