PDA

View Full Version : Tech 21 Trademark 60



Gear Slut
17 maart 2007, 22:30
Tech 21 behoeft geen introductie.
Nou komen ze met een lijn, Trademark 60, die het gitaarvolk van de buizen af zou kunnen helpen. Gitarist besteedt er een artikel aan in het komende april nummer. Ik persoonlijk heb die 1X12 versie kunnen uittesten en dat klonk helemaal niet verkeerd!(wel geil eigenlijk) Er komt een 2X12 versie en een 4X10 en die laatste is met echte magneten en geen neo-dymium.
Wat denken jullie? Heb je al ervaringen?

Rinze
18 maart 2007, 00:16
De Trademark 60 met 1 12 inch speaker bestaat al heel lang hoor, niets nieuws onder de zon. Ik heb zelf een Trademark 30 en dat is ook een erg goed versterkertje.

Kaboemba
18 maart 2007, 11:05
Heb hem gehad en ik moet zeggen dat hij verdomd dicht in de buurt kwam bij een buizenversterker, zowel geluid als dynamiek kwam erg dichtbij. De mijn had echter een storing (geluid viel weg bij volumeknop boven een kwart) en is er dus uitgegaan.

En wat opvallen was, elke knop doet wat. Je heb wel is van die versterkers (best veel versterkers) waarbij je tig knoppen hebt maar als je er aan draait nauwelijks effect opleverd. Deze wel en heel heel veel verschillende geluiden uit te krijgen.

guitartub
18 maart 2007, 11:08
De Trademark 60 met 1 12 inch speaker bestaat al heel lang hoor, niets nieuws onder de zon. Ik heb zelf een Trademark 30 en dat is ook een erg goed versterkertje.

De TM 60 heb ik in 2002 getest in mijn speurtocht naar een Amp. Heeft bij mij lang op 1 gestaan maar uiteindelijk ben ik gezwicht voor de VOX AD60 die ik iets veelzijdiger vond tegen dezelfde geluidskwaliteit. Heb daar verder geen spijt van hoewel ik die TM60 toch ook iedereen van harte kan aanbevelen.