PDA

View Full Version : rockband, gitarist, zanger of beiden OMGEVING WEMMEL, BELGIË



GunMetalBlue
18 maart 2007, 12:29
Greetings


Ik zit in de band 'The Trash Messiahs'. We spelen rock tot hardrock en zijn op zoek naar een aanvulling van onze band. Op sommige momenten mist er gewoon iets!

Daarom zoeken we ofwel:

-een zanger
-een slaggitarist
-een leadgitarist

Of natuurlijk een combinatie van bovenstaanden.


We repeteren in Wemmel (België). Éen keertje per week.

Ons niveau is dat van een stel amateurs dat op gevoel een aardig deuntje kunnen spelen. De drummer heeft een sessie van 10 lessen gehad.

We treden af en toe op. Na een 'hervorming' van de band een aantal maanden geleden zijn we van nul moeten beginnen dus als je nu 'intekent' dan kun je eigenlijk van scrap mee. Invloeden van jouw zijden zijn altijd welkom! We staan overal voor open.



Hoop snel iets van je te horen!

Grtz,

Wouter
The Trash Messiahs

GunMetalBlue
4 april 2007, 20:01
.....
bump
.....

BB-G
4 april 2007, 21:39
Waarom heb ik nog geen auto :(((

Ben van Aarschot, komt er iemand van deze kanten?

Ben beginnend, maar zeker gemotiveerd gitarist met redelijk kwaliteitsgear, zelfs het genre staat me perfect aan.

GunMetalBlue
11 april 2007, 19:21
Hai Ben van Aarschot

Het lijkt me wat ver! Hoe beginnend is beginnend?

Er komt jammer genoeg niemand van Aarschot.

BB-G
11 april 2007, 20:38
Beginnend als in: eerste jaar klassiek, speel al een aantal akkoorden (A,C,D,E,G en de mineurvarianten, zelfs de F begint stilletjesaan vorm te krijgen), ik oefen wel veel en maak snel vorderingen. Maar zoals je zei, 't lijkt wel wat ver. Is misschien kans da'k in de toekomst in zaventem werk, heb vandaag gesolliciteerd met redelijk positief vooruitzicht.

GunMetalBlue
11 april 2007, 20:42
Dat je alle akkoorden al kunt is al veel, als je soms ziet wat aan komt struimen :(

Wat heeft Zaventem hier mee te maken? Wel gaaf voor je dat je bijna een job hebt :cheerup:

BB-G
11 april 2007, 20:54
Dat je alle akkoorden al kunt is al veel, als je soms ziet wat aan komt struimen :(

Wat heeft Zaventem hier mee te maken? Wel gaaf voor je dat je bijna een job hebt :cheerup:


de afstand zaventem - wemmel is een pak korter met een firmawagen dan de afstand aarschot - wemmel

Wickerman
15 april 2007, 16:48
Ben van Mol, ook te ver. Heb er toch al een paar jaar gitaar- en bandervaring opzitten.

GunMetalBlue
16 april 2007, 19:46
Jammer dat jij ook niet kunt.


WE BLIJVEN ZOEKEN! :D

vincentvdakker
18 april 2007, 16:03
Helaas wat te ver van Hasselt af :-(
zou wel tof zijn

GunMetalBlue
29 april 2007, 01:30
Jammer dat jij ook niet kunt.

WE BLIJVEN ZOEKEN! :D

GunMetalBlue
11 augustus 2007, 19:29
Nou! Vandaag de eerste repetitie gehad met de nieuwe gitarist, die via mail op dit zoekertje had geantwoord. Hij zit ook hier op het forum, maar ben z'n forumnaam ff kwijt :p

Gitaarnet bedankt!